/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

טיול מסן פרנסיסקו ללוס אנג'לס 2024 - המסלול הטוב ביותר שתמצאו!

לאס וגאס, סן פרנסיסקו, כביש מס' 1, דיסנילנד או יוסמיטי? מתכננים טיול לקליפורניה ומתלבטים איפה לעצור לישון? קבלו את ההמלצה הטובה ביותר שנאספה ממסלולים מומלצים ברשת לבניית מסלול בהרכבה עצמית הטוב ביותר למערב ארצות הברית לזוגות או למשפחות עם ילדים ב-2024.


טיול מסן פרנסיסקו ללוס אנג'לס 2023 - המסלול הטוב ביותר שתמצאו!
תמונה: KatVitulano Photos פליקר CC
החוף המערבי של ארצות הברית הוא אחד היעדים הפופולריים ביותר לטיולים ומסלולים למשפחות עם ילדים ולזוגות בכל הגילאים ומטיילים ישראלים רבים בוחרים באיזור זה ומבלים בו ברוב המקרים לפחות כשבוע ימים.

ישנם מסלולים רבים ודרכים שונות כדי לבצע טיול זה כאשר ישנם מספר אתרים ואטרקציות המגודרות כיעדי חובה לכל מי שמטייל באיזור. מכיוון שבסופו של יום, לכל אחד מתאים מסלול אחר בהתאם לזמן ולתקציב שברשותו, החלטנו להציג בפניכם את האיזורים ואת המקומות שנחשבים למומלצים ולפופולריים ביותר לטיול באיזור כדי שתוכלו לבנות לעצמכם מסלול אישי ומותאם בדיוק לדרישות ולתנאים שברשותכם. נקודות העצירה שתוכלו לראות בהמשך הכתבה, נאספו על פי מחקר בעשרות בלוגים ופורומים שונים ברשת מאתרים ברחבי העולם. אתם מוזמנים כמובן לדלג על אחת התחנות או להוסיף נקודות משלכם כדי להתאים לעצמכם טיול שעונה בדיוק לדרישתכם.

שימו לב: בטיול זה ישנם נקודות עצירה רבות ומגוונות שאינן דורשות עצירה ללינה. בכתבה זו, התרכזנו בעיקר בנקודות המרכזיות של הטיול שמהוות נקודות עצירה ללינה פופולריות ומומלצות בקרב רוב המטיילים המגיעים לאיזור. מן הסתם, הטיול שלכם יכלול כמובן עצירות קטנות בדרך וביקורים באטרקציות רבות שאינן מופיעות בכתבה ולכן מומלץ לעיין באתרים כמו "למטייל" הישראלי או אתר "טריפ אדווייזר" הבינלאומי, כדי לתכנן את כל הטיול לפרטי פרטים כולל גם את עצירות הקטנות שבדרך.

להלן הנקודות המרכזיות הנחשבות למומלצות ולפופולריות ביותר ברשת בקרב זוגות ומשפחות עם ילדים במהלך טיול לחוף המערבי של ארה"ב (נקודות עצירה אפשריות שלא הוזכרו כאן בכתבה: סן סימיון, סנטה קרוז וסנטה ברברה):

1. סן פרנסיסקו (יומיים)


תמונה: Prayitno פליקר CC
סן פרנסיסקו (San Francisco) היא אחת הערים המפורסמות והמתויירות ביותר בארה"ב והיא מהווה את נקודת הפתיחה (או נקודת הסיום במידה והתחלתם את המסלול מדרום קליפורניה) בכל מסלול מומלץ שתמצאו במערב המדינה.

סן פרנסיסקו מציעה הרבה מאוד אפשרויות בילוי למשפחות והרבה מאוד אטרקציות. סוג הבנייה המפורסם של העיר בה כל המבנים צמודים אחד לשני וצבעוניים במיוחד יחד עם הגבעות והכבישים המפותלים של העיר, הופכים את סן פרנסיסקו לעיר ייחודית ושונה לחלוטין מכל שאר ערי ארה"ב.

זמן מומלץ לשהות: כאמור, סן פרנסיסקו היא עיר עם הרבה מאוד אטרקציות וכדי ליהנות ולמצות אותה כמו שצריך, מומלץ מומלץ לשהות לפחות יומיים.

מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו: כעיקרון, ישנם שני איזורים עיקריים בהם מרוכזים רוב בתי המלון של סן פרנסיסקו ולשם רוב התיירים מגיעים ללון בעיר. שני האיזורים האלו הם איזור רציף הדייגים (פישרמנס וורף) ואיזור היוניון סקוור (כיכר יוניון) ולשם כדאי לכוון בהזמנת המלון.

אחד המלונות המומלצים ביותר למשפחות בסן פרנסיסקו הוא מלון זפיר שזכה לביקורות מעולות ברשת. המחיר הממוצע למשפחה ל-2 לילות במלון הוא כ-3000 ש"ח. אם אתם מחפשים אופציה זולה יותר אפשר לבחור במלון מרינה שבעיר שזכה לציון 8 בבוקינג ולביקורות טובות מתיירים ישראלים ויעלה בממוצע כ-1500 ש"ח לחדר משפחתי ל-2 לילות. לקריאה נרחבת על מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו לחצו כאן.

איפה לטייל ומה לראות: סן פרנסיסקו מלאה באתרים ואטרקציות שונות לכל המשפחה. בין האתרים שבגדר חובה לבקר בהם: פארק גולדן גייט, כלא אלקטרז, גשר הזהב, רציף הדייגים והטווין פיקס.




2. פארק יוסמיטי (יומיים)


תמונה: Randi Hausken פליקר CC
פארק יוסמיטי (Yosemite) הוא אחד האיזורים התיירותיים ביותר בארה"ב בכלל, ובמערב המדינה בפרט. מיליוני תיירים נוהרים אליו בהמוניהם בכל עונות השנה ובתוכם גם תיירים ישראלים רבים שמבקרים בפארק.

פארק יוסמיטי נמצא מערבית לסן פרניססקו ולכן ההגעה לפארק משם אינה חלק "טבעי" מהמסלול הנפוץ הבנוי על כביש מס' 1 המפורסם אך רבים בוחרים להשקיע עוד יומיים ולטייל בפארק המקסים הזה. הנסיעה מסן פרנסיסקו ליוסמיטי אורכת כ-3 שעות וחצי.

זמן מומלץ לשהות: פארק יוסמיטי הוא פארק ענקי עם שלל אטרקציות ומקומות קסומים ולכן ההמלצה בקרב רוב המומחים ברשת היא לבלות בו לפחות יומיים.

מלונות מומלצים ביוסמיטי: המטיילים שמגיעים לטייל בפארק, לנים ברוב המקרים במלונות ובמוטלים בעיירות שנמצאות מחוץ לפארק אך בקרבתו. עיירות כגון מריפוסה, ממות' לייקס, פיש קמפ, באק מדווס, והעיירה אל פורטל.

אחד המלונות שללא ספק נחשב לאחד המומלצים ביותר באיזור, הוא מלון ראש קריק הממוקם בעיירה באק מדווס הסמוכה לפארק יוסמיטי וזכה לביקורות מעולות בקרב משפחות ישראליות רבות שישנו במלון. המחיר הממוצע במלון זה ל-2 לילות לחדר משפחה עם 2 ילדים הוא כ-3000 ש"ח. אופציה זולה בהרבה תוכלו למצוא במלון מיינרס אין הממוקם בעיר מריפוסה וגם הוא נחשב לאחד המלונות המומלצים ביותר באיזור פארק יוסמיטי. המחיר למשפחה ל-2 לילות במלון זה עומד בממוצע על כ-1500 ש"ח בלבד. כתבה מורחבת על המלונות המומלצים ביותר ביוסמיטי, תוכלו למצוא בכתבה שהבנו בעמוד הבא.

איפה לטייל ומה לראות: פארק יוסמיטי עמוס באטרקציות ומקומות קסומים. בין האתרים הבולטים שבפארק: אגם המראה, מפל בריאלוויל, תצפית הקרחון, מפלי יוסמיטי ועוד.
  



3. מונטריי (לילה אחד)


תמונה: Dan K פליקר CC
מונטריי (Monterey) היא עיר מקסימה הממוקמת דרומית לסן פרנסיסקו והיא יעד פופולרי מאוד לעצירה במסלול לאחר סן פרנסיסקו או פארק יוסמיטי והרבה מאוד מטיילים בוחרים ללון בה לילה אחד כחלק מהמסלול לאורכו של החוף המערבי.

מלונות מומלצים במונטריי: אם התקציב מאפשר, מומלץ לישון במלון אינטרקונטיננטל קלמנט שנחשב ללא ספק לאחד הטובים ביותר במונטריי. מדובר במלון 4 כוכבים שדורג במקום הרביעי באתר בוקינג מבין כל מלונות מונטריי שבאתר. המחיר הממוצע למלון עומד על כ-1500 ש"ח ללילה לחדר משפחתי ל-4 נפשות.

אם אתם מעדיפים אופציה זולה יותר, מלון לון אואק לודג' יהיה האופציה המושלמת בשבילכם. מדובר במלון 2 כוכבים המציע מחירים זולים ונחשב למלון הנותן תמורה מעולה למחיר. משפחות ישראליות רבות הספיקו ללון במלון זה והעניקו לו ציונים מעולים באתר בוקינג. המחיר הממוצע לחדר משפחתי במלון הוא כ-800 ש"ח בלבד ללילה.

איפה לטייל ומה לראות: האטרקציה המוכרת והמפורסמת ביותר במונטריי היא האקווריום שמומלץ מאוד למשפחות עם ילדים. גם רציף הדייגים שבעיר נחשב למקום מומלץ מאוד לטייל בו עם הילדים.
    





4. כרמל (במקום מונטריי) - לילה אחד


תמונה: Tony Hisgett פליקר CC
העיר הציורית המקסימה כרמל (Carmel) הסמוכה למונטריי נחשבת גם היא ליעד עצירה פופולרי מאוד וכדאי מאוד בכל מקרה להיכנס לעיר ולהעביר בה קצת זמן.

כאמור, ניתן גם לבחור ללון בה במקום מונטריי ולהמשיך משם בכביש 1 לכיוון לוס אנג'לס.

מלונות מומלצים בכרמל: כעיקרון, המלונות בכרמל יקרים יותר ולכן רוב המטיילים בוחרים ללון במונטריי. אם אתם בכל זאת בוחרים ללון בכרמל, מלון קווייל לודג' נחשב לאחד המלונות הטובים ביותר בעיר והוא דורג על פי חוות הדעת באתר בוקינג במקום ה-3. חדר משפחתי במלון יעלה לכם כ-1400 ש"ח ללילה.

אם אתם מחפשים משהו זול יותר, מלון אדובי אין הוא מלון טוב מאוד שזכה לציון 8.3 בבוקינג ומציע חדרים משפחתיים ב-1000 ש"ח בממוצע ללילה.

    



6. פיזמו ביץ' (לילה אחד)


תמונה: Arnel פליקר CC
עוד יעד שרבים בוחרים לעצור בו בטיול הוא עיירת הנופש פיזמו ביץ' (Pismo Beach) שבה כמובן תוכלו למצוא חופים מגניבים ונוף מקסים של האוקיינוס.

לא חובה לעצור ללון במקום, אך מטיילים רבים שמתעכבים באיזור שבין סן פרנסיסקו/מונטריי לבין לוס אנג'לס באטקרציות שונות ולא רוצים להמשיך נסיעה אל שעות הערב, בוחרים לעצור בעיירה זו וללון בה באחד המלונות או המוטלים.

מלונות מומלצים בפיזמו ביץ': אחד המלונות המומלצים ביותר בפיסמו ביץ' הוא מלון פיסמו לייטהאוס סוויטס שקיבל את הציון 9 באתר בוקינג ודורג באתר במקום ה-2 לפי ציוני הגולשים. חדר משפחתי ללילה במלון יעלה לכם כ-1300 ש"ח בממוצע.

אופציה זולה יותר היא ללון במלון הילטון גרדן סן לואיס אוביספו שזכה לציון 8.2 בבוקינג ומציע חדר משפחתי בסביבות ה-700 ש"ח ללילה.
    



7. לוס אנג'לס (יומיים)


תמונה: Shinya Suzuki פליקר CC
לוס אנג'לס (Los Angeles) היא כמובן אחד היעדים המרכזיים במסלול זה ובמקרים רבים מהווה את נקודת הסיום של המסלול (או נקודת הפתיחה). מדובר בעיר ענקית ואחת הגדולות ביותר בארה"ב.

לוס אנג'לס מציעה מגוון עצום של מקומות ואטרקציות לראות גם למשפחות עם ילדים וראוי להקדיש לה לפחות יומיים שלמים כדי להפיק ממנה את המיטב.

מלונות מומלצים בלוס אנג'לס: לוס אנג'לס היא עיר עצומה ומכילה בתוכה שכונות רבות ואין ספור איזורים מעניינים ותיירותיים. מבין האיזורים הפופולריים ביותר לבחירת מקום לינה, ראוי לציין את בברלי הילס ובל אייר.

אחד המלונות המומלצים ביותר למשפחות בלוס אנג'לס הוא מלון מג'יק קסטל שדורג במקום השלישי (מתוך כ-1000 מלונות!) לפי ביקורות הגולשים באתר בוקינג. המלון שזכה לציון 9.2 בבוקינג ממוקם לא רחוק משדרת הוליווד וחדר משפחתי ל-4 נפשות יעלה לכם בממוצע כ-1000 ש"ח ללילה.

אם אתם מחפשים אופציה זולה יותר, מוטל פרנדשיפ מוטור הוא אופציה מצויינת והוא זוכה לפופולריות רבה בקרב מטיילים ישראלים רבים. המלון נמצא בקרבת אטרקציות רבות בעיר ומציע מחיר ממוצע של כ-500 ש"ח ללילה לחדר משפחתי. רשימה מורחבת יותר של המלונות המומלצים ביותר בלוס אנג'לס תוכלו למצוא בכתבה הבאה.

איפה לטייל ומה לראות: לוס אנג'לס מלאה באטרקציות שוות ומקומות מעניינים לראות כגון: שדרות הוליווד, שכונת בברלי הילס, אולפני יוניברסל, חוף וניס, מוזיאון גטי, מלרוז פלייס ועוד.
   



8. לאס וגאס (לילה אחד)


תמונה: Alexandra Bellink פליקר CC
לאס וגאס (Las Vegas) היא עיר ההימורים הגדולה ביותר בעולם והיא מציעה חוויה תיירותית מדהימה. רוב המטיילים במערב ארצות הברית משלבים את לאס וגאס בחלק מהטיול שלהם. הנסיעה מלוס אנג'לס ללאס וגאס אורכת כ-4 וחצי שעות.

יום וחצי בערך יספיק לכם כדי להתרשם וליהנות מהעיר. המלונות המפוארים והמפורסמים של העיר הפזורים לאורך הרחוב הראשי המפורסם שלה שנקרא "הסטריפ" מהווים כמובן את האטרקציה המרכזית של העיר ומומלץ גם לבלות לפחות ערב אחד בעיר וליהנות מהמופעים השווים שהם מציעים.

מלונות מומלצים בלאס וגאס: כדי ליהנות מחוויה מלאה, העדיפות היא כמובן לישון במלון הממוקם על הסטריפ היכן שכל האקשן קורה. מלון מנדרין אוריינטל הממוקם על הסטריפ, הוא אחד המלונות החדשים והמומלצים ביותר בלאס וגאס וזכה לביקורות מעולות ברשת גם ממטיילים ישראלים רבים. המחיר הממוצע למשפחה עם 2 ילדים הוא כ-1700 ש"ח ללילה.

אם התקציב שלכם נמוך יותר, אפשר לבחור במלון המרוחק מעט מהסטריפ ולמצוא מלונות מעולים במחיר זול יותר. מלון דזרט פרדייס רזורט למשל יכול להיות אופציה מצויינת. מלון זה זכה לציון 9.2 בבוקינג וקיבל ביקורות טובות מגולשים ישראלים. המחיר הממוצע במלון זה הוא כ-400 ש"ח ללילה בלבד לחדר משפחתי ל-4 נפשות.

רשימה מורחבת יותר של המלונות המומלצים ביותר בלאס וגאס תוכלו למצוא בכתבה שהכנו בעמוד הבא.

איפה לטייל ומה לראות: טיול ארוך לאורך הסטריפ ומעבר בין המלונות הגדולים והמפורסמים של העיר הוא הפופולרי ביותר. בשעות הערב ישנם גם מופעים שונים ומגוונים. מומלץ גם להגיע לגלגל הענק שממוקם על גג אחד המלונות.
    




9. דיסנילנד קליפורניה (יומיים)


תמונה: Barry Mulling פליקר CC
דיסנילנד קליפורניה (Disneyland California) הממוקם בעיר אנהיים כחצי שעה נסיעה מלוס אנג'לס הוא יעד חובה לכל משפחה שמגיעה לטיול במערב ארה"ב וחבל מאוד לפספס את הפארק המפורסם אם הגעתם כבר עד כאן.

הפארק מציע כמובן שלל אטרקציות מדהימות לילדים וסביר להניח שזהו יהיה אחד מרגעי השיא עבור הילדים בטיול. ניתן לבלות בפארק יום אחד ואפילו יותר בהתאם לתקציב ולזמן העומד לרשותכם. 

מלונות מומלצים בדיסנילנד קליפורניה: פארק דיסנילנד מציע מלונות רשמיים הממוקמים בצמוד לפארק אך מכיוון שהמחירים בהם ברוב המקרים גבוהים, רוב המטיילים בוחרים ללון במלונות המרוחקים מרחק נסיעה קצר לפארק ונהנים ממחירים הגיוניים בהרבה.

מלון אידיגו אנאהיים למשל הוא אחד המלונות המומלצים ביותר באיזור ודורג במקום השלישי מבין כל המלונות באיזור לפי ציוני הגולשים באתר בוקינג.קום. המלון מרוחק כרבע שעה הליכה בלבד מהפארק ומציע חדרי משפחה ב-1000 ש"ח ללילה בממוצע. משפחות ישראליות רבות בחרו במלון זה ללינה ליד הפארק.

אופציה זולה יותר היא מלון פפר טרי המצוין שזכה לביקורות מעולות גם בקרב משפחות ישראליות ברשת המרוחק מרחק נסיעה קצר מדיסנילנד ומציע חדרים משפחתיים בסביבות ה-600 ש"ח ללילה בממוצע. רשימה מורחבת יותר של המלונות המומלצים ביותר בדיסנילנד קליפורניה תוכלו למצוא בכתבה שהכנו בעמוד הבא.
    



10. סאן דייגו (לילה אחד)


תמונה: Chad McDonald פליקר CC
סאן דייגו (San Diego) היא עיר מקסימה הממוקמת בדרום קליפורניה ומטיילים רבים בוחרים בעיר זאת כנקודת הפינאלה של הטיול.

העיר מציעה הרבה מאוד אטרקציות שוות למשפחות עם הילדים ואם יש לכם זמן, שווה להשקיע את הנסיעה לשם שתיקח לכם כשעתיים בממוצע מלוס אנג'לס.

מלונות מומלצים בסאן דייגו: מלון Z - פיינאפל הוספיטליטי נחשב לאחד המלונות המומלצים ביותר בסאן דייגו וזכה גם לביקורות מצויינות בקרב המטיילים הישראלים. המלון דורג במקום ה-12 בטריפ אדווייזר ובמקום ה-2 בבוקינג. המחיר הממוצע לחדר משפחתי ללילה הוא כ-700 ש"ח ללילה.

אם אתם מחפשים מלון זול יותר, תוכלו להסתפק במלון ארטווד שזכה לחוות דעת טובות ממטיילים ישראלים ולציון 8.2 בבוקינג ומציע חדרים משפחתיים בסביבות ה-500 ש"ח ללילה.

איפה לטייל ומה לראות: עולם המים, גן החיות והחופים המקסימים הן האטרקציות הידועות ביותר של העיר.
  

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

תגובות: 1
  1. כתבה ממש מעולה. תודה רבה והמשיכו עם עוד כתבות כאלו ביעדים נוספים

    השבמחק

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: טיול מסן פרנסיסקו ללוס אנג'לס 2024 - המסלול הטוב ביותר שתמצאו!
טיול מסן פרנסיסקו ללוס אנג'לס 2024 - המסלול הטוב ביותר שתמצאו!
לאס וגאס, סן פרנסיסקו, כביש מס' 1, דיסנילנד או יוסמיטי? מתכננים טיול לקליפורניה ומתלבטים איפה לעצור לישון? קבלו את ההמלצה הטובה ביותר שנאספה ממסלולים
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgR3ZAspYPjbh69GFjWIaY4veyEcLKzOGXCNO5e7j3znny6muBT6CQNOjJwJv6oB3Ztn9YhFkmwjrQqV8NfupqVqTGPeZ7wisHFP-1-Lkdc9dqilQkr9K-9ftIQ_NaAkpLZ4WFZ8oiUDXU/w640-h442/%25D7%259E%25D7%25A1%25D7%259C%25D7%2595%25D7%259C+%25D7%2598%25D7%2599%25D7%2595%25D7%259C+%25D7%259E%25D7%25A1%25D7%259F+%25D7%25A4%25D7%25A8%25D7%25A0%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%25A7%25D7%2595+%25D7%259C%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A1+%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2592%2527%25D7%259C%25D7%25A1.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgR3ZAspYPjbh69GFjWIaY4veyEcLKzOGXCNO5e7j3znny6muBT6CQNOjJwJv6oB3Ztn9YhFkmwjrQqV8NfupqVqTGPeZ7wisHFP-1-Lkdc9dqilQkr9K-9ftIQ_NaAkpLZ4WFZ8oiUDXU/s72-w640-c-h442/%25D7%259E%25D7%25A1%25D7%259C%25D7%2595%25D7%259C+%25D7%2598%25D7%2599%25D7%2595%25D7%259C+%25D7%259E%25D7%25A1%25D7%259F+%25D7%25A4%25D7%25A8%25D7%25A0%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%25A7%25D7%2595+%25D7%259C%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A1+%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2592%2527%25D7%259C%25D7%25A1.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/12/trip-SanFranciscotoLosAngeles.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/12/trip-SanFranciscotoLosAngeles.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content