/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בהואה הין - את המדריך הזה אתם לא רוצים לפספס!

אילו מלונות בהואה הין זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת? באילו מלונות שהו הישראלים ואילו מלונות הם הכי אהבו? אתר "תיירות נבונה" מציג לכם את המדריך הטוב ביותר ללינה בהואה הין בתאילנד.


מלונות מומלצים בהואה הין - את המדריך הזה אתם לא רוצים לפספס!
מלונות יוקרה שווים וזולים, חופים נקיים ומסודרים ובלי הרבה ישראלים. הכירו את הואה הין (Hua Hin) בתאילנד, אחד היעדים הפחות מוכרים בתאילנד אבל יעד נפלא לחופשה שמתאימה לזוגות, צעירים ומשפחות עם ילדים.

רק בשנים באחרונות הפך הואה הין ליעד מוכר לישראלים ועדיין, המסלול הסטנדרטי של המטייל הישראלי בתאילנד עדיין לא כולל בתוכו את הואה הין ומי שלא אוהב להרגיש כמו בתל אביב בתאילנד, כדאי מאוד לנצל את ההזדמנות הזאת ולהגיע לחופשה ביעד הנפלא הזה.

היום באתר "תיירות נבונה", נסקור עבורכם את הואה הין ונבדוק היכן כדאי לחפש בו מלון? אילו מלונות שם זכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת? ומהם המחירים הממוצעים במלונות אלו בתקופת התיירות הקרובה.

5 המלונות הטובים ביותר בהואה הין לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בהואה הין לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון דבאסום הואה הין (Devasom Hua Hin Resort)
  2. מלון פוטרקסה הואה הין (Putahracsa Hua Hin)
  3. מלון לטס סי הואה הין אל פרסקו (Let's Sea Hua Hin Al Fresco Resort) ‬
  4. מלון אננטסילה וילה הואה הין (Anantasila Villa)
  5. מלון סנטארה גראנד ביץ׳ הואה הין (Centara Grand Beach Resort)

חפשו מלון על אחד החופים של הואה הין - איפה כדאי לישון בהואה הין?


האטרקציה העיקרית בהואה הין הם החופים הנפלאים ומסביבם מרוכזים רוב בתי המלון שהיוקרתיים מביניהם כוללים בריכות מפוארות עם גישה ישירה ומהירה לחוף הים.


מקריאה של עשרות חוות דעת וביקורות ברשת, מצאנו כי הרוב המוחלט של התיירים ממליץ על לינה במלונות אלו הממוקמים על חופי הואה הין ואם אתם לא נמנים על התרמילאים הצעירים, ומחפשים להתפנק בחופשה מרגיעה ומפנקת, זהו האיזור שכדאי לכם לחפש בו מלון בהואה הין.

         מדריכי לינה מעולים נוספים בתאילנד:

כ-900 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בהואה הין ב-2024?


ובכן, מסתבר שהמלונות המומלצים ביותר בהואה הין ברשת הם הריזורטים והמלונות 5 הכוכבים המפוארים של העיר הממוקמים על חוף הים. בבדיקה שערכנו במספר אתרי מלונות ובאתרי השוואת מחירים, מצאנו כי המחירים הממוצעים למלונות שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת ובדירוגים הטובים ביותר בטריפ אדווייזר, נעים בממוצע בין 600 ל-1000 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

מחירים אלו משקפים ממוצע של תקופות שונות במהלך השנה כגון חודשי הקיץ יולי אוגוסט, עונת האביב ופסח ועונת חגי תשרי ראש השנה וסוכות.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס להואה הין?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לתאילנד, התקופה הטובה ביותר להגיע להואה הין   בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, היא בעיקר בעונת טרום קיץ (מאי ויוני), עונת הקיץ (יולי ואוגוסט) ועונת החגים סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

אלו הם המלונות המומלצים בהואה הין ל-2024


להלן רשימה של המלונות בהואה הין שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון קייפ נידרה הוא ללא ספק אחד המלונות המומלצים ביותר בעיר. המלון זכה לתשבחות והמלצות רבות ממטיילים ישראלים שכבר הספיקו ללון במלון ולהעניק לו ציונים מעולים על המיקום, הפאר והאיבזור שבמלון. מלון זה נחשב גם לאחד המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים בהואה הין. גם גולשי אתר טריפ אדווייזר לא חסכו בהמלצותיהם ושם הוא דורג במקום ה-8 מבין כל מלונות הואה הין.

מדובר במלון 5 כוכבים סופר מפואר הממוקם על חוף הים ובמרחק הליכה קצר מהשווקים המפורסמים של הואה הין. אם אתם אוהבים את החיים הטובים והמפנקים תוכלו למצוא בריכה פרטית בכל חדר, מועדון ספא מפואר, חדרים מרווחים ומעוצבים וכל מה שצריך להיות במלון 5 כוכבים.

מחיר המלון אינו זול כיאה למלון 5 כוכבים מפואר וחדר יעלה לכם בממוצע בין 800 ל-1200 ש"ח לזוג ללילה בממוצע בהתאם לעונה בשנה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 

עוד מלון שנחשב לאחד הטובים והמומלצים ביותר בהואה הין הוא מלון סנטרה גרנד ביץ' שגם הוא ריזורט מפואר בעל 5 כוכבים הממוקם על חוף הים וקרוב גם לחנויות ומסעדות רבות באיזור.

המלון דורג באתר בוקינג.קום במקומות הראשונים וזכה לציון מעולה של 9 מתוך 10 על סמך כ-500 חוות דעת מאומתות של גולשים מביניהם גם מטיילים מישראל. גם באתר טריפ אדווייזר דורג המלון בתוך חמשת המלונות הטובים ביותר בהואה הין.

במלון זה תוכלו למצוא לא פחות מ-4 בריכות חיצוניות מפוארות, 4 מסעדות, מועדון ספא, איזור משחקים לילדים וחדרים גדולים ומעוצבים כולל חדר רחצה מרווח וריהוט בעיצוב מקומי.

המלון נחשב למומלץ ביותר עבור זוגות ומשפחות עם ילדים וחדר במלון עומד בממוצע על כ-800 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון היאט ריג'נסי הואה הין הוא אחד המלונות שזכו להמלצות הטובות ביותר בקרב המטיילים הישראלים ברשת וקיבל ציונים מעולים על האווירה הנפלאה, ארוחות הבוקר והשירות של צוות המלון.

המלון זכה לציון 8.7 באתר בוקינג ודורג במקום ה-11 באתר טריפ אדווייזר. המלון עצמו שמחזיק בדירוג 5 כוכבים הוא אתר נופש עצום הכולל גם בריכת לגונה עצומה ומעוצבת עם מגלשת מים המוקפת בגנים טרופיים נפלאים ממול חוף הים. גם מלון זה מומלץ למשפחות עם ילדים ומציע איזור גם לילדים.

חדרי המלון מרווחים וגדולים וכוללים פינת ישיבה וחדר רחצה כולל אמבטיה. המחיר במלון עומד בממוצע על כ-900 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים מלון זול אבל מומלץ בהואה הין, מלון באנילראת הוא אחת האופציות הטובות ביותר עבורכם. מדובר במלון 3 כוכבים המציע חדרים במחירים של כ-200-300 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

מלון זה דורג במיקום טוב באתר טריפ אדווייזר הידוע וקיבל גם ציונים מעולים באתר בוקינג (ציון 8.7 על סמך כ-600 חוות דעת מאומתות). גן המטיילים הישראלים העניקו למלון ציונים טובים והמליצו בעיקר על המיקום, האינטרנט והניקיון והסדר במלון.

המלון ממוקם קרוב מאוד לחוף הואה הין ולשווקים הגדולים והמוכרים. החדרים במלון כוללים טלוויזיה עם כבלים, חדר רחצה צמוד וכספת. המחירים במלון כאמור זולים ועולים ותוכלו למצוא ברוב עונות השנה חדרים ב-200 ש"ח לזוג ללילה. זהו אחד המלונות הטובים ביותר בקטגוריית תמורה למחיר.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון שחייב להיכנס לרשימה שלנו הוא המלון המצוין וורה בורה שנחשב גם הוא לאחד המומלצים והטובים ביותר בהואה הין ומומלץ בעיקר לזוגות ומשפחות עם ילדים. מלון זה מדורג במקום ה-22 בטריפ אדווייזר וזכה לציון טוב מאוד של 8.6 על סמך כ-250 חוות דעת מאומתות של גולשים.

גם מלון זה הוא מלון 5 כוכבים מפואר ומרשים ביותר. המלון כולל בריכת אינסוף מדליקה ביותר הפונה לחוף הים שצמוד למלון מועדון ספא, מועדון ילדים והסעות קבועות לכיוון שמציע המלון. המלון עצמו מציע סוויטות מפוארות הכוללות מרפסת, טלוויזיה, חדר רחצה ועוד.

גם רוב המטיילים הישראלים ששהו במלון, העניקו למלון ציונים טובים בעיקר על הבריכה, הארוחות ושירות הצוות. מחירי הסוויטות במלון עומדים בממוצע על כ-600 ש"ח בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

מלונות מומלצים נוספים בהואה הין


להלן עוד כמה מלונות בהואה הין שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון דבאסום הואה הין (Devasom Hua Hin Resort)  - מלון 5 כוכבים המדורג במקום הראשון באתר טריפ אדווייזר וזכה גם לדירוגים גבוהים מאת תיירים ישראלים ברשת. ממוקם על חוף הים. כ-600 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון הואה הין מריוט הואה הין (Hua Hin Marriott Resort and Spa)  - אחד המלונות המוכרים ביותר בהואה הין שזכה להמלצות מעולות ברשת (מקום 11 בטריפ אדווייזר וציון 9 בבוקינג). מציע 5 בריכות שחייה ופינוקים נוספים. כ-800 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אינטרקונטיננטל הואה הין (InterContinental Hua Hin Resort)  - אחד המלונות המומלצים ביותר באתר טריפ אדווייזר (מקום 6). זכה גם לחוות דעת מעולות באתר בוקינג. ממוקם על חוף הים ומציע מחירים ממוצעים של כ-900 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון וילה באן הואה הין (Villa Baan Malinee) - מלון זול מאוד בהואה הין ואחד המלונות המומלצים ביותר באתר בוקינג (ציון 9.7). כולל גם בריכה. המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-300 ש"ח בלבד. 

 כל המלונות בהואה אין על מפה

Booking.com
 
תמונה: Sompop S אתר פליקר (CC BY 2.0)

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בהואה הין - את המדריך הזה אתם לא רוצים לפספס!
מלונות מומלצים בהואה הין - את המדריך הזה אתם לא רוצים לפספס!
אילו מלונות בהואה הין זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת? באילו מלונות שהו הישראלים ואילו מלונות הם הכי אהבו? אתר "תיירות נבונה" מציג לכם את המדריך הטוב ביותר ללינה בהואה הין בתאילנד.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgkXLP5cGi4EXYWRUHpnG_IneYtLqYwjVyS-0VYiD2-gg5dWcjRs67v0GH5G2pMtwSZ5mbVXO68i_PaPOiTdLzKMev96Y36fgSUPXfNESqHdqumVnG8YiwzpNBScqpaxNtAJMJrRBPuE7g/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2594%25D7%2595%25D7%2590%25D7%2594+%25D7%2594%25D7%2599%25D7%259F.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgkXLP5cGi4EXYWRUHpnG_IneYtLqYwjVyS-0VYiD2-gg5dWcjRs67v0GH5G2pMtwSZ5mbVXO68i_PaPOiTdLzKMev96Y36fgSUPXfNESqHdqumVnG8YiwzpNBScqpaxNtAJMJrRBPuE7g/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2594%25D7%2595%25D7%2590%25D7%2594+%25D7%2594%25D7%2599%25D7%259F.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/11/HuaHin-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/11/HuaHin-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content