/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות ליד פארק אירופה - מהם המלונות המומלצים ביותר ב-2024?

כמה יעלו לכם המלונות הרשמיים של פארק אירופה ב-2024 ומה ההבדל ביניהן לשאר המלונות? מהם המלונות הכי מומלצים ליד פארק אירופה וכמה תעלה לכם דירת נופש זולה באיזור? אתר "תיירות נבונה" מגיע לפארק השעשועים הגדול ביותר באירופה ועושה לכם סדר. כנסו.


מלונות ליד פארק אירופה - מהם המלונות המומלצים ביותר ב-2023?
פארק אירופה (או אירופה פארק), הוא אחד האתרים הפופולריים ביותר באירופה ומהווה מוקד עניין עבור תיירים ישראלים רבים בכל עונות השנה. מדובר  בפארק השעשועים הגדול ביותר באירופה והפופולרי ביותר לאחר דיסנילנד פריז כאשר הפארק יכול להכיל מדי יום 50,000 איש. הפארק כולל את כל סוגי המתקנים והאטרקציות שרק חלמתם עליהם כולל 12 רכבות הרים שונות, קרוסלות, מבוכים וכד' כאשר כל ממוקמים ומחולקים לפי מתחמים שנקראים בשמות מדינת כגון פורטוגל, ספרד וכו'.

הרבה מאוד מטיילים ישראלים מגיעים אל פארק אירופה במסגרת טיול מקיף יותר ביער השחור כאשר קהל התיירים הפופולרי ביותר הם משפחות עם ילדים בגילאי 6 ומעלה. הפארק הוא עצום בגודלו ומכיל אינספור מתקנים ורוב מומחי התיירות ממליצים להקדיש לפארק לפחות יומיים לפארק. לכן, מומלץ למצוא מלון בקרבת הפארק לניוד מהיר אל הפארק ומחוצה לו.

היום אתר "תיירות נבונה" שמח להציג בפניכם את המדריך המושלם ללינה באירופה פארק ובו תוכלו למצוא את המלונות באיזור שזכו לביקורות הטובות ביותר ברשת, תוכלו לגלות אילו מלונות זכו לציוני הגולשים הישראלים הטובים ביותר וללמוד מהם המחירים הממוצעים במלונות אלו לעונת התיירות הקרובה.

5 המלונות הטובים ביותר ליד אירופה פארק לפי אתר טריפ אדוויזר


ראשית, להלן 5 המלונות בעיר רוסט איזור פארק אירופה שזכו לדירוג הגבוה ביותר על ידי גולשי אתר הביקורות המפורסם "טריפ אדוויזר":
  1. מלון בל רוק פארק אירופה (Hotel "Bell Rock" Europa-Park‬)
  2. מלון אפולון רוסט אירופה פארק (Hotel Apollon Rust)
  3. מלון סנטה איזבל אירופה פארק (Hotel "Santa Isabel" Europa Park)
  4. מלון אל אנדלוז אירופה פארק (Hotel "El Andaluz" Europa-Park‬)
  5. מלון קסטילו אירופה פארק (Hotel "Castillo Alcazar" Europa-Park‬)   

איפה בדיוק ממוקם פארק אירופה?


פארק אירופה ממוקם ברוסט (Rust) גרמניה באיזור היער השחור ונמצא בין פרייבורג הגרמנית (כחצי שעה נסיעה) ושטרסבורג הצרפתית. לפארק מגיעים ע"י נסיעה בכביש A5 ופנייה לרוסט בכביש 57B. ניתן להגיע די בקלות גם באמצעות תחבורה ציבורית בעזרת רכבת או אוטובוס שייקחו אתכם עד לשער הפארק.



מלון בעיר רוסט - איפה כדאי לישון בפארק אירופה?


כפי שציינו קודם, פארק אירופה הוא פארק ענק ומציע כל כך הרבה מתקנים ואטרקציות שלא בטוח שתוכלו להספיק את כולם ביום אחד. רוב מומחי התיירות המובילים המתמחים בפארק אירופה, ממליצים להגיע לפארק לפחות ליומיים ולכן ההמלצה הטובה ביותר היא לישון כמה שיותר קרוב לפארק וליהנות גם ממלונות סופר מגניבים (כפי שתוכלו לראות בהמשך הכתבה) וגם להגיע אל הפארק מוקדם ככל האפשר ולחזור במהירות למלון לאחר הסגירה.

פארק אירופה ממוקם בעיר רוסט ושם נמצאים המלונות הקרובים ביותר לפארק כאשר חלקם נמצאים במרחק הליכה קצר של פחות מדקה. לכן זהו ללא ספק האיזור המומלץ ביותר לחפש בו מלון אם אתם מגיעים לפארק אירופה.

איפה קונים כרטיסים לפארק אירופה וכמה הם יעלו לכם ב-2024?


הכנו לכם מדריך מפורט ומעודכן להזמנת כרטיסים לפארק אירופה עם כל הפרטים הנחוצים. לחצו כאן כדי לקרוא את המדריך שלנו. ובמקביל, שווה לברר על רכישת כרטיס היער השחור ב-2024 שיקנה לכם (במידה ותבחרו באופציה הזו) כניסה חינם לפארק.

המלונות הרשמיים של אירופה פארק - כמה הם עולים והאם כדאי?  


בדומה למלונות של דיסנילנד, גם כאן תוכלו למצוא מלונות מפוארים לפי נושא ואווירה ומעוצבים כארמונות מפוארים המכילים את מיטב האטרקציות למשפחות וילדים, בריכות ענק, עיצובים מרהיבים וכו'. ישנם סה"כ 5 מלונות רשמיים שאותם מפעיל פארק אירופה והם ממוקמים כולם במרחק הליכה קצרצר משערי הפארק.

המחירים הממוצעים של המלונות הרשמיים של אירופה פארק עולים בממוצע ב-800 ש"ח לזוג ללילה בהתאם לעונה בשנה (יולי ואוגוסט, ראש השנה וסוכות, חנוכה, פסח וכו'). בבדיקה שערכנו ועדכנו לקראת קיץ 2024 ומיד תוכלו לראות את תוצאותיה, ניתן לראות כי המלונות האלו מדורגים גבוה מבין רשימת כל המלונות שבעיר רוסט ונחשבים למומלצים ביותר גם ללא קשר להיותם רשמיים של הפארק.

שורה תחתונה: אין ספק שהמלונות הרשמיים מצויינים ומומלצים ביותר ורוב הסיכויים שגם אתם תיהנו שם ותצטרפו לממליצים הרבים ברשת. אבל, אם התקציב שלכם לא גדול, ניתן למצוא מלונות פשוטים אך מצויינים במחירים זולים יותר ובמחירים של כ-400 או 500 ש"ח לזוג ללילה.

5 המלונות הרשמיים של אירופה פארק


להלן 5 המלונות הרשמיים של פארק אירופה המעוצבים לפי נושאים ונמצאים במרחק הליכה מהפארק:
  1. מלון בל רוק פארק אירופה (Hotel "Bell Rock" Europa-Park‬)
  2. מלון אל אנדלוז אירופה פארק (Hotel "El Andaluz" Europa-Park‬)
  3. מלון קולוסיאום פארק אירופה (Hotel "Colosseo" Europa-Park‬)
  4. מלון קסטילו אירופה פארק (Hotel "Castillo Alcazar" Europa-Park‬)
  5. מלון סנטה איזבל אירופה פארק (Hotel "Santa Isabel" Europa Park)

בין 650 ל-1000 ש"ח לזוג ללילה - זה המחיר הממוצע שתשלמו על המלונות הטובים ביותר ליד פארק אירופה ב-2024


הקירבה לפארק אירופה וקהל היעד הדי ברור שמגיע לשם (משפחות עם ילדים) עושה את שלו והמלונות הטובים הצמודים לפארק נראים ומעוצבים בהתאם. בדומה למלונות של דיסנילנד, גם כאן תוכלו למצוא מלונות מעוצבים כארמונות מפוארים המכילים את מיטב האטרקציות למשפחות וילדים, בריכות ענק, עיצובים מרהיבים וכו'.

בבדיקה שערכנו במספר אתרי הזמנות בינלאומיים בתאריכים שונים במהלך השנה כמו פסח (אפריל), חודשי הקיץ יולי אוגוסט, ראש השנה וסוכות וגם בחודשי החורף, מצאנו כי המחירים עבור המלונות שקיבלו את מירב ההמלצות (שתוכלו למצוא אותם בהמשך הכתבה) נעים בין 650 ל-1000 ש"ח בממוצע ומגיעים לטווח הגבוה בעיקר בתקופת הקיץ.

מלונות ליד פארק אירופה ב-2024


להלן רשימה של המלונות ליד פארק אירופה שזכו להמלצות ולביקורות הטובות ביותר ברשת ע"י גולשים מרחבי העולם ומישראל לפי חוות דעת באתרים המובילים כמו בוקינג, טריפ אדוויזר, הוטלס קומביינד ועוד:


אם צריך להצביע על המלון הפופולרי והמומלץ ביותר ליד פארק אירופה, ניתן לומר ללא כל צל של ספק כי מלון בל רוק הוא אחד מהם. מספיק לראות תמונות של המלון ולקרוא ביקורות של מטיילים ששהו במלון כדי להבין זאת היטב. מלון בל רוק שהוא גם אחד מהמלונות הרשמיים של פארק אירופה, הוא מהמומלצים ביותר גם על המטיילים הישראלים שמשבחים את המלון בכל אתר ברחבי הרשת. המלון מדורג במקום השני בטריפ אדוויזר, מקום 2 בבוקינג ונמצא במקומות הראשונים כמעט בכל אתר אפשרי.

אז למה הוא כל כך פופולרי? ראשית, המיקום. המלון ממוקם ממש מול הפארק במרחק של פחות מדקה הליכה. גם המבנה של המלון מרשים ביותר כאשר הוא מעוצב בסגנון הים. במבט על, המלון נראה כמו ארמון מהאגדות עם תאורה מרהיבה בשעות הלילה. במלון ישנם 225 חדרים גדולים ומרווחים המעוצבים כולם עם מוטיבים ימיים. במלון תוכלו למצוא איזור ספא עם בריכה הפתוחה עד השעה 22:00 בלילה, 3 מסעדות מהן אחת מסעדת גורמה בעלת פרסים, חנייה פרטית חופשית, חדר כושר ואינטרנט אלחוטי בחינם.

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-1000 ש"ח לזוג ללילה בתקופת פסח וחודשי הקיץ.

לפרטים נוספים על המלון באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדוויזר




לפי גולשי אתר טריפ אדוויזר, מלון אפולון רוסט הוא המלון המומלץ ביותר מבין כל המלונות ברוסט ולפי גולשי אתר בוקינג - זהו המלון השלישי הטוב ביותר באיזור. כך או כך, מדובר ללא ספק באחד מהמלונות המומלצים ביותר ברשת עבור משפחות עם ילדים בפארק אירופה.

מדובר במלון 3 כוכבים המרוחק כעשר דקות הליכה משער "ספרד" שבפארק והוא אף מציע שירות הסעות חינם אל הפארק וחזרה. המשפחות הישראליות שבחרו להזמין חדר במלון באמצעות אתר בוקינג, העניקו באתר ציונים מעולים למלון וציינו לטובה בעיקר את המיקום המעולה והמרחק לפארק אירופה, את ארוחת הבוקר המגוונת ואת רמת הסדר והניקיון.

המלון מציע חדרים זוגיים או משפחתיים (ל-4 נפשות בחדר אחד) הכוללים בין היתר גם מקרר, טלוויזיה שטוחה, מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון מציע גם איזור משחקים לילדים ופעילויות שונות ומגוונות. למשפחות שמגיעות עם רכב שכור, המלון מציע גם חנייה בחינם. אורחי המלון יכולים גם ליהנות ממופעים בחינם מדי ערב המתקיימות במלון הסמוך - מלון אירופה-פארק ריזורטס.

מלון זה נחשב לאחד הטובים ביותר גם מבחינת התמורה הטובה ביותר למחיר כאשר המחיר הממוצע לחדר במלון הוא זול ועומד על כ-500 ש"ח בממוצע לזוג ללילה. חדר משפחתי במלון בעונת הקיץ 2019 למשפחה עם שני ילדים יעלה בממוצע כ-1050 ש"ח ללילה. במלון ישנם 24 חדרים בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדוויזר 





מלון אל אנדלוז הוא עוד מלון רשמי שמפעילה רשת הפארק וגם הוא נחשב לאחד הטובים ביותר באיזור (מדורג במקום ה-4 בטריפ אדוויזר). מלון זה כפי שמרמז שמו, מעוצב ובנוי בסגנון ספרדי כאשר החדרים מעוצבים בהתאם עם רצפת טרקוטה ובלובי של המלון אפשר להבחין בנברשת מרהיבה בסגנון הים תיכוני.

גם מלון זה ממוקם במרחק הליכה לפארק ומצויד בחדרים מרווחים המתאימים למשפחות עם ילדים. במלון ישנה בריכת שחייה חיצונית, איזור ספא, מסעדה המגישה אוכל ספרדי ים תיכוני, מתקני שעשועים לילדים וחדר משחקים.

זהו מלון פחות פופולרי בקרב מטיילים ישראלים המגיעים לפארק וישנם כאלו שרואים בזה יתרון. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון בעונת קיץ 2019 עומד על כ-900 ש"ח לזוג עם שני ילדים מתחת גיל 16.

לפרטים נוספים על המלון באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדוויזר 
  



אם אתם מחפשים מלון פשוט וזול ליד פארק אירופה אבל עם המלצות טובות, כדאי לבדוק את מלון אנגל שבבעלות משפחתית וממוקם כ-10 דקות הליכה בלבד מהפארק. המלון זכה לדירוג גבוה באתר בוקינג.קום עם ציון מעולה של 9 המבוסס על למעלה מ-500 חוות דעת מאומתות של גולשים מרחבי העולם.

המשפחות הישראליות שכבר הספיקו ללון במלון, דיווחו ברשת על מיקום מעולה, ארוחת בוקר מגוונת מאוד וחדרי משפחה גדולים ומרווחים. המלון מציע 15 חדרים בלבד הכוללים טלוויזיה, חדר רחצה פרטי ואינטרנט אלחוטי חינם.

מלון זה נחשב לאחד מהמלונות נותני התמורה הטובים ביותר באיזור פארק אירופה ואם אתם מחפשים לצמצם את התקציב על הלינה באיזור, מלון זה יכול להיות אופציה מעולה. המחיר הממוצע בקיץ הקרוב של עומד על כ-420 ש"ח לחדר זוגי ללילה בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באמצעות אתר בוקינג  




גם מלון קסטילו השייך באופן רשמי לפארק אירופה נחשב לאחד המומלצים ביותר ברוסט וזכה להתברג בין חמשת המלונות הטובים ביותר בטריפ אדוויזר. המלון מעוצב בסגנון טירה מימי הביניים ונראה מרשים למדי (עם טרסת גג מרשימה המשקיפה על הפארק). כמו שאר המלונות הרשמיים של הפארק המלון כמובן מרוחק דקות הליכה בלבד משערי הפארק.

חוות דעת רבות על המלון ציינו במיוחד את השירות ואת הצוות הנחמד של המלון שמציע 120 חדרים זוגיים ומשפחתיים לזוג עם שני ילדים. המחיר הממוצע לחדר זוגי ללילה עומד על כ-880 ש"ח ואילו חדר משפחתי יעלה בממוצע כ-1100 ש"ח ללילה.

זהו בהחלט מלון מומלץ מאוד בפארק אירופה שכדאי לבדוק. זכה בציון 8.8 באתר בוקינג.

לפרטים נוספים על המלון באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדוויזר




כשמו כך הוא, מלון נושא זה השייך גם הוא לרשת המלונות הרשמית של פארק אירופה בנוי ומעוצב כולו כהעתק מדויק של מבנה הקולוסיאום המפורסם ברומא. המלון ממוקם מול הפארק במרחק הליכה ומציע גם רכישת כרטיסים לפארק אירופה דרך המלון. אורחי המלון יכולים ליהנות מכניסה מוקדמת לפארק (חצי שעה לפני כולם בתקופת הקיץ ושעה לפני כולם בחורף).

המלון הוא אחד הגדולים באיזור ומציע 360 חדרים זוגיים ומשפחתיים (לזוג עם 2 ילדים), בריכת שחייה גדולה ומעוצבת, מועדון ספא יוקרתי ועוד. המלון מדורג בטריפ אדוויזר במקום ה-6 וזכה לציון 8.7 באתר בוקינג. המחיר הממוצע למלון עומד על כ-950 ש"ח לזוג ללילה בעונת הקיץ.

לפרטים נוספים על המלון באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדוויזר




דירות נופש וצימרים מומלצים ליד פארק אירופה (פחות מ-450 ש"ח למשפחה)


לסיום, אם אתם רוצים לשמור את כל התקציב לפארק ולאוכל ומחפשים רק מקום קרוב לפארק לישון בו, הנה כמה דירות נופש וצימרים זולים ליד פארק אירופה (במרחק הליכה או נסיעה קצרה) שזכו למספר הגבוה ביותר של ההמלצות בבוקינג.קום (כולל ממטיילים ישראלים) ושמחירם הממוצע אינו עולה על 450 ש"ח למשפחה (זוג ושני ילדים):

  • פריין-וונונג מורגנטאו (Ferienwohnung Morgentau) - ממוקם 8 דקות נסיעה מפארק אירופה. המחיר הממוצע הוא כ-400 ש"ח למשפחה.
  • דירת ריגרס (Riegers Ferienwohnung) - אחת הדירות המומלצות ביותר בבוקינג. מרוחקת 13 ק"מ מהפארק. כ-350 ש"ח בממוצע לדירה למשפחה (זוג+2).
  • ליטל הום (A Little Home) - ממוקם ברוסט כק"מ בלבד מהפארק. המחיר הממוצע לכל המשפחה עומד על כ-450 ש"ח.
  • Rosenhof Broggingen - עוד דירה נופש מומלצת מאוד המרוחקת 9 ק"מ בלבד מפארק אירופה. זכתה לציון של 9.3 בבוקינג. המחיר הממוצע לדירה למשפחה הוא כ-400 ש"ח ללילה.
  • פריינונונג פייסט (Ferienwohnung Feist) - דירת נופש זולה ומומלצת מאוד הממוקמת כ-15 דקות נסיעה מפארק אירופה. הדירה כוללת מטבח מאובזר, טלוויזיה, פינת ישיבה ועוד. ישנם סופרמרקט ומסעדות שונות במרחק הליכה מהדירה. כ-300 ש"ח בלבד לכל המשפחה ללילה.

כל המלונות ליד פארק אירופה על גבי מפה + מחירים

Booking.com

תמונה: Brony1789 מאתר פליקר (CC BY-ND 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

תגובות: 2
  1. תודה רבה על המידע המפורט. כיף לקרוא! מדהים ההבדלים בין דירת נופש למלון. מישהו יודע האם זה באמת שווה את המחיר?

    השבמחק
  2. אין כמו מלון
    לא פעם שמעתי על בעלי צימרים שמחייבים אותך על אסלה פגומה או מחסור במצעים שלא הרשמתך.
    במלון אין את השטויות האלו

    השבמחק

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות ליד פארק אירופה - מהם המלונות המומלצים ביותר ב-2024?
מלונות ליד פארק אירופה - מהם המלונות המומלצים ביותר ב-2024?
כמה יעלו לכם המלונות הרשמיים של פארק אירופה ומה ההבדל ביניהן לשאר המלונות? מהם המלונות הכי מומלצים ליד פארק אירופה וכמה תעלה לכם דירת נופש זולה
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgtrkPo3V2Oblbw9Dbkk8dZ-Rsb6qjP3G96J4hawZa_hxg8DV7SR-8Qt-vvm80AmMv_ctThWXupLssnThqitC9lSKPvpGq_qUaxZa2gTB_KYgKxoYTn4EulPzMbZv7h0o5VvG-TGGkpPcM/w640-h360/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%259C%25D7%2599%25D7%2593+%25D7%25A4%25D7%2590%25D7%25A8%25D7%25A7+%25D7%2590%25D7%2599%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%25A4%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgtrkPo3V2Oblbw9Dbkk8dZ-Rsb6qjP3G96J4hawZa_hxg8DV7SR-8Qt-vvm80AmMv_ctThWXupLssnThqitC9lSKPvpGq_qUaxZa2gTB_KYgKxoYTn4EulPzMbZv7h0o5VvG-TGGkpPcM/s72-w640-c-h360/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%259C%25D7%2599%25D7%2593+%25D7%25A4%25D7%2590%25D7%25A8%25D7%25A7+%25D7%2590%25D7%2599%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%25A4%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2015/12/Europa-Park.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2015/12/Europa-Park.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content