/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

המלונות המומלצים ביותר ליד האיצדיונים המפורסמים בעולם ב-2024

מחפשים מלון טוב ליד אצטדיון סן סירו? קאמפ נואו? או אולי ליד אצטדיון אולד טראפורד? אתר "תיירות נבונה" אסף עבורכם את המלונות הטובים ביותר ליד האצטדיונים המפורסמים ביותר בעולם ובדק אילו מלונות זכו במיטב הביקורות ברשת, אילו מלונות אהבו הישראלים וכמה הם יעלו לכם ב-2024.


המלונות המומלצים ביותר ליד האיצדיונים המפורסמים בעולם ב-2023
אצטדיון קאמפ נואו. תמונה: Andres Francisco פליקר CC
חופשות הכדורגל הן תחום תיירותי שגדל משנה לשנה ויותר ויותר ישראלים נוסעים במיוחד לאירופה כדי לצפות במשחקי הבית של קבוצות הכדורגל הטובות והמפורסמות ביותר בעולם כאשר הם משלבים את המשחקים יחד עם טיול מהנה בחו"ל.

מחירי הטיסות לאירופה שממשיכים לרדת מדי שנה, מביאים יותר ויותר ישראלים לטוס אפילו יותר מפעם בשנה לאצטדיונים הגדולים ביותר בעולם. ישנם הרבה מאוד מלונות בקרבת האצטדיונים הגדולים של אירופה והבחירה באחד מהם היא לא משימה פשוטה.

לכן, היום באתר "תיירות נבונה" החלטנו לכבוד כל אוהדי הכדורגל הישראלים לבדוק אילו מלונות ליד האיצדיונים הגדולים של אירופה, נחשבים לטובים ולמומלצים ביותר ואילו מלונות זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת ע"י התיירים הישראלים ותיירים מרחבי העולם כולו. הנה מתחילים.

מלונות מומלצים ליד אצטדיון קאמפ נואו (ברצלונה)

אצטדיון קאמפ נואו (Camp Nou) הוא אחד האצטדיונים המפורסמים והגדולים ביותר בעולם והוא כמובן אצטדיון הבית של קבוצת הכדורגל ברצלונה. האצטדיון ממוקם לא רחוק ממרכז העיר במרחק כמה ק"מ משדרות רמלבס המפורסמות.

3 המלונות הטובים ביותר ליד קאמפ נואו לפי טריפ אדווייזר


אלו הם 3 המלונות הטובים ביותר ליד קאמפ נואו כפי שנקבעו ע"י גולשי אתר התיירות הידוע "טריפ אדווייזר:
  1. מלון NH ברצלונה סטדיום (NH Barcelona Stadium)
  2. מלון מדניס (Hotel Madanis)
  3. מלון פרינססה סופיה (Princesa Sofia Gran Hotel)

להלן רשימה של המלונות המומלצים ביותר ליד אצטדיון קאמפ נואו שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת באתרי התיירות המובילים:


מלון לופט אנד פלט הוא אחד המלונות המומלצים ביותר הממוקם כ-10 דקות הליכה מהאצטדיון. המלון זכה מעולה של 9.5 באתר בוקינג ולחוות דעת מצויינות באתר כולל המלצות ממטיילים ישראלים.

המלון מציע 5 דירות המחולקות לדירות לזוגות או לארבע נפשות. הדירות כוללות טלוויזיה, מיקרוגל, פינת אוכל ואפילו מכונת כביסה. המלון ממוקם ליד תחנת מטרו ומסביבו ניתן למצוא מסעדות וחנויות רבות.

המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-500 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  

מלון 08028 (08028 Apartments)

עוד מלון שנחשב ללא ספק לאחד הטובים והמומלצים ביותר בקרבת קאמפ נואו הוא מלון 08028. מטיילים ישראלים רבים שנסעו למשחקים של ברצלונה בחרו במלון זה והעניקו לו ציונים מעולים ברשת.

המלון שממוקם 5 דקות הליכה מהאצטדיון זכה לציון 8.6 באתר בוקינג על סמך כ-2000 חוות דעת מאומתות של גולשים מכל העולם. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על 300 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   

מלון קטלוניה ריגולטו (Catalonia Rigoletto)

מלון נוסף שנכנס לרשימת המלונות המומלצים ביותר ליד הקאמפ נואו הוא מלון קטלוניה ריגולטו שזכה גם הוא לביקורות ישראליות מעולות ברשת.

המלון ממוקם דקות הליכה בלבד מהאצטדיון ומציע 65 חדרים שונים המחולקים לחדרים זוגיים וסוויטות. המלון מציע גם בריכה חיצונית ואינטרנט אלחוטי חינם. סה"כ זכה המלון לציון 8.6 באתר בוקינג על סמך כ-1400 חוות דעת מאומתות. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-500 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   



מלונות מומלצים ליד אצטדיון סן סירו (מילאנו)

אצטדיון סן סירו (San Siro) הוא אצטדיון הבית קבוצות הכדורגל הידועות מילאן ואינטר מילאנו. האצטדיון ממוקם בחלקה המערבי של מילאנו ומושך אליו מאות אלפי תיירים מכל העולם כולל תיירים ישראלים רבים.

3 המלונות הטובים ביותר ליד סן סירו לפי טריפ אדווייזר

אלו הם 3 המלונות הטובים ביותר ליד סן סירו כפי שנקבעו ע"י גולשי אתר התיירות הידוע "טריפ אדווייזר:
  1. מלון B&B מילאנו סן סירו (B&B Hotel Milano San Siro)
  2. מלון לידו (Lido Hotel)
  3. מלון אורו בלו (Hotel Oro Blu)

להלן רשימה של המלונות המומלצים ביותר ליד אצטדיון סן סירו שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת באתרי התיירות המובילים:

מלון B&B מילאנו סן סירו (B&B Hotel Milano San Siro)

מלון בי אנד בי הוא אחד המלונות הקרובים ביותר לאצטדיון סן סירו ונחשב ללא ספק לאחד הטובים ביותר למי שמחפש מלון ליד האצטדיון. המלון זכה גם לציונים מעולים מתיירים ישראלים שהספיקו כבר ללון בו והוא נחשב לפופולרי מאוד בקרב הישראלים.

המלון ממוקם מספר דקות הליכה מהאצטדיון והביקורות שיבחו בעיקר את מיקומו של המלון אך גם את החדשות והעיצוב המודרני שלו וכן את שירות הצוות. המחיר הממוצע של המלון עומד על כ-500 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   

מלון אורו בלו (Hotel Oro Blu)

מלון אורו בלו הוא מלון 3 כוכבים הממוקם כרבע שעה הליכה מהאצטדיון. ונחשב ללא ספק לאחד המומלצים בסביבת האצטדיון. המלון קיבל ביקורות טובות מאוד ברשת וזכה לציון 8.4 באתר בוקינג על סמך כ-800 חוות דעת מאומתות.

המלון ממוקם מול תחנת מטרו וכרבע שעה הליכה ממרכז הירידים ומציע 27 חדרים המחולקים לחדרים זוגיים או חדרים לשלושה בחדר. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-550 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   

דירת נופש סן סירו (San Siro Apartment)

כ-700 מטר בלבד מאצטדיון סן סירו תוכלו למצוא את המתחם הבא המציע 2 דירות נופש שזכו לביקורות מעולות באתר בוקינג (9.6). מדובר בדירות במעוצבות ברמה גבוהה מאוד והן מרוהטות ומאובזרות קומפלט.

הדירות כוללות טלוויזיה, מטבחון, מדיח כלים ותנור ואפילו מכונת קפה. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-600 ש"ח.




מלונות מומלצים ליד אצטדיון אולד טראפורד (מנצ'סטר)

 אצטדיון אולד טראפורד. תמונה: Sean MacEntee פליקר CC
אצטדיון אולד טראפורד (Old Trafford) הוא אחד האצטדיונים המפורסמים ביותר בעולם והוא משמש כמובן את אצטדיון הבית של קבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד. האצטדיון ממוקם ברובע טראפורד ותיירים ישראלים רבים מגיעים אליו מדי שנה.

3 המלונות הטובים ביותר ליד אולד טראפורד לפי טריפ אדווייזר

אלו הם 3 המלונות הטובים ביותר ליד אולד טראפורד כפי שנקבעו ע"י גולשי אתר התיירות הידוע "טריפ אדווייזר:
  1. מלון פוטבול אולד טראפורד (Hotel Football Old Trafford)
  2. מלון פרמייר אין אולד טראפורד (Premier Inn Manchester)
  3. מלון צ'סטר (Chesters Hotel)

להלן רשימה של המלונות המומלצים ביותר ליד אצטדיון אולד טראפורד שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת באתרי התיירות המובילים:

מלון פוטבול אולד טראפורד (Hotel Football Old Trafford)

מלון פוטבול אולד טראפורד הוא ללא ספק אחד המלונות הטובים והמוכרים ביותר ליד האצטדיון המפורסם של מנצ'סטר יונייטד והוא זכה לחוות דעת מעולות באתר בוקינג (9.4 על סמך כ-3000 חוות דעת מאומתות!) ובאתרי תיירות נוספים ברשת. המלון מדורג גם במקום ה-2 מבין כל המלונות במנצ'סטר באתר טריפ אדווייזר. שחקנים מפורסמים מקבוצת הכדורגל מבקרים במלון לעיתים קרובות.

מלון 4 כוכבים זה הוא אחד הפופולריים ביותר עבור התיירים המגיעים למשחקי מנצ'סטר יונייטד והוא ממוקם ממש ממול לאצטדיון. במלון יש גם אינטרנט אלחוטי חינם, חדרים ממוזגים עם טלוויזיה ובית קפה. המחיר הממוצע במלון זה עומד על כ-550 ש"ח לזוג ללילה.


מלון הולידיי אין אקספרס מנצ'סטר (Holiday Inn Express Manchester)

מלון הולידיי אין אקספרס הוא מלון נוסף שנחשב לאחד המומלצים ביותר באיזור האולד טראפורד. המלון קיבל את הציון 8.7 באתר בוקינג וחוות דעת חיוביות מאוד על המיקום, הניקיון והשירות של הצוות.

תיירים ישראלים רבים שמגיעים למשחקים של מנצ'סטר בוחרים במלון זה שממוקם כעשרים דקות הליכה מהאצטדיון. ישנה גם תחנת חשמלית המרוחקת עשר דקות הליכה. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-470 ש"ח לזוג ללילה.


מלון איי.סי. הוטל מנצ'סטר (AC Hotel Manchester Salford Quays)

גם מלון ac הממוקם בקרבת איצטדיון אולד טראפורד, נחשב לאחד המומלצים באיזור. המלון קיבל ציון 8.7 בבוקינג ולביקורות טובות ברשת. המלון הוא 4 כוכבים ושייך לרשת המלונות היוקרתית מריוט.

החדרים במלון מעוצבים בקפידה רבה וכוללים טלוויזיה, פינת עבודה ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-520 ש"ח.




מלונות מומלצים ליד אצטדיון סנטיאגו ברנבאו (מדריד)

 אצטדיון סנטיאגו ברנבאו. תמונה: Gilbert Sopakuwa פליקר CC
עוד אצטדיון הנחשב לאחד המפורסמים בעולם הוא אצטדיון סנטיאגו ברנבאו (Santiago Bernabéu) שהוא כמובן מגרשה הביתי של קבוצת הכדורגל ריאל מדריד והוא מושך אליו אלפי תיירים ישראלים מדי שנה.
  
3 המלונות הטובים ביותר ליד סנטיאגו ברנבאו לפי טריפ אדווייזר

אלו הם 3 המלונות הטובים ביותר ליד סנטיאגו ברנבאו כפי שנקבעו ע"י גולשי אתר התיירות הידוע "טריפ אדווייזר:
  1. מלון AC אייטאנה (AC Hotel Aitana)
  2. מלון הולידיי אין מדריד ברנאבאו (Holiday Inn Madrid Bernabeu)
  3. מלון NH קולקשן מדריד (NH Collection Madrid Eurobuilding)

להלן רשימה של המלונות המומלצים ביותר ליד אצטדיון סנטיאגו ברנבאו שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת באתרי התיירות המובילים:

מלון 4C בראבו מוריליו (4C Bravo Murillo)

אם אתם מחפשים לדעת מהו המלון הפופולרי ביותר עבור התיירים הישראלים שמגיעים למשחקי ריאל מדריד, יכול מאוד להיות שזה יהיה מלון 4C בראבו מוריליו. מלון 2 כוכבים זה הממוקם במרחק הליכה קצר מהאצטדיון, זכה לאלפי חוות דעת מאומתות באתר בוקינג - עובדה הממחישה את פופולריותו של המלון, וקיבל באתר זה ציון של 8.2.

במלון ישנם 92 חדרים המחולקים לחדרים זוגיים וחדרים משפחתיים. החדרים כוללים טלוויזיה, מיטות ארוכות במיוחד וחדר רחצה פרטי. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-370 ש"ח לזוג ללילה.
   

מלון מליה קסטייה (Melia Castilla)

אם אתם מחפשים גם מלון מודרני ומפואר, גם מלון עם המלצות טובות וגם מלון ליד סנטיאגו ברנבאו, מלון מליה קסטיליה הוא המלון בשבילכם. מלון 4 כוכבים זה, ממוקם כעשר דקות הליכה מהאצטדיון וכ-5 דקות הליכה מחוף הים.

תיירים ישראלים רבים בחרו במלון זה לחופשת הספורט שלהם והעניקו שבחים ברשת בעיקר על רמת העיצוב והמתקנים של המלון, ארוחת הבוקר וכמובן מיקומו המצוין ליד האצטדיון. המלון מציע גם בריכה חיצונית ומועדון ילדים. זהו מלון גדול במיוחד שכולל מעל 900 חדרים. הציון שקיבל באתר בוקינג הוא 8.7 והמחיר הממוצע במלון עומד על כ-540 ש"ח לזוג ללילה.
  

מלון H10 טרייבקה (H10 Tribeca)

עוד מלון הנחשב לאחד המומלצים והפופולריים ביותר למגיעים למשחקי ריאל מדריד הוא מלון H10 טרייבקה שזכה לציונים מעולים באתר בוקינג (8.6) וקיבל גם ביקורות טובות מישראלים ברשת.

המלון ממוקם כ-500 מטרים בלבד מהאצטדיון וממוקם ברובע העסקים של העיר. ישנם גם 2 תחנות מטרו בקרבת המלון שייקחו אתכם במהירות ובקלות לכל האטרקציות של מדריד. ישנם 160 חדרים במלון המחולקים לחדרים לזוג או לשלושה בחדר והם כוללים אינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע לחדר במלון הוא כ-400 ש"ח לזוג ללילה.
  


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: המלונות המומלצים ביותר ליד האיצדיונים המפורסמים בעולם ב-2024
המלונות המומלצים ביותר ליד האיצדיונים המפורסמים בעולם ב-2024
מחפשים מלון טוב ליד אצטדיון סן סירו? קאמפ נואו? או אולי ליד אצטדיון אולד טראפורד? אתר "תיירות נבונה" אסף עבורכם את המלונות הטובים ביותר ליד האצטדיונים
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjWGeEd7erpBlY3Sql8JxJDdwY2ZGSfLSZfL9giI_P6KHcXe12nE9Bry77gdCx0kRVYyt0T36Dgqtz8af4y-d1WFJpl1USgg1oR8nT5cO1npMnV-AiFtGTD_OUcpXAG3wbgFUMuAK5LDhA/w640-h294/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%259C%25D7%2599%25D7%2593+%25D7%2590%25D7%25A6%25D7%2598%25D7%2593%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%259D.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjWGeEd7erpBlY3Sql8JxJDdwY2ZGSfLSZfL9giI_P6KHcXe12nE9Bry77gdCx0kRVYyt0T36Dgqtz8af4y-d1WFJpl1USgg1oR8nT5cO1npMnV-AiFtGTD_OUcpXAG3wbgFUMuAK5LDhA/s72-w640-c-h294/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%259C%25D7%2599%25D7%2593+%25D7%2590%25D7%25A6%25D7%2598%25D7%2593%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%259D.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/12/2017.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/12/2017.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content