/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בצ'אנג מאי 2024 - המדריך השלם למטייל בצ'אנג מאי!

איפה כדאי לישון בצ'אנג מאי? מהם המלונות המומלצים ביותר שגרפו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות קיבלו את הביקורות הישראליות הכי טובות? ומהם המחירים הממוצעים בעונת התיירות של 2024? אתר "תיירות נבונה" מציג את המדריך הטוב ביותר ברשת ללינה בצ'אנג מאי.


מלונות מומלצים בצ'אנג מאי 2023 -  המדריך השלם למטייל בצ'אנג מאי!
     תמונה: Filipe Fortes פליקר CC
כמעט ולא תמצאו תיירים ישראלים שמגיעים לתאילנד ולא מקדישים ביקור לעיר צ'אנג מאי (Chiang Mai) שהיא העיר השנייה בגודלה בתאילנד אחרי בנגקוק ונחשבת לאחד היעדים הפופולריים והתיירותיים ביותר במדינה.

צ'אנג מאי מציעה הרבה מאוד לתיירים המגיעים אליה ותוכלו למצוא בה שווקים גדולים ומרתקים שהמפורסם בהם הוא שוק הלילה שפתוח עד השעות הקטנות של הלילה, מסעדות וחיי תרבות עשירים הממוקמים בעיקר באיזור העיר העתיקה של צ'אנג מאי ומקדשים מרתקים כשהמפורסם בהם הוא המקדש "ואט פרה טאט דוי סוטפ" הממוקם על ראש גבעה גבוהה ממנה ניתן לצפות בנוף פנורמי מקסים של העיר.

בצ'אנג מיי תוכלו למצוא את כל סוגי מקומות האירוח המתאימים לכל סוגי התיירים. החל מהוסטלים ואכסניות זולות המתאימים לתרמילאים הצעירים ועד למלונות מפוארים ומפנקים המתאימים לחופשה רומנטית לזוגות או למשפחות עם ילדים.

היום באתר "תיירות נבונה" נציג לכם את המדריך המושלם ללינה בצ'ינג מאי ונבדוק אילו מלונות בעיר זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת, היכן כדאי לישון בצ'אנג מאי, אילו מלונות קיבלו את הביקורות הישראליות הטובות ביותר ברשת ומהם המחירים הממוצעים במלונות אלו לעונת התיירות הקרובה.

5 המלונות הטובים ביותר בצ'אנג מאי לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בצ'אנג מאי לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון 137 פילארס האוס (137 Pillars House)
  2. מלון אקירה מנור צ'יאנג מאי (Akyra Manor Chiang Mai)
  3. מלון דארה דווי, צ'יאנג מאי (Dhara Dhevi, Chiang Mai)
  4. מלון בד פהרה סינג' צ'אנג מאי (BED Phrasingh Hotel)
  5. מלון באן קלאנג ויאנג צ'אנג מאי (Baan Klang Vieng)

שוק הלילה והעיר העתיקה - איפה כדאי לישון בצ'אנג מאי?


עיקר התיירות בצ'אנג מאי מתרכז בשני איזורים עיקריים - איזור העיר העתיקה ואיזור שוק הלילה הידוע, (ישנם גם שווקים אחרים כמו שוק יום ראשון או שוק יום שבת שגם הם נחשבים לפופולריים מאוד ושווים ביקור). לכן, מומלץ לחפש מלונות הממוקמים סביב איזורים אלו וכפי שמיד תוכלו לראות, רוב המלונות שזכו בהמלצות הטובות ביותר, ממוקמים במרחק הליכה או מרחק נסיעה קצר (אפשר גם עם טוק טוק) לאיזורים אלו.


בנוסף, מטיילים ישראלים רבים מעדיפים לבחור במלון הנמצא במרחק הליכה מבית חב"ד ובהמשך הכתבה, תוכלו למצוא גם כמה כאלו.

         מדריכי לינה מעולים נוספים בתאילנד:

בין 300 ל-67 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בצ'אנג מאי ב-2024?


מבדיקה שערכנו בהרבה מאוד אתרי הזמנות בינלאומיים ואתרי השוואת מחירים גדולים, מצאנו כי המחירים הממוצעים של המלונות שזכו בהמלצות הגולשים הטובות ביותר ברשת, נעים בין 300 ל-700 ש"ח כאשר הטווח הנמוך הוא בעיקר עבור מלונות עד 3 כוכבים והטווח הגבוה הוא עבור מלונות 4 ו-5 כוכבים מפוארים.

כך או כך, מחירי המלונות בצ'אנג מאי הם ללא ספק מחירים נמוכים ביחס למלונות באירופה וגם אם אתם מחליטים לבחור במלון 5 כוכבים, לא מדובר במחירים גבוהים במיוחד.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לצ'אנג מאי?


לצ'אנג מאי אפשר להגיע בעל עונות השנה אך מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לתאילנד, התקופה הטובה ביותר להגיע לצ'אנג מאי בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, היא בחודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר), חודשי החורף (דצמבר עד מרץ) ובתקופת פסח (אפריל).

מלונות מומלצים בצ'אנג מאי ב-2024


להלן רשימה של המלונות בצ'אנג מאי שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


לפי חוות הדעת הישראלים באתר בוקינג.קום, מלון לה מרידיאן הוא אחד המלונות הטובים והמומלצים ביותר בצ'אנג מיי והוא אכן פופולרי מאוד בקרב זוגות ומשפחות ישראליות בצ'אנג מאי. רובם העיקרי של הביקורות הישראליות ציינו לטובה במלון את המיקום המעולה, רמת החדרים הגבוהה ובמיוחד את הפאר הרב שמציע המלון.

זהו מלון 5 כוכבים מפואר שזכה לציון גולשים ממוצע של 8.6 באתר בוקינג על סמך כ-800 ביקורות מאומתות ודורג במקום ה-22 באתר טריפ אדווייזר מבין כל מלונות צ'אנג מאי הרשומים באתר. המלון ממוקם במרכז היער במרחק הליכה משער טא פאה ומהשוק ווארורוט הממוקם לא רחוק משוק הלילה.

המלון מפואר ביותר ומציע בריכה מעוצבת הממוקמת על מרפסת גדולה במלון, 4 סוגי מסעדות שונות, מועדון ספא ו-383 חדרים גדולים ומרווחים המחולקים לחדרים זוגיים וחדרי משפחה. החדרים כוללים טלוויזיה ומיני בר. האינטרנט בחדרים הוא בתשלום אך ניתן לגלוש בחינם בשטחים הציבוריים של המלון. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון זה עומד על כ-500 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון נוסף בצ'אנג מאי שזכה בביקורות מעולות ברשת הוא מלון גולדנבל המוגדר כמלון 3 כוכבים וקצר שבחים רבים בחוות דעת הגולשים באתר טריפ אדווייזר (מדורג שם במקום ה-14) ובאתר בוקינג שם זכה לציון המעולה 9 מתוך 10 שנקבע על פי כ-1600 ביקורות מאומתות.

המלון ממוקם ליד העיר העתיקה ובמרחק הליכה משער צ'אנג מאי ומשוק הלילה. למרות שהמלון ממוקם באיזור מרכזי, המלון יושב על רחוב צדדי ולכן הוא עדיין שקט. המלון מציע בריכה ו-30 חדרים המחולקים לחדרים זוגיים וחדרי טריפל כאשר כולם כוללים טלוויזיה, מקרר, כספת ועוד.

תיירים ישראלים רבים העניקו ציונים מעולים למלון שמציע חדרים במחיר ממוצע של כ-200 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון שמככב בביקורות הגולשים ברשת הוא מלון איי-וואלאיי הממוקם במרכז העיר וצמוד למדרחוב יום שבת המפורסם של צ'אנג מאי. המלון זכה לציון מעולה של 9.2 באתר בוקינג (על סמך כ-600 חוות דעת מאומתות) ודורג במקום ה-43 מתוך 690 מלונות B&B באתר טריפ אדווייזר.

הביקורות ברשת מציינות לטובה את מיקומו המצוין הקרוב לשער צ'אנג מאי ולשוק יום שבת, את החדרים המודרניים והנקיים ואת השירות המעולה של צוות המלון. המלון מציע בריכה קטנה וחמודה וחדרים המתאמים לזוגות או למשפחות הכוללים טלוויזיה, חדר רחצה פרטי ואינטרנט אלחוטי בחינם.

המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-180 ש"ח לזוג ללילה וכ-220 ש"ח לחדר משפחה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

   
אם אתם מחפשים מלון מומלץ למשפחות עם ילדים גדולים בצ'אנג מאי, כדאי מאוד לבדוק את המלון בד נימאן שגרף הרבה מאוד שבחים והמלצות בקרב משפחות ישראליות שהספיקו ללון במלון. באתר טריפ אדווייזר דורג המלון במקום ה-7 מתוך 372 המלונות שבאתר ובאתר בוקינג דורג המלון על פי ציוני הגולשים במקום ה-10 עם ציון מעולה של 9.3.

המלון אמנם ממוקם במרחק נסיעה קצר מהעיר העתיקה של צ'אנג מאי, אך זכה למרות זאת לשבחים רבים ברשת על מיקום מצוין ברובע ניומן. המטיילים הישראלים ששהו במלון העניקו למלון ציונים מעולים על שירות אדיב ומסור, על ארוחת בוקר עשירה ומגוונת, על החדרים הגדולים והמעוצבים ועל קליטה מצויינת של האינטרנט האלחוטי אותו מציע המלון בחינם גם בחדרים.

המלון מציע 56 חדרים המחולקים לחדרים זוגיים וחדרי משפחה כאשר החדרים כוללים גם טלוויזיה, מיזוג אוויר ומקרר. אין ספק שזהו אחד המלונות המומלצים ביותר בצ'אנג מאי ברשת. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-250 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון מעולה למשפחות הנחשב לאחד המומלצים ביותר בצ'אנג מאי הוא מלון בד פהרה סינג הממוקם באיזור מצוין בעיר העתיקה. לפי ביקורות הגולשים באתר טריפ אדווייזר, זהו המלון הרביעי הטוב ביותר בצ'אנג מאי וובאתר בוקינג, דורג המלון במקום ה-12 בדירוג הגולשים מבין למעלה מ-500 מלונות המופיעים באתר עם ציון של 9.2.

גם תיירים ישראלים ששהו במלון העניקו למלון ציונים מעולים ובעיקר שיבחו את המיקום, את ההתאמה למשפחות עם ילדים ואת העיצוב המודרני והצעיר. המלון הממוקם מרחק הליכה משער צ'די לואנג  ומשוק יום א', כולל בריכת שחייה ומציע 29 חדרים זוגיים וחדרי משפחה הכוללים גם אינטנרט אלחוטי ומקרר.

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-350 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בצ'אנג מאי


להלן עוד כמה מלונות בצ'אנג מאי שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון רימפינג וילג' צ'אנג מאי (Rimping Village) - אחד המלונות המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים בצ'אנג מאי. קיבל ציון 8.9 באתר בוקינג. ממוקם 20 דקות הליכה משוק הלילה. המחיר: כ-300 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון פיברי צ'אנג מאי (The Peaberry) - מלון בוטיק זול ומומלץ בצ'אנג מאי. ממוקם באיזור מרכזי במרחק הליכה מהעיר העתיקה ומשוק יום א'. זכה לציון 8.9 בבוקינג ודורג במקום ה-12 בטריפ אדווייזר. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון הוא כ-180 ש"ח בלבד.
  • מלון פינגווימן צ'אנג מאי (Pingviman Hotel) - מלון ברמה גבוהה שזכה לביקורות ישראליות מעולות באתר בוקינג ולציון גולשים 8.9. ממוקם במרכז העיר ומציע הסעות חינם לשוק הלילה. המחיר: כ-500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון שאנגרי-לה צ'אנג מאי (Shangri-La Hotel, Chiang Mai) - מלון 5 כוכבים מפואר ואחד הקרובים והמומלצים ביותר ליד בית חב"ד בצ'אנג מאי.מציע חדרים וסוויטות מפוארות. ממוקם ק"צ וחצי משוק הלילה. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-600 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון ארט מאי גאלרי נימאן צ'יאנג מאי (Art Mai Gallery Nimman Hotel Chiang Mai) -מלון 5 כוכבים מפואר בצ'אנג מאי שזכה בביקורות ממש מעולות ברשת כולל ממטיילים ישראלים רבים. מציע חדריםן מעוצבים בסגנון אומנותי עכשווי. המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה עומד על כ-500 ש"ח.
  • מלון נפ אין צ'יאנג מאי (Nap in chiangmai) - מלון זול הצמוד לשוק הלילה ונחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים וקיבל מהם גם ציונים מעולים באתר בוקינג (ציון גולשים כללי 8.8). המחיר: כ-180 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון ד'ה אמפרס צ'אנג מאי (The Empress Hotel) - מלון זול ומומלץ הקרוב מאוד לבית חב"ד בצ'אנג מאי ונחשב ללא ספק לאחד הפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים. קיבל כ-60 חוות דעת מאומתות ממטיילים ישראלים באתר בוקינג ולציון גולשים של 8.6. נמצא 10 דקות הליכה משוק הלילה. המחיר: כ-350 ש"ח לזוג ללילה.

מלונות בצ'אנג מאי ליד בית חב"ד


ולסיוםף כפי שהבטחנו בתחילת הכתבה, אם חשוב לכם מלון בקרבת בית חב"ד בצ'אנג מאי, הנה רשימה של כמה מלונות שממוקמים בטווח הליכה של בין 5 דקות לרבע שעה הליכה מבית חב"ד (מומלץ לקרוא את הביקורות הישראליות הרבות באתר בוקינג על מלונות אלו):

כל המלונות בצ'אנג מאי על גבי מפה

Booking.com
 
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בצ'אנג מאי 2024 - המדריך השלם למטייל בצ'אנג מאי!
מלונות מומלצים בצ'אנג מאי 2024 - המדריך השלם למטייל בצ'אנג מאי!
איפה כדאי לישון בצ'אנג מאי? מהם המלונות המומלצים ביותר שגרפו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות קיבלו את הביקורות הישראליות הכי טובות? ומהם המח
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgEqlXgNuZvBdqN1TvfaoDy-jImnAq6IC6HCemZku-mGcOzwAv9k948-UQTpOYJjEW_X1RwIvZSR8IV_zADbDtoKdbGy2Ne39rVE_LV38MDH2_-B67-kUelddf4l9jYhIah15MnpY4-nGc/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A6%2527%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2592+%25D7%259E%25D7%2590%25D7%2599.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgEqlXgNuZvBdqN1TvfaoDy-jImnAq6IC6HCemZku-mGcOzwAv9k948-UQTpOYJjEW_X1RwIvZSR8IV_zADbDtoKdbGy2Ne39rVE_LV38MDH2_-B67-kUelddf4l9jYhIah15MnpY4-nGc/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A6%2527%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2592+%25D7%259E%25D7%2590%25D7%2599.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/01/Best-Hotles-in-ChiangMai.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/01/Best-Hotles-in-ChiangMai.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content