/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בפראג (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון בפראג?

איפה כדאי לישון בפראג? מהם המלונות הטובים ביותר שם? אילו מלונות קיבלו את הביקורות הישראליות הטובות ביותר ברשת? איפה אפשר למצוא שם מלון כשר? איזה מלון שם הוא המתאים ביותר לילדים? ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות של 2024? קבלו את המדריך המושלם ביותר ללינה בפראג, בירת צ'כיה.


מלונות מומלצים בפראג (מעודכן ל-2023) - איפה מומלץ לישון בפראג?
לצד ערי מדינות אירופה הפופולריות ביותר כמו פריז, לונדון, רומא או ברצלונה, גם פראג (Prague) המכונה בפי רבים "הלב של אירופה", נחשבת לאחת מהערים הפופולריות ביותר במזרח היבשת ומושכת אליה עשרות אלפי ישראלים שנה בשנה. פראג היא עיר הבירה של צ'כיה ושכזאת, נחשבת לעיר גדולה ומרכזית בתחום המסחר, התעשייה והתיירות והיא גם אחת היעדים הפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים.

חוות דעת הגולשים ברשת על פראג הן מעולות והגולשים הרבים ובמיוחד הישראלים, מציינים לטובה בעיקר את האוכל והמסעדות המצוינות של העיר, את המחירים הזולים למי שמחפש לעשות קצת שופינג, את הטיולים הנפלאים באטרקציות המפורסמות של פראג שנמצאות קרוב מאוד אחת לשנייה וקל מאוד להתנייד ביניהן, וגם את חיי הלילה הסוערים למי שמחפש כאלו. למחפשי הכשרות, ניתן למצוא גם הרבה מאוד מסעדות כשרות וטובות.

מומלץ לקרוא גם על:
המלצה: תיירים ישראלים רבים שמגיעים לפראג, בוחרים להקדיש גם יום אחד או שניים לעיירה קרלובי וארי שנמצאת במרחק נסיעה קצר יחסית ומהווה יעד תיירותי מעניין ומסקרן.

ישנם מקומות אירוח רבים בפראג כאשר מתוכם מלונות רבים ובחירת מלון בעיר אינה משימה פשוטה. לכן, היום במדריך שלנו, נציג לכם את מלונות פראג המומלצים ביותר ברשת שזכו לביקורות הגולשים הטובות ביותר, נבדוק אילו מלונות זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר, באיזה איזור כדאי לחפש בה מלון ומהם המחירים הממוצעים במלונות אלו בעונת התיירות הקרובה.

5 המלונות הטובים ביותר בפראג לפי אתר טריפ אדוויזר


ראשית, הנה 5 המלונות שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ודורגו בחמשת המקומות הראשונים לפי אלפי ביקורות גולשים באתר התיירות הגדול ביותר בעולם "טריפ אדוויזר":
  1. מלון רזידנס אגנס פראג (Residence Agnes)
  2. מלון גולדן וול פראג (U Zlate Studne Hotel‬)
  3. מלון פוד ווצי פראג (Pod Věží)
  4. מלון 16 פראג (Hotel 16)
  5. מלון אלכמיסט פראג קאסל סוויטס (Alchymist Prague Castle Suites)

חפשו מלון באיזור העיר העתיקה וגשר קארל - איפה כדאי לישון בפראג?


פראג מלאה באתרים ידועים ומוכרים מאוד ואטרקציות תיירותיות רבות כאשר רובן ממוקמות אחת ליד השנייה וקל מאוד להתנייד ביניהן. מסיבה זו, רוב מלונות העיר ממוקמים במרכז ההיסטורי שלה כאשר ישנם כ-500 מלונות בלבד, הממוקמים רק במרכז פראג.


לכן, המיקום הטוב ביותר להזמנת מלון בפראג הוא במרכזה ובאיזור העיר העתיקה ובסמוך לאטרקציות כמו גשר קארל, כיכר השעון, כיכר ואצלב, כיכר העיר העתיקה, הרובע היהודי, טירת פראג ועוד. כפי שמיד תוכלו לראות, כל המלונות המומלצים ביותר בפראג ממוקמים באיזור זה ובוודאי תרצו גם אתם לחפש באיזורים אלו את המלון בשבילכם.

החל מ-550 ש"ח לזוג ללילה בקיץ וכ-380 בחורף - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בפראג ב-2024?


מחירי המלונות בפראג משתנים לא מעט במהלך העונות בשנה. כעיקרון, ברוב המכריע של המלונות תמצאו הבדלים די רציניים בין חודשי החורף לבין חודשי הקיץ ובצורה מדוייקת יותר בין החודשים נובמבר עד מרץ (חורף) ובין החודשים אפריל עד אוקטובר (קיץ).

על פי בדיקה שערכנו במספר אתרי השוואות מחירי מלונות בינלאומיים, מצאנו כי המחירים הממוצעים במלונות הטובים ביותר של פראג שקיבלו את הביקורות וההמלצות הטובות ביותר ברשת, עומדים בממוצע על כ-600 ש"ח לזוג ללילה בתקופת הקיץ וכ-450 ש"ח לזוג ללילה בחודשי החורף.

לפי אתר בוקינג, החודשים הזולים ביותר במלונות פראג הם פברואר, מרץ ונובמבר.

מתי הכי כדאי לטוס לפראג?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לצ'כיה, התקופה הטובה ביותר להגיע לפראג בשקלול מזג אוויר, מחירים ופרמטרים נוספים, הם בעיקר תקופת הפסח והאביב (אפריל ומאי), חודשי טרום קיץ (יוני) חודשי הקיץ (יולי ואוגוסט) וחודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

מלונות מומלצים בפראג ב-2024


להלן רשימת המלונות המומלצים ביותר בפראג שזכו להמלצות, לחוות הדעת ולביקורות הטובות ביותר באתרים כמו בוקינג, למטייל, הוטלס קומביינד וכמובן טריפ אדווייזר:
 

אחד המלונות שזכו לביקורות הטובות ביותר ברשת ונחשב ללא כל צל של ספק לאחד המלונות השווים ביותר בפראג הוא מלון רזידנס פראג. מלון זה הוא מלון בוטיק המחזיק בדירוג של 4 כוכבים. המלון זכה להתברג במקום הראשון המכובד באתר "טריפ אדוויזר" המפורסם ובמקום ה-2 בדירוג ציוני הגולשים באתר בוקינג עם ציון מעולה ונדיר ביותר של 9.8 המבוסס על מעל 1200 ביקורות אמיתיות של גולשים שכבר שהו במלון.

המלון שוכן במבנה ישן ויפה מהמאה ה-18 וממוקם במרחק יריקה מכיכר העיר העתיקה המפורסמת וקרוב מאוד גם למרכז החדש של העיר ולמרכזי הקניות. המלון זכה גם להרבה מאוד ביקורות מעולות מתיירים ישראלים ששהו בו גם כזוגות וגם כמשפחות עם ילדים כאשר כל המבקרים שיבחו במיוחד את השירות הנפלא של צוות המלון והבעלים.

המלון מציע חדרים זוגיים ומשפחתיים הכוללים בין היתר, שולחן עבודה, טלוויזיה, מיזוג ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-790 ש"ח לזוג ללילה בתקופת הקיץ והחגים וכ-500 ש"ח בעונת החורף.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד אחד מהמלונות המומלצים ביותר בפראג ובמיוחד ע"י תיירים ישראלים רבים שכבר הספיקו ללון בו, הוא מלון איביס אולד טאון השייך לרשת המלונות האירופאית איביס וממוקם כפי ששמו מרמז, במרכז העיר העתיקה של פראג. המלון צמוד גם לרחוב "נה פוריצ'י" שבו תוכלו למצוא חנויות בגדים ומותגים מפורסמים לקניות ושופינג.

המלון זכה בציון 8.4 באתר בוקינג המבוסס על למעלה מ-1800 חוות דעת מאומתות מהם מעל 130 חוות דעת של מטיילים ישראלים שציינו לטובה בעיקר את המיקום המעולה של המלון ואת ארוחת הבוקר העשירה והמגוונת. האטרקציות המפורסמות ביותר של פראג כגון גשר קארל, כיכר ואצלב, מצודת פראג והרובע היהודי, נמצאות במרחק הליכה מהמלון.

המלון נחשב לאחד הטובים ביותר בקטגוריית "מחיר לעומת תמורה" ומציע חדרים במחיר זול יחסית שנע  בממוצע בין 200 ל-400 ש"ח בממוצע בהתאם לעונה בשנה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון קינגס קורט פראג
אם אתם מחפשים מלון 5 כוכבים מומלץ בפראג, כדאי לבדוק את מלון קינגס קורט פראג שנחשב לאחד המלונות המומלצים והיוקרתיים ביותר בפראג. מבנה המלון הוא מרשים ביותר וקשה שלא להבחין ביוקרה שמשדר המלון המכיל 123 חדרים שחלקם מציעים נוף אל כיכר רפובליקה.

האורחים הישראלים שכבר לנו במלון, דיווחו על מיקום מעולה, שירות אדיב מאוד, חדרים גדולים ומרווחים וארוחות עשירות וטעימות (במיוחד ארוחת הבוקר). המלון ממוקם במרכז העיר העתיקה סמוך לרחוב הקניות המפורסם "נה פריקופה" ומציע מרכז ספא מפואר ביותר הכולל גם בריכה מקורה (בתשלום נוסף), חדרים גדולים הכוללים בין היתר אינטרנט אלחוטי חינם, כספת גדולה מאוד ומכונת קפה.

זהו ללא ספק אחד המלונות הפופולריים בבוקינג עם ציון מעולה של 9 שנקבע כממוצע על סמך אלפי חוות דעת מאומתות באתר. כאמור, זהו מלון יוקרתי ולכן גם המחיר בהתאם שעומד בממוצע על כ-850 ש"ח לזוג ללילה ויורד לאיזור ה-620 ש"ח בתקופת החורף.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון אקווה פאלאס פראג (Aquapalace Hotel Prague)
מטיילים ישראלים בפראג ובעיקר משפחות עם ילדים, בוחרים לבלות את אחד הימים של החופשה שלהם בפארק המים המפורסם של העיר "אקווה פאלאס". זהו פארק מים גדול ומקורה הפתוח בכל השנה ונחשב לאחד הגדולים ביותר באירופה. הפארק מציע מתקנים רבים ומתחמים שונים והוא נחשב לפארק מצליח שזוכה בהמלצות מעולות ברשת.

אם גם אתם מתכוונים להגיע לשם, ישנו מלון רשמי של הפארק המציע לאורחים כניסה חופשית ובלתי מוגבלת למתקני ומתחמי הפארק. שימו לב שלא כל החדרים מקנים את ההטבה הזאת ויש לוודא שכשאתם מזמינים את החדר באתר בוקינג למשל, שכתוב כי החדר כולל גישה לפארק.

מדובר במלון פופולרי מאוד בקרב התיירים מישראל שהעניקו לו ברשת ציונים מעולים וציינו לטובה את ההתאמה המושלמת לילדים, את השירות האדיב של הצוות, את המחירים ההוגנים וכמובן פארק המים שניתן ליהנות בו בחינם. המלון ממוקם כ-20 דקות נסיעה ברכב פרטי ממרכז פראג וכ-45 דקות נסיעה בתחבורה הציבורית. המחיר הממוצע למשפחה ללילה לחדר עם גישה לפארק עומד על כ-1300 ש"ח בממוצע. 

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון שלא ספק נחשב לאחד הטובים ביותר בפראג הוא מלון פוד ווצי שזכה להתברג במקום השני באתר טריפ אדווייזר ובמקום הראשון! לפי ציוני הגולשים באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.8 שנקבע על ממוצע של כ-1000 ביקורות מאומתות באתר.

מדובר במלון 4 כוכבים הממוקם באיזור "פראג הקטנה" ליד גשר קארל המפורסם ונחשב לפופולרי ביותר בקרב זוגות צעירים וחופשות רומנטיות בפראג. השירות במלון והמיקום זכו לציונים מעולים ברשת מאת גולשים רבים מרחבי כל העולם כולל מתיירים ישראלים.

כיכר העיר העתיקה, הרובע היהודי ומצודת קארל נמצאים קרוב למלון וכך גם אטרקציות רבות נוספות. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-600 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 



מלון נוסף בפראג שראוי להיכנס לרשימת המלונות המומלצים ביותר בעיר הוא המלון יוניטס המחזיק בדירוג 4 כוכבים וגרף לציונים וביקורות מעולות ברשת. המלון דורג במקום ה-9 באתר טריפ אדווייזר ובמקום ה-6 באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.5.

מדובר במלון הממוקם באיזור מעולה בפראג. מרחק הליכה קצר מגשר קארל, לשעון האסטרונומי, הרובע היהודי ואתרים נוספים בעיר. המלון זכה לציוני גולשים מעולים בעיקר על מיקומו המעולה אך גם על שירות הצוות האדיב וארוחת הבוקר המצויינת. הבניין בו שוכן המלון עצמו הוא מוצג היסטורי מעניין לכשעצמו כאשר שעבר הרבה תהפוכות במהלך ההיסטוריה הצ'כית עד שהוסב בסופו של דבר למלון.

המלון מוגדר כמלון מעולה בתמורה לעומת המחיר שעומד בממוצע על כ-670 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה המלצות למלונות בפראג


והנה עוד כמה מלונות בפראג שקיבלו המלצות וביקורות חיוביות וכדאי ומומלץ מאוד לברר מחירים ופרטים נוספים עליהם:
  • מלון רוט פראג  (Hotel Rott) - מלון 4 כוכבים שזכה בהמלצות רבות ברשת. זכה לציון 8.9 באתר בוקינג לפי ממוצע של כ-3000 ביקורות מאומתות! ממוקם במיקום סופר מרכזי ליד כיכר העיר העתיקה המפורסמת של פראג. המחיר: כ-600 ש"ח לזוג ללילה בתקופת הקיץ וכ-350 בחורף.
  • מלון גרנדיור פראג (Grandior Hotel Prague) - אחד המלונות המומלצים ביותר בפראג גם בקרב המטיילים הישראלים. המלון קיבל כ-10,000 חוות דעת מאומתות (נתון די נדיר) ממטיילים מכל העולם כאשר הציון הכללי הממוצע הוא 8.8. מדבור במלון חדש בפראג שנפתח לפני כשלוש שנים וממוקם במרכז העיר ברדיוס של כק"מ וחצי מכל האטרקציות המפורסמות של פראג. המחיר הממוצע לזוג ללילה נע בין 300 ל-600 ש"ח בהתאם לתקופה.
  • מלון פאלאס פראג ( Hotel Palace Praha) - מלון 5 כוכבים מפואר המעוצב בסגנון מודרני בשילוב קלאסי. זכה לתגובות ישראליות מעולות על היוקרה, המיקום, הניקיון והשירות. ממוקם צמוד לכיכר ואצלב. חדרי המלון מעוצבים ומושקעים ביותר. זכה לציון 8.8 באתר בוקינג ומציע מחיר ממוצע לזוג ללילה העומד על כ-600 ש"ח לזוג ללילה (ולפעמים יורד ל-300 ש"ח במבצעים בבוקינג). 
  • מלון לאונרדו פראג (Hotel Leonardo Prague) - עוד מלון מומלץ מאוד ברשת שגרף ציונים מעולים ברשת גם מגולשים ישראלים רבים שכבר הספיקו ללון בו וציינו בו לטובה בעיקר את ארוחת הבוקר, השירות והמיקום. ממוקם ליד גשר קארל וזכה לציון 9 באתר בוקינג. המחיר: בין 300 ל-750 ש"ח בהתאם לתקופה בשנה.
  • מלון ואצלב סקוור טרסס פראג (Wenceslas Square Terraces) - מלון דירות פופולרי מאוד שגרף שבחים וציונים מעולים באתר בוקינג (ציון 9.4). מציע דירות נופש מאובזרות לזוגות או למשפחות עם ילדים. הדירות כוללות מטבחון מאובזר, מכונת קפה וחלקן אף כוללות טרסה. המחיר הממוצע: כ-500 ש"ח לזוג ללילה. 

מלונות מומלצים בפראג למשפחות עם ילדים


ואלו הם המלונות הנחשבים לטובים ולמתאימים ביותר למשפחות עם ילדים בפראג לפי המלצות הגולשים ברשת מישראל ומרחבי העולם:
  • מלון UNIC פראג (Hotel UNIC Prague) - אחד המלונות הפופולריים ביותר למשפחות עם ילדים בפראג ומשפחות ישראליות רבות בוחרות ללון בו. המלון זכה לציון 9.3 באתר בוקינג לפי ביקורות מאומתות של למעלה מ-2500 מטיילים מרחבי העולם. ממוקם באיזור מצוין במרחק הליכה מהעיר העתיקה מגזר קארל ואטרקציות מוכרות נוספות. מציע חדרי משפחה גדולים שזכו לביקורות טובות מאוד ברשת. המחיר הממוצע: כ-900 ש"ח ללילה למשפחה עם שני ילדים.
  • מלון אאורוס פראג (Aurus) - מלון קטן ומעולה הממוקם בלב פראג וקרוב לכל האטרקציות הידועות של העיר. המלון מציע סוויטות וחדרים משפחתיים בטווח מחירים בינוני וזכה לתגובות נלהבות ברשת בעיקר על המיקום הסופר מרכזי שלו ועל השירות האדיב והחם של צוות המלון. זכה לציון 9.2 באתר בוקינג ומציע חדר משפחתי ל-4 נפשות במחיר ממוצע של כ-900 ש"ח ללילה.
  • מלון גולף פראג (Hotel Golf) - מלון אידיאלי למשפחות עם ילדים בפראג שמחפשים גם קירבה לשדה התעופה. זכה בשבחים רבים בעיקר על ארוחת הבוקר המצויינת שלו. מרכז פראג מרוחק כרבע שעה נסיעה. המלון זכה בציון 9 באתר בוקינג עם קרוב ל-2500 ביקורות מאומתות של גולשים מרחבי העולם כולל משפחות ישראליות שהספיקו לשהות במלון. המחיר: כ-800 ש"ח לזוג עם שני ילדים ללילה.

מלונות כשרים בפראג ומלונות ליד בית חב"ד בפראג


להלן רשימה של כמה מלונות כשרים בפראג (שימו לב: המידע נאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מידע רשמי מטעם המלונות) או מלונות לא כשרים אך ממוקמים ליד בית חב"ד בפראג:
  • מלון קינג דייויד פראג (Hotel King David Prague) - מלון זה מצהיר בדף המלון באתר בוקינג כי הוא נושא בתעודת כשרות מלאה וזכה לביקורות מצויינות בקרב המטיילים הישראלים. המלון ממוקם ליד תחנת הרכבת המרכזית של פראג.
  • מלון מיו הוטל קארוסו פראג (Myo Hotel Caruso) - מלון 4 כוכבים הממוקם בלב הרובע היהודי ובמרחק הליכה לבית חב"ד בפראג. פופולרי מאוד בקרב תיירים דתיים ושומרי מסורת.
  • מלון פור סיזונס פראג (Four Seasons Hotel) - מלון 5 כוכבים מפואר בפראג עם ביקורות מעולות הממוקם במרחק הליכה מבית חב"ד בפראג.
  • מלון פרזידנט פראג (President Hotel) - מלון 5 כוכבים ופופולרי מאוד בקרב מטיילים שומרי מסורת. ממקום צמוד לבית חב"ד של פראג.

כל המלונות בפראג על גבי מפה + מחירים

Booking.com

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

תגובות: 1
  1. ממליצה מאוד על מלון יוניטס שמוזכר במדריך זה. היינו בו בשנה שעברה המיקום הכי טוב שאפשר לבקש. שקו ורגוע ושירות מעולה. מומלץ מאוד

    השבמחק

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בפראג (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון בפראג?
מלונות מומלצים בפראג (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון בפראג?
איפה כדאי לישון בפראג? מהם המלונות הטובים ביותר שם? אילו מלונות קיבלו את הביקורות הישראליות הטובות ביותר ברשת? איפה אפשר למצוא שם מלון כשר? איזה מלון
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjF3lQBYKGQvDcw15bhiXIxvpo6ekE8asmt_MM456UKjyJ5sD1NGVeVVfbjPPVqjlqia2FM8SdlqZgoenU8zRFFg30TQG5uE_hIjXLczx-TSBvQoysqdWPaFAZaVei-BiZ87VSIWAR49vk/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A4%25D7%25A8%25D7%2590%25D7%2592.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjF3lQBYKGQvDcw15bhiXIxvpo6ekE8asmt_MM456UKjyJ5sD1NGVeVVfbjPPVqjlqia2FM8SdlqZgoenU8zRFFg30TQG5uE_hIjXLczx-TSBvQoysqdWPaFAZaVei-BiZ87VSIWAR49vk/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A4%25D7%25A8%25D7%2590%25D7%2592.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2015/11/5-Best-Prague-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2015/11/5-Best-Prague-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content