/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

בואו להכיר את המלונות המומלצים ביותר בניו דלהי ב-2024

אילו מלונות מפנקים תוכלו למצוא בניו דלהי? אילו מלונות יוקרה בניו דלהי זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת וכמה זה יעלה לכם? אתר "תיירות נבונה" עוזר לכם למצוא מלונות ל"נחיתה רכה" בהודו. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


נחיתה רכה בהודו: המלונות המומלצים ביותר בניו דלהי 2023
ניו דלהי (New Delhi) או דלהי בקיצור, מסמלת את הודו יותר בצורה הטובה ביותר ובמרבית המקרים, מהווה את שער הכניסה הרשמי לכל מי שמגיע לחופשה בהודו. עיר הבירה המונה כ-12 מיליון תושבים, מציעה למעשה את כל מה שתמצאו פחות או יותר בהודו - צפיפות מטורפת, ריח של שווקים ותבלינים לצד ריח ביוב, קצב מטורף ובעצם באלגן אחד גדול שמסמל לטוב ולרע את הודו כולה.

כל מטייל ותיק שכבר ביקר בהודו יאמר לכם מיד על ההתחלה שכמה שלא יכינו אתכם למפגש הראשון עם הודו ועם דלהי, זה לא באמת יעזור לכם להתמודד את ההלם והשוק התרבותי שתקבלו מדלהי ורק לאחר כמה ימים תתרגלו לאט לאט לחיים השונים של המדינה ובירתה. כדי להתמודד עם המפגש הראשון עם העיר, רבים מהמטיילים בוחרים ללון בדלהי במלונות 4 ו-5 כוכבים ברמות אירוח גבוהות ולא בגסטהאוזים זולים או כפי שנהוג לכנות מלונות "לנחיתה רכה".

ישנה גם תופעה נוספת שנפוצה בקרב המטיילים הישראלים והיא לסיים את הטיול הכולל בהודו (שבגרך כלל נסגר בדלהי) במלון מפואר, מפנק ומערבי לאחר ההוסטלים והגסטהאוז המעופשים שבהם לנים במשך רוב הטיול בהודו.

אז אילו מלונות בניו דלהי הם המומלצים ביותר ברשת? מהם המלונות הטובים ביותר לפי ביקורות המטיילים הישראלים? וכמה הם יעלו לכם בעונת התיירות הקרובה? כל זה ועוד, במדריך הבא.

5 מלונות היוקרה הטובים ביותר בדלהי לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות בניו דלהי שזכו להתברג במקום הראשון באתר ביקורת המלונות הידוע "טריפ אדווייזר" בקטיגוריית מלונות יוקרתיים לפי אלפי ביקורות גולשי האתר:
  1. מלון ד'ה לילה פאלאס ניו דלהי (The Leela Palace New Delhi)
  2. מלון ‬The Oberoi
  3. מלון טאג' פאלאס ניו דלהי (Taj Palace New Delhi)
  4. מלון טאג' מאהל ניו דלהי (The Taj Mahal Hotel New Delhi)
  5. מלון דה אימפריאל ניו דלהי (The Imperial, New Delhi)

מלונות ליד המיין בזאר? או ליד שדה התעופה? - איפה כדאי לישון בדלהי?


אחד האיזורים הידועים ביותר בדלהי והאיזור הפופולרי ביותר בקרב הישראלים הוא כמובן ה"מיין בזאר" המפורסם שמפריד את דלהי מהעיר החדשה (ניו דלהי) לעיר הישנה (אולד דלהי) ובו נמצאים כל השווקים והתנועה הגדולה ביותר של העיר. זהו גם האיזור הראשון בו יגיעו אליו רוב המטיילים הישראלים בעיר.


רבים מהמטיילים מעוניינים לישון כמה שיותר קרוב לאיזור ויחפשו מלונות ליד המיין בזאר, לעומת זאת, מטיילים אחרים שמחפשים את הנחיתה הרכה, יעדיפו את המלון שלהם באיזורים אחרים הרחק מהבלאגן של המיין בזאר.

לכן, הביקורות על המלונות בדלהי שתמצאו ברשת יכולות לבלבל קצת וזאת מכיוון שמטייל שחיפש מלון בקרבת המיין בזאר, יעניק למלון הממוקם רחוק מהמיין בזאר, דירוג שלילי ולהיפך. ולכן, עליכם לקרוא בתבונה רבה את הביקורות וההמלצות ולכוון ולהתאים אותן לפי ההגדרות שהגדרתם לעצמכם ולחיפוש האישי שלכם.

המלצה חשובה: אם אתם מחפשים מקום בטוח וידידותי לתיירים שבו מרוכזים הרבה מאוד מלונות מפנקים ומודרניים בדלהי, כדאי לחפש מלונות באיזור המובלעת הדיפלומטית של דלהי שם תמצאו מבחר גדול מאוד של מלונות מסוג זה בסביבה טובה וידידותית (ברשימה שבהמשך הכתבה תוכלו למצוא כמה מלונות כאלו).

בין 550 ל-750 ש"ח לזוג ללילה בלבד - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בדלהי ב-2024?


אמנם לא מדובר במחיר של גסטהאוז זול אבל מחירי המלונות המפוארים בדלהי אינם יקרים בכלל ביחס למחירים של מלונות יוקרה ברחבי העולם ומדובר במחירים סבירים שתוכלו להרשות לעצמכם לכמה ימים.

מבדיקה מעמיקה שערכנו ברשת עבור מלונות 4 ו-5 כוכבים ברמה גבוהה בדלהי במספר אתרי הזמנות מלונות בינלאומיים מצאנו כי המחירים הממוצעים של המלונות הטובים והכי מומלצים בתקופות שונות כגון חודשי הקיץ יולי ואוגוסט, תקופות החגים ראש השנה, סוכות או פסח וגם בחודשי החורף, נעים בממוצע על כ-600 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

המלונות המומלצים ביותר בניו דלהי 2024


להלן רשימה של המלונות בניו דלהי שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


לפי אלפי גולשי אתר בוקינג.קום, מלון לילה פאלאס הוא המלון הטוב ביותר בדלהי. כך גם המצב לפי אלפי גולשי אתר "טריפ אדווייזר". המלון המוגדר 5 כוכבים, ממוקם במובלעת הדיפלומטית של ניו דלהי ומציע אירוח יוקרתי לכל דבר שלא מבייש את המלונות המפוארים במדינות המערביות.

תוכלו למצוא במלון בריכה על הגג המציעה נוף פנורמי על העיר, מועדון ספא יוקרתי ומסעדות איכותיות ברמה הגבוהה ביותר. המלון זכה לציונים וחוות דעת מעולות ברשת ששיבחו את כל הפרמטרים של המלון כגון המיקום, השירות והמתקנים וזכה גם לביקורות מעולות ממטיילים ישראלים רבים.

במלון ישנם 254 חדרים ברמות אירוח שונות כאשר הם כוללים ריהוט מעץ, טלוויזיה במסך שטוח ואפילו טלוויזיה נוספת בחדר הרחצה שהופכת למראה כאשר מכבים אותה. המחיר הממוצע במלון נע בין 700 ל-1100 ש"ח לזוג ללילה בהתאם לתקופה בשנה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון מפואר ומומלץ מאוד בדלהי הוא מלון טאג' פאלאס הנחשב ללא ספק לאחד הטובים ביותר בעיר לפי המלצות הגולשים ברשת. המלון מדורג מקום שלישי בטריפ אדווייזר ומקום שני באתר בוקינג עם ציון של 9.2 על סמך מאות חוות דעת מאומתות של גולשים כולל ממטיילים ישראלים.

המלון ממוקם כרבע שעה נסיעה משדה התעופה ומספר קילומטרים בודדים משער הודו ומהארמון הנשיאותי (ראשטראפאטי בהאוואן). כיאה למלון 5 כוכבים, המלון השוכן במבנה מרהיב ויוקרתי ומזכיר את המלונות הגדולים של אילת, מציע חדרים גדולים ומרווחים הכוללים גם מיזוג, מיני בר ואינטרנט אלחוטי בחינם.

במלון תוכלו למצוא גם בריכה גדולה ומפוארת ו-3 מסעדות שונות במגוון סגנונות. טווח המחירים הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-500 ש"ח עד 800 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 

מלון שנגרילה ארוס הוא ללא ספק אחד המלונות המתחרים על התואר המלון המומלץ ביותר בניו דלהי עם ביקורות מעולות ברשת בכל אתרי המלונות ומדורג במקומות הגבוהים בטריפ אדוויזר ובבוקינג. מלון זה נחשב גם לאחד המומלצים עבור משפחות עם ילדים.

המלון ממוקם מול בניין הפרלמנט בדלהי ומרוחק כ-3 ק"מ מה"קונוט פלייס", הארמון הנשיאותי, נורת' וסאות' בלוק ועוד כאשר שדה התעופה של דלהי נמצא כחצי שעה נסיעה מהמלון. ישנם 320 חדרים במלון הכוללים טלוויזיה עם כבלים ואינטרנט אלחוטי חופשי. המלון מציע גם בריכה, מועדון ספא הכולל חדר כושר, סאונה וחדר אדים ומסעדות ברמה גבוהה המציעות אוכל במגוון סגנונות.

המחיר הממוצע לחדר במלון נע בין 500 ל-650 ש"ח לזוג ללילה בלבד. 

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מקריאת הביקורות על מלון קלארידג'ס באתר בוקינג למשל, כמעט ולא ניתן למצוא ביקורת שלילית על המלון. חוות הדעת המאומתות הכוללות גם המלצות של מטיילים ישראלים משבחות את המלון על מיקומו, השירות, הניקיון ויחס הצוות. המלון קיבל את הציון 8.6 באתר הידוע על סמך כ-500 חוות דעת מאומתות ומדורג גם בין עשרת מלונות היוקרה הטובים ביותר בדלהי באתר טריפ אדווייזר.

המלון מעוצב בקפידה רבה ומציע חדרים יוקרתיים הכוללים ריצוף עץ, טלוויזיה בכבלים, מיני בר ואפילו תפריט כריות. במלון ישנה בריכת שחייה גדולה ו-7 מסעדות בסגנון שונה. המלון ממוקם קרוב יחסית למוזיאון הלאומי של דלהי ובמרחק של כ-4 ק"מ מארמון קונוט. המלון רחוק מהמולת המיין בזאר ומרוחק כ-23 ק"מ משדה התעופה של דלהי.

המחיר הממוצע לחדר במלון נע בין 450 ל-700 ש"ח לזוג ללילה בהתאם לתקופה בשנה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון נוסף הנחשב לאחד הטובים ביותר ומומלץ מאוד לנחיתה רכה בדלהי הוא מלון אימפריאל ניו דלהי. המלון המוגדר כמובן 5 כוכבים הוא מלון פאר אמיתי שיגרום לחופשה שלכם בהודו להתחיל ברגל ימין או לחילופין לסיים אותה בטעם טוב של מלכים.

המלון נמצא בטופ 5 של המלונות המומלצים ביותר בבוקינג לפי חוות הדעת של הגולשים באתר ומדורג במקום ה-5 במלונות היוקרה של דלהי ובמקום ה-8 סה"כ מבין כל מלונות דלהי באתר הביקורות הידוע "טריפ אדווייזר".

המלון עצמו ממוקם כ-25 דקות נסיעה משדה התעופה וכק"מ אחד בלבד ממרכז העיר ומרובע העסקים של דלהי. הארמון הנשיאותי, שער הודו ואטרקציות נוספות נמצאות במרחק של כמה קילומטרים בלבד מהמלון. ישנם 235 חדרים בדרגות אירוח שונות הכוללים טלוויזיה, מיני בר, ערכת טיפוח ועוד, ומציע כיאה למלון יוקרה, בריכה חיצונית יפה ומעוצבת, מועדון ספא ו-7 מסעדות שונות.

המחיר הממוצע למלון נע בין 550 ל-700 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

מלונות יוקרה מומלצים נוספים בדלהי


ולהלן רשימה של כמה מלונות נוספים בדלהי עם מספר ההמלצות הגבוהות ביותר ברשת ונחשבים למלונות נוחים לנחיתה רכה בדלהי:

  • מלון מיידנס הוטל ניו דלהי (Maidens Hotel New Delhi) - מלון השוכן במבנה הקיים עוד מהתקופה הקוליאנלית הבריטית ומפואר מאוד. זכה להמלצות מעולות ברשת ממטיילים ישראלים ומכלל הגולשים ברחבי העולם. המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-500 ש"ח.
  • מלון סיטי סטאר ניו דלהי (Hotel City Star)  - מלון 3 כוכבים מודרני וזול מאוד הממוקם במרכז דלהי וממוקם במרחק הליכה מהמיין בזאר. מלון זה הוא אחד הפופולריים והנפוצים ביותר בדלהי ע"י המטיילים הישראלים וזכה לרוב להמלצות חיוביות בלבד. המחיר הממוצע הוא כ-170 ש"ח לזוג ללילה בלבד!
  • מלון ראדיסון בלו פלאזה דלהי (Radisson Blu Plaza Delhi)  - מלון 5 כוכבים יוקרתי במיוחד ואחד המומלצים לפי הרשת. ממוקם 10 דקות נסיעה משדה התעופה של דלהי. המחיר: כ-600 ש"ח בממוצע.
  • מלון דה פריים באלאג'י דלוקס (The Prime Balaji Deluxe @ New Delhi Railway Station)  - מלון זול מאוד ומומלץ בדלהי הממוקם קרוב למיין בזאר שזכה לציון 8.2 בבוקינג. המלון שעולה בממוצע כ-150 ש"ח בלבד לזוג ללילה, מציע חדרים עם חדרי רחצה פרטיים ומאובזרים.
  • מלון טאג' מאהל ניו דלהי (The Taj Mahal Hotel New Delhi)  - מלון 5 כוכבים מפואר במיוחד בניו דלהי המדורג בין המקומות הראשונים באתר בוקינג. מציע בריכה חיצונית גדולה. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-900 ש"ח לזוג ללילה.

כל המלונות בניו דלהי על גבי מפה + מחירים

 
Booking.com
 
תמונה: Larry Johnson פליקר (CC BY 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: בואו להכיר את המלונות המומלצים ביותר בניו דלהי ב-2024
בואו להכיר את המלונות המומלצים ביותר בניו דלהי ב-2024
אילו מלונות מפנקים תוכלו למצוא בניו דלהי? אילו מלונות בניו דלהי זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת וכמה זה יעלה לכם? אתר "תיירות נבונה" עוזר לכם למצוא מלונות ל"נחיתה רכה" בהודו. כל הפרטים, בכתבה הבאה.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi5xLolW4izPpxL6IGmkj95EN1qxv6E-mEx-IkLOekzjoPTCFvOPLS-4CGRElcobd9cnUog3sJW0KmlUIYsJTnXbLqlmFMMQ-GyKnp5TWRsNVLHhOvL2DOYk9haQ95HolXxGj9zo40eoAU/w640-h424/%25D7%2594%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2594%25D7%2598%25D7%2595%25D7%2591%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25AA%25D7%25A8+%25D7%2591%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%2595+%25D7%2593%25D7%259C%25D7%2594%25D7%2599.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi5xLolW4izPpxL6IGmkj95EN1qxv6E-mEx-IkLOekzjoPTCFvOPLS-4CGRElcobd9cnUog3sJW0KmlUIYsJTnXbLqlmFMMQ-GyKnp5TWRsNVLHhOvL2DOYk9haQ95HolXxGj9zo40eoAU/s72-w640-c-h424/%25D7%2594%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2594%25D7%2598%25D7%2595%25D7%2591%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25AA%25D7%25A8+%25D7%2591%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%2595+%25D7%2593%25D7%259C%25D7%2594%25D7%2599.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/06/NewDelhi-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/06/NewDelhi-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content