/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו 2024 - מצאנו לכם את הטובים ביותר!

אילו מלונות נחשבים למומלצים ביותר סן פרנסיסקו על פי ביקורות הגולשים ברשת? באיזה איזור של העיר כדאי לחפש מלון? אילו מלונות זכו בביקורות ישראליות מעולות ומהם המחירים הממוצעים בהם בעונת התיירות של 2024? אתר "תיירות נבונה" עושה לכם סדר במלונות סן פרנסיסקו.


מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו 2023 - מצאנו לכם את הטובים ביותר!
סן פרנסיסקו (San Francisco) היא אחד מהמקומות שכל תייר שמגיע למערב ארה"ב חייב לבקר בה לפחות ללילה אחד. לעיר המיוחדת הזאת מראה יוצא דופן ושונה מהנוף האמריקאי המצוי ומכילה בתוכה הרבה מאוד אתרים מעניינים לטייל ולהכיר.

סוג הבנייה המפורסם של העיר בה כל המבנים צמודים אחד לשני וצבעוניים במיוחד יחד עם הגבעות והכבישים המפותלים של העיר, הופכים את סן פרנסיסקו לעיר ייחודית ושונה לחלוטין מכל שאר ערי ארה"ב. בעיר נמצאים כמה מהמונומנטים המעניינים ביותר בארה"ב כגון גשר הזהב המפורסם, כלא אלקטרז הידוע היושב על אי קטן, רציף הדייגים ואיזור המזחים ועוד אתרים מעניינים רבים נוספים.

היום נבדוק אילו מלונות בסן פרנסיסקו זכו למספר הגבוה ביותר של ההמלצות ברשת, מה המחירים הממוצעים של מלונות אלו בעונת התיירות הקרובה ובאיזה איזורים כדאי לבחור מלון בסן פרנסיסקו. מתחילים.

  

5 המלונות הטובים ביותר בסן פרנסיסקו לפי טריפ אדווייזר


ראשית, הנה 5 המלונות הטובים ביותר בסן פרנסיסקו לפי ביקורות והמלצות של אלפי גולשי אתר הביקורות הבינלאומי המפורסם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון דריסקו סן פרנסיסקו (Hotel Drisco)
  2. מלון אומני סן פרנסיסקו (Omni San Francisco)
  3. מלון אין אט יוניון סקוור (Inn At Union Square)
  4. מלון Loews Regency San Francisco
  5. מלון דה פיירמונט הריטג' פלייס ג'יררדלי סקוור (The Fairmont Heritage Place Ghirardelli Square)

    

רציף הדייגים והיוניון סקוור - איפה כדאי לישון בסן פרנסיסקו?


סן פרנסיסקו מכילה בתוכה איזורים רבים. חלקם לא ידידותיים כל כך לתיירים ובהם נמצאים בשעות הערב והלילה הומלסים רבים שהופך את הטיול הלילי לפחות נעים עבור התייר הממוצע. ישנם שני איזורים עיקריים בהם מרוכזים רוב בתי המלון של סן פרנסיסקו ולשם רוב התיירים מגיעים ללון בעיר. שני האיזורים האלו הם איזור רציף הדייגים (פישרמנס וורף) ואיזור היוניון סקוור (כיכר יוניון) שנחשבת לנקודה מרכזית וחשובה מאוד בעיר.


לכן, אם אתם מחפשים את האווירה התיירותית ביותר שאפשר למצוא בסן פרנסיסקו, מומלץ לחפש מלון באיזורים אלו שם תוכלו למצוא חנויות רבות, מסעדות, בתי קפה ועוד ואווירה תיירותית נפלאה.

החל מ-1700 ש"ח ללילה לזוג - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בסן פרנסיסקו ב-2024?


כן, הכותרת נכונה, סן פרנסיסקו היא אחת הערים היקרות ביותר בעולם בכל הקשור בלינה ובבתי המלון. מבדיקה שערכנו במספר אתרי הזמנת מלונות בתקופות שונות כמו פסח, יולי אוגוסט, ראש השנה או סוכות, מצאנו כי המחירים במלונות שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת, מתחילים ב-1600 ש"ח ללילה ומגיעים עד לכ-2500 ש"ח בממוצע.

למרות המחירים הגבוהים של המלונות, תיירים ישראלים רבים מתארחים במלונות אלו וחלק גדול מהם אף ממליץ בחום להתאכסן בהם. 

ישנם גם מוטלים ואכסניות פשוטות יותר שעולים באיזור ה-600 ש"ח לזוג ללילה (בהמשך הכתבה, נציג לכם גם את אלו מהם שזכו להכי הרבה המלצות) אך רוב בתי המלון בסן פרנסיסקו מתחילים ב-840 ש"ח לזוג ללילה ומטפסים מעלה בהתאם למיקום, לרמת האירוח ולדירוג ההמלצות.

מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו 2024


להלן רשימה של מלונות בסן פרנסיסקו שזכו למספר הגבוה ביותר של ההמלצות ברשת באתרי מלונות בינלאומיים כמו טריפ אדווייזר, הוטלס קומביינד, בוקינג ועוד:


מלון זפיר הוא אחד המלונות המומלצים ביותר בסן פרנסיסקו על התיירים הישראלים באתר בוקינג, במיוחד הודות למיקום המצוין שלו שנמצא ממש סמוך לרציף הדייגים (כ-300 מטר מרציף 39). המלון זכה גם להמלצות רבות ממשפחות עם ילדים.

המלון המדורג 4 כוכבים מציע 361 חדרים הכוללים טלוויזיה, מקרר, שולחן עבודה, אינטרנט אלחוטי בחינם ונוף לנמל סן פרנסיסקו. המלון כולל גם חדר כושר, חדר משחקים, מינימרקט ועוד.

הציון שזכה המלון באתר בוקינג הוא 8.4 ובטריפ אדווייזר המלון מדורג במקום ה-31 מבין כל מלונות סן פרנסיסקו. המחיר הממוצע לזוג ללילה מתחיל ב-1200 ש"ח ולמשפחה עם 2 ילדים החל מ-1430 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים מלון מומלץ בסן פרנסיסקו הקרוב ליוניון סקוור, מלון G הוא אחד מאלו. המלון ממוקם במרחק של כ-2 דקות בלבד מהכיכר וקרוב גם למוסקון סנטר ולרחוב לומברד. מסביב למלון ובמרחק הליכה תוכלו למצוא מסעדות שף, בתי תיאטרון וגלריות.

החדרים במלון כוללים טלוויזיה גדולה בת 42 אינץ' ומכונת קפה של נספרסו. חדרי הרחצה כוללים חלוק רחצה, מוצרי טיפוח ומייבש שיער. המלון עצמו זכה להמלצות טובות מאוד ברשת ממטיילים רבים וקיבל את הציון 8.3 על סמך מעל 1500 חוות דעת מאומתות של גולשים שהתאכסנו במלון כולל מטיילים ישראלים רבים.

המחיר הממוצע של מלון זה המדורג 4 כוכבים הוא כ-1520 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 

לפי אתר טריפ אדוויזר, מלון דריסקו הוא המלון הטוב ביותר בסן פרנסיסקו וכך גם לפי אתר בוקינג.קום שמלון זה מדורג בו במקום הראשון. המלון שוכן במבנה ארכיטקטוני מרהיב הכולל 48 חדרים בלבד וממוקם באיזור פסיפיק הייטס ובמרחק הליכה מפארק פרסידיו.

בניגוד להרבה מאוד מלונות בסן פרנסיסקו (כולל המומלצים ביותר) ארוחות הבוקר במלון זה כלולות במחיר החדר והן מוגדרות כאורחות גורמה לפי המלון. המלון מציע גם שירות הסעות בחינם ליוניון סקוור ולרובע הפיננסי. החדרים במלון כוללים מכונת קפה, מיטה מתכווננת ושמיכות פוף מנוצות אווזים.

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון זה הוא כ-1400 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון ניקו סן פרנסיסקו זכה להמלצות רבות ממטיילים ישראלים באתר בוקינג ובאתרי ביקורות מלונות נוספים ברשת. המלון המדורג 4 כוכבים, ממוקם כ-5 דקות הליכה מכיכר יוניון, כ-3 ק"מ ממזח הדייגים ונמצא כ-20 דקות נסיעה מגשר הזהב.

המלון שוכן בבניין מודרני וגדול ומכיל 532 חדרים הכוללים טלוויזיה, מערכת סטריאו, אינטרנט חופשי ושלוחן עבודה. המלון מציע גם מסעדה ובריכה הפתוחה בכל עונות השנה.

מחיר החדרים במלון זה מתחיל בממוצע ב-1800 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון מומלץ מאוד באיזור רציף הדייגים בסן פרנסיסקו. באתר טריפ אדווייזר קיבל המלון את הדירוג של המקום ה-21 מבין כל 223 המלונות של סן פרנסיסקו ובאתר בוקינג זכה המלון לציון מצוין של 8.4 על סמך מעל -1200 חוות דעת מאומתות של גולשים מרחבי העולם כולל גולשים ישראלים.

המלון שמדורג 4 כוכבים ממוקם ממש סמוך לקו החוף של סן פרנסיסקו וגולשים רבים ציינו בביקורות שלהם את המיקום המצוין של המלון. המלון מציע 221 חדרים, חדר כושר ומסעדה איטלקית.

המחיר הממוצע לחדר במלון מתחיל בכ-1150 ש"ח לזוג ללילה וכ-1350 ש"ח לחדר משפחתי עבור משפחה עם 2 ילדים ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדווייזר

עוד מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו


והנה עוד כמה מלונות מצוינים בסן פרנסיסקו עם ציונים וביקורות מעולות ברשת שכדאי לבדוק:

  • מלון וורוויק סן פרנסיסקו (Warwick San Francisco Hotel) - ממוקם 5 דקות הליכה מפארק יוניון סקוור. ציון 8.4 בבוקינג. מחיר ממוצע לזוג ללילה: 1600 ש"ח.
  • מלון ארגונאוט סן פרנסיסקו (Argonaut Hotel, a Noble House Hotel) - אחד המומלצים ביותר בבוקינג (מקום 13 מבין כל מלונות סן פרנסיסקו שבאתר). ממקום ליד מזח הדייגים. המחיר: כ-1900 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון דה מרקר סן פרנסיסקו (The Marker San Francisco) - מלון הממוקם ליד היוניון סקוור וזכה להמלצות רבות ומצוינות בקרב גולשים ישראלים רבים. המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-1200 ש"ח.
  • מלון קלאב דונטלו (Club Donatello) - מלון 4 כוכבים בסן פרנסיסקו הממוקם ליד היוניון סקוור וזכה להמלצות מצוינות ברחבי הרשת. חדר במלון עולה בממוצע כ-980 ש"ח לזוג ללילה.

     

מלונות זולים ומומלצים בסן פרנסיסקו - באיזור ה-500 ש"ח ללילה


ולסיום, הנה כמה מלונות זולים בסן פרנסיסקו שקיבלו את מירב ההמלצות בקטגוריית מחיר של כ-500 ש"ח לזוג ללילה (שימו לב: בקטגורית מחיר זו רוב המלונות אינם כוללים חדר אמבטיה פרטי. אך אם אתם מחפשים מלון זול בסן פרנסיסקו, כדאי שתדעו שמדובר בחדרי אמבטיה משותפים):

  • מלון מישן 1906 (1906 Mission) - מלון 2 כוכבים שזכה לביקורות מעולות ברשת עם ציון של 9.1 בבוקינג. לדרי האמבטיה במלון הם משותפים. המחיר הממוצע לזוג ללילה הוא כ-600 ש"ח.
  • מלון סן רמו סן פרנסיסקו (San Remo Hotel) - מלון פשוט במרחק הליכה ממזח הדייגים שעולה בממוצע בממוצע כ-500 ש"ח לזוג ללילה. זכה לציון של 8.1 בבוקינג.
  • הוסטל USA סן פרנסיסקו (USA Hostels San Francisco) - הוסטל מומלץ לצעירים שמחפשים מקום זול וטוב בסן פרנסיסקו. ההוסטל מציע חדרים פרטיים עם חדר רחצה משותף ב-500 ש"ח בממוצע או מיטה לבודד בחדר מעונות עם חדר רחצה פרטי ב-250 ש"ח בממוצע.
  • מוטל טראוולודג' אט ד'ה פרסידיו (Travelodge at the Presidio) - מוטל קטן עם 27 חדרים באיזור פארק פרסידיו שמדורג טוב באתר בוקינג וכולל גם חדרים עם חדר רחצה פרטיים שעולים בממוצע כ-800 ש"ח לזוג ללילה.

כל המלונות בסן פרנסיסקו על גבי מפה + מחירים

Booking.com
 
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר. 

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו 2024 - מצאנו לכם את הטובים ביותר!
מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו 2024 - מצאנו לכם את הטובים ביותר!
אילו מלונות נחשבים למומלצים ביותר סן פרנסיסקו על פי ביקורות הגולשים ברשת? באיזה איזור של העיר כדאי לחפש מלון? אילו מלונות זכו בביקורות ישראליות מעולות
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgEcNU-aiOK1pJi9M_De5iur5Tt19BYg7A2Yq-fgSSDqZeDjKun2ccspn9vSXWy2y6Ntr1s_P9AdKt8-f_S8Y3aZtmLWKk5vhOZhhaic1EJnkvKt6R5RD7nRC6xYObmWwpebmneJulcUYg/w640-h358/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%259F+%25D7%25A4%25D7%25A8%25D7%25A0%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%25A7%25D7%2595.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgEcNU-aiOK1pJi9M_De5iur5Tt19BYg7A2Yq-fgSSDqZeDjKun2ccspn9vSXWy2y6Ntr1s_P9AdKt8-f_S8Y3aZtmLWKk5vhOZhhaic1EJnkvKt6R5RD7nRC6xYObmWwpebmneJulcUYg/s72-w640-c-h358/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%259F+%25D7%25A4%25D7%25A8%25D7%25A0%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%25A7%25D7%2595.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/03/SanFrancisco-BestHotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/03/SanFrancisco-BestHotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content