/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בברטיסלבה ב-2024 - איפה מומלץ לישון בברטיסלבה?

איפה ממוקמים המלונות הטובים והמומלצים ביותר בברטיסלבה וכמה הם עולים? ואיזה מלונות זכו לציונים ולהמלצות הטובות ביותר ברשת? אתר "תיירות נבונה" מציג לכם את המלונות השווים ביותר בברטיסלבה לעונת התיירות של 2024.


מלונות מומלצים בברטיסלבה ב-2023 - איפה מומלץ לישון בברטיסלבה?
ברטיסלבה (Bratislava) היא אחד היעדים הקלאסיים ביותר לחופשה במזרח אירופה ופופולרית במיוחד על התיירים הישראלים בכל עונות השנה - גם בקיץ וגם בחורף. ברטיסלבה היא בירת סלובקיה וככזו, מציעה אפשרויות רבות של אטרקציות ואתרים לבקר ולטייל בהם לכל סוגי התיירים החל ממשפחות עם ילדים ועד לטיול רומנטי לזוגות בכל הגילאים. 

רבים מהמטיילים הישראלים המגיעים לברטיסלבה עושים זאת במסגרת טיול רחב יותר הכולל ביקורים באיזורים נוספים בסלובקיה אך העיר עצמה מעניינת ומהנה מאוד וניתן להעביר בכיף גם את כל החופשה בעיר עצמה בלבד ובאטרקציות שהיא מציעה.

מומלץ לקרוא גם על:
היום באתר "תיירות נבונה" החלטנו לבדוק אילו מלונות בברטיסלבה זכו למספר הגבוה ביותר של ביקורות וחוות דעת ברשת, באיזה איזור כדאי להזמין מלון בברטיסלבה ומהם המחירים הממוצעים במלונות הטובים והמומלצים ביותר בעיר.

5 המלונות הטובים ביותר בברטיסלבה לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים ביותר לפי הדירוג המצטבר של עשרות אלפי גולשים מהעולם ומישראל באתר התיירות הנחשב "טריפ אדווייזר": 
  1. מלון דאנוביה גייט ברטיסלבה (Danubia Gate)
  2. מלון מרול'ס ברטיסלבה (Marrol's Boutique Hotel)
  3. מלון טוליפ האוס בוטיק הוטל ברטיסלבה (Tulip House Boutique Hotel Bratislava)
  4. מלון גראנד הוטל ריבר פארק (Grand Hotel River Park)
  5. מלון שרתון ברטיסלבה (Sheraton Bratislava Hotel)

חפשו מלון במרכז העיר ליד העיר העתיקה - איפה כדאי לישון בברטיסלבה?


ברטיסלבה היא עיר ענקית המשתרעת על פני שטחים עצומים אך רוב התיירות ורוב בתי המלון הטובים ממוקמים ומרוכזים באיזור מרכז העיר ובעיקר בעיר העתיקה שבתוכה או מסביבה נמצאים רוב האטרקציות התיירותיות של העיר כמו טירת ברטיסלבה, כיכר הוויזדוסלאבובו, כנסיית סנט מרטין, שער מיכאל, מזרקת מקסימליאן ועוד.

לכן, אם אתם מחפשים את האיזור הטוב ביותר לישון בברטיסלבה, איזור העיר העתיקה הוא האיזור הפופולרי והמומלץ ביותר לחפש בו מלון.



החל מ-350 ש"ח לזוג ללילה בלבד - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בברטיסלבה ב-2024?


כמו ערים רבות במזרח אירופה, מחירי המלונות בברטיסלבה אינם יקרים ואפילו זולים בהשוואה לערים הגדולות של מערב אירופה. מבדיקה מעמיקה שערכנו במספר אתרי השוואת מחירים בינלאומיים כמו הוטלס קומביינד ואחרים, מצאנו כי המחירים הממוצעים במלונות המומלצים והשווים ביותר בברטיסלבה בחודשי הקיץ יולי ואוגוסט, בעונות החגים כמו ראש השנה, סוכות או פסח וגם בחודשי החורף, נעים בין 350 ל-500 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

ישנם כמובן גם מלונות 5 כוכבים יקרים יותר שיעלו לכם גם 700 ש"ח ומעלה אך הממוצע הכללי נע בסדר גודל של כ-350 ש"ח לזוג ללילה.

מלונות מומלצים בברטיסלבה 2024


להלן רשימה של המלונות הטובים ביותר בברטיסלבה לפי למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


אחד המלונות המומלצים ביותר לפי חוות הדעת של גולשי אתר בוקינג מהעולם ומישראל (מדורג במקום השני עם ציון 9.3) הוא מלון 5 הכוכבים מרולס המוגדר כמלון בוטיק עם 54 חדרים בלבד. גם באתר התיירות הגדול ביותר בעולם המלון מדורג במקום השני מבין כל מלונות ברטיסלבה ואין ספק שזהו אחד המלונות המומלצים ביותר בעיר.

הגולשים הרבים ברשת העניקו למלון ציונים מעולים על מיקום מעולה, שירות מצוין של הצוות וגם על מבנה המלון וחדריו. המלון עצמו ממוקם סמוך לעיר העתיקה של ברטיסלבה ובמרחק דקות הליכה מהדנובה ומאטרקציות מוכרות בעיר כמו כנסיית סן מרטין, בניין העירייה. טירת ברטיסלבה נמצאת במרחק של כקילומטר וחצי מהמלון.

במלון ישנה מסעדה המגישה אחרות בוקר, חניון תת קרקעי (בתשלום) ואינטרנט אלחוטי בחינם. המלון הוא 5 כוכבים ולכן המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון יקר יותר מהממוצע הכללי ועומד על כ-650 ש"ח בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר





אם להסתמך על אתר הביקורות המוביל בעולם טריפ אדווייזר, מלון דנובה גייט הוא המלון הטוב והמומלץ ביותר בברטיסלבה שדורג באתר במקום הראשון וזכה להמלצות וחוות דעת מעולות ברשת גם ממטיילים ישראלים רבים על מיקום מעולה, שירות מצוין, ארוחות טובות ועוד.

המלון ממוקם במרחק דקות הליכה מהעיר העתיקה של ברטיסלבה ובמרחק של כחצי ק"מ מאטרקציות של העיר כמו קתדרלת סנט מרטין או התיאטרון הסלובקי הלאומי. המלון עצמו קטן יחסית ומציע 25 חדרים בלבד הכוללים טלוויזיה עם כבלים, מיני בר ואינטרנט אלחוטי חינם.

טווח מחיר החדרים במלון נע בין זול לבינוני ומחיר ממוצע לחדר במלון עומד על כ-450 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר





עוד מלון הנחשב ללא ספק לאחד המומלצים ביותר בברטיסלבה הוא מלון אוונס שדורג במקום ה-8 מבין כל מלונות ברטיסלבה באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.1 על סמך מעל 1100 חוות דעת מאומתות של גולשים כולל גולשים מישראל.

המלון מעוצב בסגנון מודרני מוקפד עם חדרים גדולים ומרווחים הכוללים אינטרנט חופשי. המלון ממוקם סמוך לעיר העתיקה וליד התיאטרון הלאומי הסלובקי ונהר הדנובה.

הביקורות על המלון ציינו לשבח בעיקר את המיקום, הניקיון והאוכל. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-500 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר




מלון לופט ברטיסלבה הוא עוד מלון המככב ברשימת המלונות המומלצים והטובים ביותר בעיר באתרים כמו טריפ אדווייזר ובוקינג עם ציונים מעולים ברשת ושבחים רבים ממטיילים מכל העולם כולל מישראל. עיצובו המיוחד והמוקפד של המלון וחדריו הוא זה שבעיקר זכה לשבחים רבים ברשת אך גם השירות והאוכל במלון זכה לחוות דעת מעולות.

המלון יחסית חדש וממוקם גם הוא באיזור העיר העתיקה של ברטיסלבה ממול הארמון הנשיאותי ובמרחק של עד כק"מ וחצי מאטרקציות כמו טירת ברטיסלבה, מגדל מיכאל או קתדרלת סנט מרטינוס. ישנם במלון 121 חדרים המחולקים לחדרים זוגיים, חדרי פרימיום וסוויטות.

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-450 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון טוב ומומלץ בברטיסלבה ובמחירים זולים, כדאי לבדוק את המלון הבא של רשת המלונות הידועה NH. המלון אמנם לא ממוקם בלב מרכז ברטיסלבה (ולכן גם מחירו הזול) אך ממוקם ליד שדה התעופה וליד מרכז קניות גדול. ישנה תחנת אוטובוס בסמוך למלון דרכה ניתן להגיע למרכז בכעשרים דקות נסיעה.

המלון זכה ברשת לביקורות מעולות ובאתר בוקינג למשל קיבל את הציון 9.1 על סמך למעלה מ-2000 חוות דעת מאומתות של גולשים מישראל ומכל רחבי העולם. המלון כולל מרכז ספא עם בריכה מקורה וסאונה, מסעדה עם מאכלים מקומיים ואינטרנט קווי בחינם בחדרים ואלחוטי ברחבי המלון.

כאמור, מלון זה נחשב לזול בעיר והמחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-350 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר



מלונות מומלצים נוספים בברטיסלבה


להלן רשימה נוספת של כמה מלונות טובים ומומלצים בברטיסלבה שקיבלו את המספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת באתרי התיירות המובילים בעולם:

  • מלון טוליפ האוס בוטיק הוטל ברטיסלבה (Tulip House Boutique Hotel Bratislava) - מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם במרכז העיר במרחק הליכה מכל האתרים החשובים של העיר. זכה לציון 9.2 בבוקינג ונחשב לאחד מטובי המלונות בעיר עם המלצות רבות ברשת. המחיר: כ-550 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון דווין ברטיסלבה (Hotel Devín) - דורג מקום 8 מבין כל מלונות ברטיסלבה ע"י אתר טריפ אדווייזר. וזכה להמלצות רבות גם ממטיילים ישראלים. ממוקם ליד העיר העתיקה. כ-420 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון ארקדיה ברטיסלבה (Arcadia Hotel) - מלון בוטיק 5 כוכבים בברטיסלבה המציע 33 חדרים בלבד. קיבל את הציון המעולה 9.2 בבוקינג. מומלץ מאוד לחופשה רומנטית לזוגות. המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-450 ש"ח.
  • מלון סקאריץ ברטיסלבה (Skaritz Hotel & Residence) - מלון זול ומומלץ בברטיסלבה שזכה לחוות דעת מעולות בבוקינג. ממוקם במדרחוב בתוך העיר העתיקה. כ-300 ש"ח לזוג ללילה בלבד.
  • מלון אוסטריה טרנד ברטיסלבה (Austria Trend Hotel Bratislava) - מלון 4 כוכבים גדול ומעוצב הממוקם בעיר העתיקה של ברטיסלבה המציע 199 חדרים בדרגות אירוח שונות. דורג במקום ה-14 באתר טריפ אדווייזר ומציע מחירים זולים המתחילים בכ-400 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בברטיסלבה ב-2024 - איפה מומלץ לישון בברטיסלבה?
מלונות מומלצים בברטיסלבה ב-2024 - איפה מומלץ לישון בברטיסלבה?
איפה ממוקמים המלונות הטובים והמומלצים ביותר בברטיסלבה וכמה הם עולים? ואיזה מלונות זכו לציונים ולהמלצות הטובות ביותר ברשת? אתר "תיירות נבונה" מציג לכם
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjRfE6IWc6BOtIriuU_hhUB9qG9PhNcz0m63HMUDPQIEdmsWPm52QU27P71pvE_0A5upRfsuE6sL9Tw_HghVKVtaJ6rT_uOagxZLJUAZ1VqI11gWHDomQBhY-5jHuac-gHRWPRSZBG6LS8/w640-h304/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2598%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%259C%25D7%2591%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjRfE6IWc6BOtIriuU_hhUB9qG9PhNcz0m63HMUDPQIEdmsWPm52QU27P71pvE_0A5upRfsuE6sL9Tw_HghVKVtaJ6rT_uOagxZLJUAZ1VqI11gWHDomQBhY-5jHuac-gHRWPRSZBG6LS8/s72-w640-c-h304/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2598%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%259C%25D7%2591%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/07/Bratislava-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/07/Bratislava-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content