/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בפיליפינים ב-2024 - המדריך השלם למטייל בפיליפינים!

איפה כדאי לישון בפיליפינים? כמה יעלו לכם המלונות הטובים ביותר שם? ואיזה מלונות בפיליפינים זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת? אתר "תיירות נבונה" עונה לכם על כל השאלות החשובות ביותר לפני חופשה בפיליפינים ב-2024.


מלונות מומלצים בפיליפינים ב-2023 - המדריך השלם למטייל בפיליפינים!
לאט לאט, התיירים הישראלים מגלים את פיסת גן העדן שנקראת פיליפינים (Republic of the Philippines) כאשר יותר ויותר מטיילים מישראל מגיעים לארכיפלג הענק המורכב מלא פחות מ-7107 איים כדי לנפוש ולטייל בה. חלקם תרמילאים המגיעים לשם כחלק מטיול ארוך וכולל במזרח, וחלקם מגיעים היישר לריזורטים והמלונות המפוארים והאקזוטים שמציע האי כדי לבלות ולנפוש בחופי הים הבאמת קסומים שם.

היום באתר, נכיר לכם את האיזורים שבהם כדאי לכם לחפש מלון בפיליפינים, נבדוק אילו מלונות שם זכו למירב ההמלצות והביקורות ברשת וגם, נגלה מהם המחירים הממוצעים במלונות הטובים ביותר ב-2024. אז קדימה, מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בפיליפינים לפי אתר טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות שזכו להתברג בראש רשימת המלונות בפיליפינים לפי אלפי גולשי אתר הביקורות המוביל בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון אטלנטיס דייב רזורט דומגט (Atlantis Dive Resort Dumaguete)
  2. מלון אמנפולו (Amanpulo) 
  3. מלון/ריזורט אל נידו (El Nido Resorts Pangulasian Island)
  4. מלון פיירמונט מאקאטי (Fairmont Makati)
  5. מלון שאנגרי-לה בורקאי (Shangri-La's Boracay Resort and Spa)

מנילה ובורקאי - איפה כדאי לישון בפיליפינים?


למרות שהפיליפינים היא מדינה ענקית עם מאות איים, רוב המטיילים והתיירים מתרכזים ומתמקדים בשני איזורים עיקריים. הראשון הוא מנילה (Manila), בירת הפיליפינים - עיר עצומה ומטרופולין גדול עם גורדי שחקים שלא מביישים את מנהטן והשני הוא האי בורקאי (Boracay) שמציע בעיקר חופים קסומים ואקזוטיים כפי שרואים רק בסרטים או בתמונות שם אפשר פשוט לשבת על חוף הים ולהירגע מנוף עוצר נשימה.

איזורים נוספים שגם פופולריים בקרב המטיילים הישראלים הם צפון לוזון בו נמצאים טרסות האורז המפורסמות, פאנגלו סיטי ופאלאוואן בו נמצאים גם חופים נפלאים. אך כאמור, מנילה ובעיקר בורקאי הם האיזורים בהם תרצו לחפש בהם מלון ושם גם תמצאו את המבחר הגדול ביותר של בתי המלון.

מלון שאנגרי לה המפורסם בבורקאי

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לפיליפינים?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לאסיה, התקופה הטובה ביותר להגיע לפיליפינים בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, היא חודשי החורף (דצמבר, ינואר, פברואר ומרץ) ועונת פסח (אפריל).

החל מ-350 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות הטובים ביותר בפיליפינים ב-2024?


מבדיקה שערכנו באתרי הזמנת מלונות בינלאומיים בתאריכים שונים כמו חופשת פסח, חודשי יולי ואוגוסט ותקופת חגי תשרי ראש השנה וסוכות, מצאנו כי המחירים הממוצעים עבור המלונות המומלצים ביותר נעים בין 350 ל-600 ש"ח. ישנם כמובן גם מלונות 5 כוכבים מפוארים וסופר מומלצים במחירים של 1000 ש"ח לזוג ללילה שמתאים לבעלי תקציב גבוה, אך הרוב המכריע של המלונות שזכו למירב ההמלצות ברשת יעלו לכם באיזור ה-400 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

מלונות מומלצים בפיליפינים ב-2024


להלן רשימה של המלונות שזכו לדירוגים הטובים ביותר של חוות הדעת והביקורות באתרי התיירות המובילים בעולם כגון טריפ אדווייזר, בוקינג, טריווגו ועוד:


מלון 5 כוכבים זה ממוקם בלב מנילה במרכז מקאטי ודורג באתר בוקינג בין המלונות הטובים ביותר באתר עם ציון של 9.3 על פי מעל 150 חוות דעת מאומתות ביניהן גם מטיילים ישראלים רבים. גם באתר טריפ אדוויזר מלון דיסקברי זכה לדירוג גבוה ביותר והוא מדורג במקום ה-2 מבין כל המלונות במקאטי.

המלון מפואר ומפנק ביותר ומציע בריכה מעוצבת, איזור ספא, חדר כושר ומסעדות שוות. במלון 141 חדרים גדולים ומרווחים ומעוצבים בעיצוב מודרני. קניון גרינבלט המפורסם מרוחק רק כחצי ק"מ מהמלון. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-700 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון פופולרי ביותר בפיליפינים ואולי אחד המומלצים ביותר שזכה להמלצות מעולות ברשת הוא מלון פרה הממוקם בבוראקאי כ-400 מטר מהחוף הלבן המפורסם של האי. אלפי גולשי אתר טריפ אדווייזר דירגו את מלון פרה במקום הראשון מתוך 196 מלונות B&B בבורקאי ובאתר בוקינג.קום זכה המלון לציון של 9.2 מתוך 10.

המלון מציע בריכת שחייה, אינטרנט אלחוטי ו-37 חדרים הכוללים רצפת עץ, מזגן ופינת ישיבה. הקניון דימול בורקאי המפורסם והגדול של בורקאי ממוקם במרחק הליכה מהמלון. גם מחירי החדרים במלון אטרקטיביים במיוחד וחדר לזוג ללילה יעלה לכם בתקופת פסח או יולי אוגוסט כ-400 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים מלון 5 כוכבים מפואר ומפנק בפיליפינים (ירח דבש אולי?), כדאי לכם מאוד לבדוק את המלון הבא. מלון זה מדורג במקום הראשון באתר טריפ אדוויזר מבין כל המלונות בבורקאי ואחד המומלצים באתר בוקינג עם ציון של 9.2 והמלצות מעולות של גולשים מכל העולם (כולל גולשים מישראל).

המלון מפואר ביותר ונראה כמו המלונות שרואים בסרטים. המלון מציע חוף ים פרטי גדול לאורחי המלון בלבד, 2 בריכות שחייה מעוצבות ופעילויות צלילה. ישנם במלון 219 חדרים שכולם כוללים מרפסת עם מיטה ובסוויטות המפוארות תקבלו גם שירות של משרת אישי ובריכה פרטית. המלון אמנם מרוחק יחסית מהאטרקציות המפורסמות אך לפי חוות דעת הגולשים, אין בכלל סיבה לעזוב את המלון המפואר הזה.

מחיר המלון הוא כמובן בהתאם וחדר לזוג ללילה יעלה לכם בממוצע כ-1300 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
    

אם אתם מחפשים מלון באיזור פנגאלו סיטי, מלון בוהול ביץ' קלאב הוא אחד המלונות הטובים והמומלצים ביותר באיזור עם ציון של 9.1 בבוקינג ודירוג גבוה מאוד באתר טריפ אדווייזר. איזור אלונה ביץ' המפורסם של פנגאלו סיטי ממוקם כק"מ בלבד מהמלון (ישנם שאטלים לחוף מהמלון) וחוף דנאו מרוחק כ-3 ק"מ בלבד.

המלון המדורג 4 כוכבים, מציע חוף פרטי לבן ונקי וגם בריכה חיצונית. ישנם 88 חדרים במלון הפונים אל החוף וכוללים מרפסת, טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי חינם. מטיילים ישראלים רבים העניקו למלון ציונים מעולים על השירות והיחס מצד עובדי המלון.

המחיר הממוצע במלון עומד על כ-600 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
   
 
גם איזור פאלוואן הוא איזור פופולרי בפיליפינים ואם אתם בעניין של איזור זה, מלון אפוליט הוא אחד המומלצים ביותר בפאלוואן כאשר הוא דורג במקום ה-5 מבין 74 מלונות בפאלוואן באתר טריפ אדווייזר וזכה לציון של 9.1 באתר בוקינג.קום מגולשים רבים כולל ישראלים.

מה שמייחד את מלון אפוליט הוא מבנה החדרים שלו שהם למעשה קוטג'ים פרטיים ומקסימים המופרדים אחד מהשני הממוקמים ממש על חוף הים. 50 הקוטג'ים של המלון מעוצבים בסגנון הפיליפיני המיוחד וכוללים מרפסת, מזגן ומיני בר. המלון מציע פעילויות צלילה, שייט ועוד וכן מציע שירות הסעות חינם משדה התעופה אל המלון.

המחיר של המלון הוא יקר ומיועד לבעלי תקציב בלבד כאשר קוטג' לזוג ללילה עולה בממוצע כ-1700 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

מלונות מומלצים במנילה


והנה רשימה של עוד כמה מהמלונות המומלצים ביותר במנילה שזכו לביקורות מעולות ברשת:

  • מלון סיטאדין סלסדו מקאטי (Citadines Salcedo Makati) - מלון דירות השוכן בגורד שחקים ואחד המומלצים במנילה. כ-500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון ד'ה פנינסולה מנילה (The Peninsula Manila) - מוקם במרכז מקאטי. זכה לביקורות מצויינות ברשת, גם מישראלים. כ-1000 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון ארוגה ביי רוקוול מנילה (Aruga by Rockwell Hotel) - מלון זול ומומלץ מאוד ברשת. ממוקם כ-500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון מרקו פולו אורטיגאס מנילה (Marco Polo Ortigas Manila) - אחד המלונות המומלצים ביותר במנילה עם ציון של 9.4 בבוקינג. המלון מומלץ גם למשפחות עם ילדים. מחיר המלון: כ-400 ש"ח ללילה לזוג עם 2 ילדים.
  • מלון מקאטי דיאמונד מנילה (Makati Diamond Residences) - מלון 5 כוכבים חדש במנילה שזכה לחוות דעת מעולות ברשת ונחשב לאחד הטובים ביותר גם מבחינת המחיר. המלון ממוקם מול קניון גרינבלט המפורסם והמחיר הממוצע לזוג במלון עומד על כ-500 ש"ח בלבד.

מלונות מולצים בבורקאי


והנה רשימה של עוד כמה מהמלונות המומלצים ביותר במנילה שזכו לביקורות מעולות ברשת:

כל המלונות בפיליפינים על גבי מפה

Booking.com


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בפיליפינים ב-2024 - המדריך השלם למטייל בפיליפינים!
מלונות מומלצים בפיליפינים ב-2024 - המדריך השלם למטייל בפיליפינים!
איפה כדאי לישון בפיליפינים? כמה יעלו לכם המלונות הטובים ביותר שם? ואיזה מלונות בפיליפינים זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת? אתר "תיירות נבונה" עונה לכם ע
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjpslLlov0ooXqrvp8l3cJ3Vm_l1iE-7x4xVSK7yfouQz1VYj9jQR7FB4iLIZcXXM0VOo6mSHa9cm_VjiPxNcS0DNuqZGxZLs44NrGyYgDE9gN98t1BIHLm9tfnBUETtGNEXmFCdGLrdak/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A4%25D7%2599%25D7%259C%25D7%2599%25D7%25A4%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%259D.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjpslLlov0ooXqrvp8l3cJ3Vm_l1iE-7x4xVSK7yfouQz1VYj9jQR7FB4iLIZcXXM0VOo6mSHa9cm_VjiPxNcS0DNuqZGxZLs44NrGyYgDE9gN98t1BIHLm9tfnBUETtGNEXmFCdGLrdak/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A4%25D7%2599%25D7%259C%25D7%2599%25D7%25A4%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%259D.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/01/Best-Philippines-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/01/Best-Philippines-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content