/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בטורינו ב-2024 - המדריך השלם למטייל באיטליה!

מהם המלונות הטובים ביותר בטורינו שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות אהבו התיירים הישראלים בעיר? באיזה איזור כדאי לחפש מלון בטורינו ומהם המחירים הממוצעים במלונות הטובים ביותר? אתר "תיירות נבונה" עם המדריך המושלם ללינה בטורינו.


מלונות מומלצים בטורינו ב-2023 - המדריך השלם למטייל באיטליה!
טורינו (Turin) היא העיר הרביעית בגודלה באיטליה ונחשבת לאחד היעדים המקסימים והפופולריים ביותר לחופשה באיטליה בפרט ולאירופה בכלל. טורינו מציעה אווירה איטלקית ים תיכונית מצד אחד ואירופאית קלאסית מצד שני והיא ללא ספק מקום מומלץ ביותר לבלות בה כמה ימים לפחות.

קראו עוד מדריכי לינה מעולים באיזור:
העיר גדושה במוזיאונים נפלאים, מבנים מרהיבים ושלל אטרקציות נוספות המתאימות גם לזוגות וצעירים וגם לחופשה למשפחה עם ילדים. העיר גם מוכרת מאוד לחובבי הכדורגל כאשר קבוצת הבית שלה היא כמובן קבוצת הכדורגל הידועה יובנטוס.

בין האטרקציות המוכרות והמזוהות ביותר עם טורינו ראוי לציין את המוזיאון המצרי, כיכר פיאצה סאן קרלו, מולה אנטונליאנה, הארמון המלכותי של בית סאבויה וכמובן אצטדיון הכדורגל של קבוצת יובנטוס.

במדריך הבא, תוכלו ללמוד מהם המלונות הטובים ביותר בטורינו שקיבלו את המלצות הגולשים הטובות ביותר ברשת, מהם האיזורים הטובים ביותר לחפש בהם מלון, באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים ומהם המחירים הממוצעים במלונות אלו. קדימה, מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בטורינו לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בטורינו לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון טורין פאלאס טורינו (Turin Palace Hotel)
  2. מלון גרנד הוטל סיטאה טורינו (Grand Hotel Sitea)
  3. מלון NH קולקשן טורינו פיאצה קרלינה (NH Collection Torino Piazza Carlina)
  4. מלון רזידנס סאקי טורינו (Residence Sacchi)
  5. מלון טאון האוס 70 טורינו (Town House 70)

כיכר סן קרלו והעיר העתיקה - איפה כדאי לישון בטורינו?


עיקר התיירות בטורינו מתרכזת במרכז העיר ובעיר העתיקה בה נמצאים רוב האטרקציות המפורסמות של העיר כמו המוזיאון המצרי, כיכר סן קרלו, דרך ויה רומא וכו', ושם קרוב לוודאי תבלו את רוב שהותכם בעיר.


תחנת הרכבת המרכזית פורטה נובה נמצאת גם היא באותו איזור ונחשבת גם היא לנקודת עוגן מצויינת ללינה בעיר. לכן, ההמלצה הגורפת ללינה בטורינו היא לחפש מלון באיזור העיר העתיקה ובמרחק הליכה לאטרקציות הראשיות ושם גם כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה, נמצאים רוב המלונות המומלצים ביותר של טורינו.

כ-600 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בטורינו ב-2024?


ערכנו בדיקה במספר אתרי הזמנות מלונות בינלאומיים ובדקנו מהם המחירים הממוצעים של המלונות שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת וזכו בדירוגים הטובים ביותר באתרים כמו טריפ אדווייזר, הוטלס, בוקינג וכו'.

ובכן, מהבדיקה עולה כי המחירים הממוצעים של המלונות המומלצים ביותר של טורינו עומדים בממוצע על כ-400 ש"ח לזוג ללילה בתקופת החורף וכ-500-700 ש"ח לזוג ללילה בממוצע בתקופת פסח, תקופת יולי-אוגוסט ועונת החגים של ספטמבר ראש השנה וסוכות.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לטורינו?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לאיטליה, התקופה הטובה ביותר להגיע לטורינו בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, הם חודשי האביב מרץ אפריל (חופשת פסח), חודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר) וחודשים של תחילת החורף נובמבר ודצמבר (חנוכה וחג המולד).

מלונות מומלצים בטורינו ב-2024


להלן רשימה של המלונות בטורינו שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:

מלון טורין פאלאס טורינו (Turin Palace Hotel)

לפי גולשי אתר בוקינג ואתר טריפ אדווייזר, מלון טורין פאלאס הוא המלון הטוב והמומלץ ביותר בטורינו כאשר בשני אתרים אלו המלון מדורג במקום הראשון. המלון זכה לציון מדהים בבוקינג של 9.6 על פי לא פחות מכ-1800 חוות דעת מאומתות ונחשב בהחלט לאחד הטובים ביותר בעיר.

גם הגולשים הישראלים שהספיקו ללון במלון הרעיפו שבחים ברשת וציינו לטובה בעיקר את המיקום המעולה של המלון, את רמת החדרים והניקיון ואת רמת השירות הגבוהה של המלון.

מדובר במלון חדש שנפתח ב-2015 ומחזיק בדירוג של 4 כוכבים. המלון מעוצב ברמה גבוהה ביותר בסגנון מודרני ואקטואלי. המלון ממוקם סמוך לתחנת הרכבת המרכזית פורטה נובה ומרוחק כרבע שעה הליכה מהמוזיאון המצרי המפורסם. אטרקציות מוכרות נוספות של טורינו נמצאות גם כן במרחק לא רב מהמלון.

ישנם במלון 127 חדרים המחולקים לחדרים זוגיים, חדרים ל-3 נפשות וחדרים משפחתיים המתאימים למשפחות עם ילדים. החדרים כוללים ריצוף מעץ, טלוויזיה, מיני בר ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון נע בין 600 ל-900 ש"ח בממוצע בהתאם לתקופה בשנה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

מלון טאון האוס 70 טורינו (Town House 70)

מלון נוסף שמככב בדירוגי הגולשים ברשת הוא מלון טאון האוס 70 שדורג במקום החמישי בטריפ אדווייזר ובמקום ה-3 באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.3 על פי כ-1800 חוות דעת מאומתות של גולשים מרחבי העולם כולל גולשים ישראלים רבים.

גם מלון זה ממוקם במיקום מעולה במרכז טורינו ליד פיאצה קסטלו וויה רומא וזכה לציונים מעולים הודות למיקומו המעולה. כיכר סן קרלו למשל, הנחשבת למקום המרכזי ביותר בטורינו, נמצאת כ-6 דקות הליכה בלבד מהמלון.

מטיילים ישראלים רבים (בעיקר זוגות) שנפשו בטורינו, בחרו במלון זה למלון שלהם בטורינו והעניקו ציונים מעולים על המיקום, ארוחת הבוקר ורמת העיצוב הגבוהה של החדרים. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-750 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


כיכר סן קרלו. תמונה: Alessio Maffeis פליקר CC BY-SA 2.0
 
מלון NH קולקשן טורינו פיאצה קרלינה (NH Collection Torino Piazza Carlina)
  
עוד מלון שזכה לביקורות ישראליות מעולות ברשת הוא מלון NH קולקשן טורינו פלאזה המחזיק בדירוג של 4 כוכבים ונחשב ללא ספק לאחד המלונות המומלצים ביותר בטורינו ולאחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים.

מלון זה זכה לציון מעולה של 9.2 בבוקינג על סמך למעלה מ-2000 חוות דעת אמיתיות של גולשים שישנו במלון. גם באתר טריפ אדווייזר זכה המלון בדירוג השלישי המכובד מבין כל מלונות טורינו שבאתר. המלון שוכן במבנה גדול ומפואר ביותר מהמאה ה-17 וממוקם במיקום סופר מרכזי במרחק הליכה מהארמון המלכותי של טורינו ומכיכר פיאצה ויטוריו ונטו. תחנת הרכבת פורטה נובה ממוקמת כק"מ מהמלון.

חדרי המלון מעוצבים ברמה גבוהה ומקופדת וכוללים ריהוט מעוצב בעבודת יד, ריצוף פרקט, מכונת קפה, טלוויזיה, קומקום חשמלי ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה מתחיל ב-700 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

מלון פרינסיפי די פיימונטה טורינו (Principi di Piemonte)
   
מלון פרינסיפי די פיימונטה הוא מלון 5 כוכבים מפואר שזכה לביקורות מעולות ברשת ונחשב גם הוא ללא ספק לאחד המלונות המומלצים בטורינו ברשת וגם הוא ממוקם בלב מרכז העיר ליד המוזיאון המצרי.

המלון זכה לציון גולשים מעולה באתר בוקינג של 9.1 המתבסס על כ-2000 חוות דעת מאומתות של גולשים ודורג במקום ה-8 ע"י גולשי אתר טריפ אדווייזר. הביקורות הישראליות ברשת ציינו לטובה בעיקר את מיקום המלון ואת שירות הצוות.

המלון מעוצב להפליא בסגנון יוקרתי ומציע גם מסעדת גורמה ומרכז ספא מפואר הכולל גם חמאם טורקי. המלון מציע סה"כ 99 חדרים שונים המחולקים לחדרים זוגיים ולסוויטות מפוארות. כל החדרים כוללים טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי חופשי. למרות שהמלון מדורג 5 כוכבים, המחיר הממוצע לחדר בו הוא כשאר מלונות 4 הכוכבים בטורינו והוא עומד על כ-800 ש"ח בממוצע לזוג ללילה בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

מלון סטאר-הוטלס מג'סטיק טורינו (Starhotels Majestic)

מלון סטאר הוטל מג'יסטיק הוא אחד המלונות בטורינו שזכו לביקורות הטובות ביותר ברשת מאת גולשים ישראלים. היחס מהצוות, רמת החדרים ובעיקר המיקום זכו לציונים מעולים מהתיירים הישראלים שהספיקו לשהות במלון. המלון קיבל את הציון 8.8 באתר בוקינג על סמך כ-2300 חוות דעת ודורג במקום ה-17 מתוך 128 מלונות בטורינו על פי גולשי טריפ אדווייזר.

מלון זה נחשב גם לבין הזולים ביחס לשאר המלונות המומלצים של טורינו ונחשב לאחד הפופולריים ביותר למשפחות עם ילדים בטורינו. המלון ממוקם במיקום מאוד מרכזי סמוך לתחנת הרכבת פורטה נובה ונמצא במרחק הליכה מכיכר פיאצה קסטלו והארמון המלכותי. המלון מחזיק בדירוג של 4 כוכבים ומציע מסעדה, בר וחדר כושר שפועל 24 שעות ביממה.

המלון כולל 161 חדרים שונים המחולקים לחדרים זוגיים וחדרי משפחה המתאימים לזוג + 2 ילדים. המחיר הממוצע בכל העונות בשנה עומד על כ-500 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


תמונה: Maëlick פליקר CC BY-SA 2.0

ועוד כמה מלונות מומלצים בטורינו


להלן עוד כמה מלונות בטורינו שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון גרנד הוטל סיטאה טורינו (Grand Hotel Sitea) - מלון 4 כוכבים בטורינו המדורג במקום ה-2 גם בטריפ אדווייזר וגם באתר בוקינג.קום. ממוקם במיקום מעולה מאחורי כיכר סן קרלו. כ-700 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון סמרלדו טורינו (Hotel Smeraldo) - אחד המלונות הזולים והמומלצים ביותר בטורינו. זכה לציון 8.9 באתר בוקינג. המלון לא ממוקם בלב המרכז אך קרוב לתחבורה ציבורית איתה ניתן להגיע בקלות ומהירות ללב העיר. המחיר: כ-200 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון בסט ווסטרן הוטל ג'נובה טורינו (Best Western Hotel Genova) - מלון 4 כוכבים אשר זכה לביקורות טובות ברשת (מקום 10 בטריפ אדווייזר ו-9 בבוקינג עם ציון 8.8). ממוקם ליד ויה רומא ופורטה נובה. כ-600 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון NH טורינו לינגוטו טק (NH Torino Lingotto Tech) - אחד המלונות הפופולריים ביותר בטורינו בקרב המטיילים הישראלים. זה לציון 8.8 באתר בוקינג על סמך כ-1600 חוות דעת מאומתות. ממוקם צמוד למרכז הכנסים וכ-600 מטר מתחנת מטרו. כ-600 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון NH טורינו קונגרס (NH Torino Lingotto Congress) - עוד מלון של רשת NH שזכה לביקורות ישראליות מעולות ברשת. שוכן במבנה שהיה פעם מפעל המכוניות פיאט וכיום מרכז מסחרי גדול. כ-600 ש"ח לזוג ללילה.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בטורינו ב-2024 - המדריך השלם למטייל באיטליה!
מלונות מומלצים בטורינו ב-2024 - המדריך השלם למטייל באיטליה!
מהם המלונות הטובים ביותר בטורינו שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות אהבו התיירים הישראלים בעיר? באיזה איזור כדאי לחפש מלון בטורינו ומהם המחירים הממוצעים במלונות הטובים ביותר? אתר "תיירות נבונה" עם מדריך מושלם ללינה בטורינו.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjlQEEd_SH-XzhpCIiXKYIjieltFNQqIENp4DirWLGdysxWiW-OHShWDO6t1GoBix5fYT42x5CXg_-7EESZ0Vb2I1w-7N0hO9_c6E_42txaBswlP3-YaPnFqOXGscUYmZHLpbA8xu87nfI/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2598%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2595.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjlQEEd_SH-XzhpCIiXKYIjieltFNQqIENp4DirWLGdysxWiW-OHShWDO6t1GoBix5fYT42x5CXg_-7EESZ0Vb2I1w-7N0hO9_c6E_42txaBswlP3-YaPnFqOXGscUYmZHLpbA8xu87nfI/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2598%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2595.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/12/Turin-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/12/Turin-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content