/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בזלצבורג ב-2024 - המדריך השלם למטייל באוסטריה!

איפה כדאי לישון בטיול כוכב בזלצבורגלנד? איזה מלון הכי מומלץ בזלצבורג וכמה הוא יעלה לכם? ואילו מלונות הכי מומלצים בפלאכאו? אתר "תיירות נבונה" עוזר לכם לתכנן את החופשה המושלמת בזלצבורג. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.


מלונות מומלצים בזלצבורג ב-2023 - המדריך השלם למטייל באוסטריה!
העיר זלצבורג (Salzburg) בפרט וחבל זלצבורג (זלצבורלנד) בכלל, היא אחד המקומות המקסימים ביותר לבלות בו חופשה משפחתית באוסטריה ובאירופה בכלל. מכיוון שחבל זלצבורג הוא איזור גדוש באטרקציות ובאיזורים מרתקים ומעניינים (במיוחד למשפחות עם ילדים), רוב רובם של המטיילים הישראלים מגיעים לטיול של לפחות שבוע וברוב המוחלט של המקרים עושים זאת באמצעות טיול כוכב (טיול כוכב למי שלא מכיר, הוא טיול המבוסס על לינה במקום אחד וממנו יוצאים בכל יום לאיזור אחר מסביבו).

מומלץ לקרוא גם על:
היום נעזור לכם בתכנון חופשה משפחתית בזלצבורג ולעזור לכם בבחירת המלון הטוב ביותר והמתאים ביותר לצרכים ולתקציב הנדרש. בכתבה הבאה נציג לכם את האיזורים המומלצים ביותר לבחירת איזור לינה בזלצבורגלנד ונבדוק אילו מלונות הכי מומלצים בעיר זלצבורג ובעיירות מסביב לעיר לפי התרי הביקורות המובילים ברשת.

5 המלונות הטובים ביותר בזלצבורג לפי אתר טריפ אדוויזר


ראשית, להלן 5 המלונות בזלצבורג שדורגו במקומות הגבוהים ביותר לפי דירוג של אלפי גולשי אתר הביקורות הבינלאומי "טריפ אדוויזר":
  1. מלון שלוס מונצ'-שטיין (Hotel Schloss Mönchstein)
  2. מלון בלוברגר הוף (Bloberger Hof)
  3. מלון גולדנר הירש זלצבורג (Hotel Goldener Hirsch Salzburg)
  4. מלון אנד ווילה אאורשפרג (Hotel & Villa Auersperg)
  5. מלון רוזנוילה זלצבורג (Hotel Rosenvilla‬)

סיורים בעקבות "צלילי המוסיקה", מצודת הונזלצבורג והעיר העתיקה - מהם האיזורים הכי שווים בזלצבורג?


העיר זלצבורג עצמה מכילה בתוכה מגוון עצום של אטרקציות לכל המשפחה וגם כמובן לילדים. בין האתרים החשובים שבהם מומלץ מאוד לבקר בהם ניתן למנות את מוזיאון זלצבורג, ארמון הלברון, הקתדרלה של העיר, מוזיאון הצעצועים, בית המלחין מוצרט וכמובן את העיר העתיקה של זלצבורג עם הסימטאות הצרות והציורות להפליא של העיר.

הרוב הגדול של האטרקציות האלו נצא סמוך אחד לשני ולכן אם אתם מתכננים ללון בעיר זלצבורג, כדאי מאוד לחפש מלון במרחק הליכה מהאטרקציות האלו ולחסוך בעיות של הגעה ברכב וחנייה.


גם האיזורים מסביב לעיר מציעים מגוון אטרקציות מעניינות כמו למשל מכרות המלח, מערות הקרח, מצודת הוהנוורפן המפורסמת, הקרחון הלבן, מפלי קרימל שנחשבים למפלים הגבוהים ביותר באירופה והמגלשות האלפיניות שתוכלו למצוא במגוון איזורים מסביב לזלצבורג.

טיפ: מומלץ לרכוש את הכרטיס זלצבורגרלנד קארד (Salzburgerland Card) שמציע כניסה והנחות למגוון אטרקציות באיזור.

קופשטיין ופלאכאו - באילו עוד איזורים בחבל זלצבורג כדאי לישון במסגרת טיול כוכב?


רבים מהמטיילים בוחרים לישון בזלצבורג העיר ולהתמקם בה לצורך טיול הכוכב וממנה לצאת בכל יום ליעד אחר באיזור. במקביל, רבים בוחרים ללון בעיירות הקטנות יותר בדירות נופש כפריות וציוריות הנמצאות לא רחוק מהעיר ומהאיזורים האטרקטיביים.

אם אתם מעוניינים ללון מחוץ לזלצבורג, האיזורים פלאכאו, קופשטיין וסנט יוהן הן שלושה מתוך האיזורים המומלצים ביותר לישון בהם בשביל טיולי כוכב באיזור.

בהמשך הכתבה נציג לכם גם את רשימת המלונות המומלצים ביותר בזלצבורג וגם בעיירות הסמוכות אליה כפי שמצאנו בבדיקה באתרי המלונות המובילים בעולם כמו טריפ אדוויזר, בוקינג, הוטלס קומביינד ועוד.

כ-600 ש"ח לזוג ללילה - זה המחיר הממוצע עבור המלונות המומלצים והטובים בזלצבורג ב-2024


מבדיקה שערכנו באתר בוקינג.קום עבור תאריכים בתקופות שונות במהלך השנה כגון חודשי החורף, חודש הקיץ ביולי ואוגוסט וכן בעונות החגים כמו ראש השנה, סוכות או פסח, מצאנו כי המחיר הממוצע עבור המלונות שדורגו ע"י הגולשים כמלונות הטובים ביותר עומד בממוצע על כ-600 ש"ח לזוג ללילה. ישנם כמובן מלונות זולים יותר שיעלו לכם בסביבות ה-450 ש"ח ללילה או מלונות יוקרתיים שיעלו לזוג מעל 1100 ש"ח ללילה אך הממוצע הכללי עומד על כ-650 ש"ח.

מלונות מומלצים בזלצבורג 2024


להלן רשימה של המלונות הכי מומלצים בזלצבורג שקיבלו את מירב הביקורות וההמלצות ברשת מאלפי גולשים ברחבי העולם כולל גולשים ישראלים:


כמעט בכל אתר תיירות גדול שתחפשו בו מלון מומלץ בזלצבורג, קרוב לוודאי שתמצאו את המלון גולדנר הירש בראש הרשימה. המלון המדורג 5 כוכבים ממוקם ממול היכל הפסטיבל ו-2 דקות בלבד מכיכר מוצרט המפורסמת שם גדל המלחין הדגול. המלון זכה לציון מעולה של 9.1 בבוקינג ומדורג במקום ה-3 באתר טריפ אדוויזר!

מלון יוקרתי זה ממוקם במבנה מפואר מהמאה ה-15 ומציע 70 חדרים מעוצבים בסגנון קלאסי ויוקרתי עם רהיטים ופריטים עתיקים בעבודת יד. המלון מציע מסעדה מפוארת ובר משקאות עשיר ואינטרנט אלחוטי בחינם בכל רחבי המלון.

המיקום של המלון הוא מעולה ובמרחק הליכה קצר תוכלו להגיע אל הקתדרלה של העיר, מבצר הוהנזאלצבורג וכל האטרקציות המפורסמות של העיר. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון הוא כ-800 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
  

עוד מלון מצוין ומומלץ בזלצבורג הוא מלון אם דום שזכה לשבחים רבים ברשת כולל גולשים ישראלים רבים שהעניקו לו רק ציונים טובים על מיקום מצוין, שירות אדיב של צוות המלון וחדרים נקיים ומרווחים. המלון מדורג במקום ה-14 באתר טריפ אדוויזר מתוך 136 מלונות בעיר ומציע גם מחירים בטווח בינוני עד זול.

המלון נמצא במיקום מצוין ברובע אלטשטאדט הרחוק במרחק הליכה מארמון רזידנץ, מבצר הוהנזאלצבורג ועוד. המלון הוא קטן ומציע 15 חדרים בלבד הכוללים טלוויזיה ומיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי בחינם וארוחת בוקר המוגשת בבר המלון. ישנו חניון מקורה במרחק של 350 מטר מהמלון.

המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-600 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים מלון זול ומומלץ בזלצבורג, כדאי מאוד לבדוק את מלון סטרא אין שנחשב לאחד הטובים והמומלצים בעיר בטווח המחירים שהוא מציע העומד על כ-400 ש"ח לזוג ללילה בלבד! באתר טריפ אדוויזר המלון מדורג במקום ה-11 מתוך 59 מלונות B&B ובאתר בוקינג המלון זכה לציון של 8.8.

גולשים רבים ובהם גם ישראלים רבים ציינו לטובה את המיקום המעולה של המלון, רמת הניקיון של המלון והשירות המצוין של הצוות. המלון עצמו ממוקם בלב המרכז של זלצבורג במרחק הליכה מגני מיראבל, רחוב הקניות המפורסם של זלצבורג גטריידה-גאסה ומביתו של מוצרט. תוכלו למצוא גם את כל המוזיאונים החשובים של העיר במרחק הליכה קצר מהמלון.

למרות הדירוג המצוין שלו, המלון הוא זול ביחס לשאר המלונות בעיר ומחיר חדר ממוצע ללילה במלון עומד על כ-400 ש"ח לזוג בלבד!

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון האוס ארנברג הוא מלון קטן וציורי הממוקם כרבע שעה הליכה ממרכז העיר העתיקה של זלצבורג. אם אתם מחפשים מלון שקט עם נוף יפה והרבה ירוק מסביב אך עדיין עם קירבה למרכז העיר ולאטרקציות שלה, כדאי מאוד לבדוק את המלון הזה.

310 גולשים מאומתים באתר בוקינג נכון לזמן כתיבת שורות אלו העניקו למלון ציון מצוין של 8.9 והמלון נחשב לאחד הטובים ביותר באיזור. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-600 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון שנחשב לאחד המומלצים ביותר בזלצבורג הוא מלון אלפנט שלפי גולשי אתר טריפ אדוויזר מדורג במקום ה-15 מבין כל המלונות שבעיר. המלון ממוקם בלב העיר העתיקה של זלצבורג במבנה עתיק ביותר מהמאה ה-13 שעבר שיפוץ מוחלט. ארוחת הבוקר במלון זכתה לשבחים רבים ולביקורות מצויינות ברשת.

טירת מיראב, בית מוצרט ואולם הפסטיבל נמצאים כולם במרחק הליכה מהמלון. תיירים ישראלים רבים עברו במלון והעניקו לו ציונים מצויינים. המחיר של המלון עומד בממוצע על 400 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
      

מלון בריסטול זלצבורג (Hotel Bristol Salzburg)

עוד מלון יוקרתי הנחשב לאחד המפוארים והטובים ביותר בזלצבורג הוא מלון בריסטול המדורג 5 כוכבים ונמצא במקום השלישי באתר טריפ אדוויזר. גם המסעדה של המלון נחשבת לאחת הטובות ביותר בעיר ואם תבחרו באירוח חצי פנסיון במלון, תוכלו ליהנות מ-2 מנות לבחירה מהתפריט.

המלון מציע 60 חדרים מרווחים ומפוארים שעוצבו באופן אישי כל אחד וכוללים גם מים מינרליים לא תשלום.  המלון ממוקם במרחק הליכה מכל האטרקציות של העיר וגם צמוד לתחנת אוטובוס ותחנת מוניות. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-1200 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

עוד מלונות מומלצים בזלצבורג


והנה עוד כמה מלונות בזלצבורג שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת:


דירות ומלונות מומלצים בפלאכאו 


כאמור, רבים מהמטיילים המגיעים לזלצבורג, מעדיפים ללון בעיירות מרוחקות יותר מזלצבורג ובוחרים בעיירות אלו כבסיס לטיולי הכוכב באיזורים השווים של האיזור כמו מערות הקרח, מכרות המלח ועוד. אחת העיירות המבוקשות והפופולריות ביותר בקרב המטיילים לזלצבורגלנד ומטיילים ישראלים רבים בוחרים ללון בעיר זו באחד מהמלונות או דירות הנופש שמציעים המקומיים.

הנה כמה מהמלונות המומלצים ביותר בפלאכאו שזכו לביקורות הטובות ביותר ברשת:

  • הוטל אונטרברגהוף פלאכאו (Hotel Unterberghof) - אחד המומלצים ביותר ברשת. כ-200 מטר מהרכבל וממסלול טובוגן לילדים. מציע אירוח חצי פנסיון. כ-4000 ש"ח בממוצע לשבוע לזוג. 
  • ס'שלוסל (s´Schlössl) - וילה גדולה בעלת 3 חדרים גדולים לזוגות או משפחות. מומלצת מאוד עם ציונים מעולים.
  • אפרטמנט פיליפס (Appartement Philips) - מלון דירות הממוקם כ-600 מטר ממרכז פלאכאו. קיבל ציונים מעולים ברשת. כ-1700 ש"ח לשבוע למשפחה של 4 נפשות.
  • האוס דויטינגר (Haus Deutinger) - מלון קטן המציע 6 דירות פרטיות עם מרפסת, טלוויזיה ואינטרננט בחינם. מרחק הליכה מהרכבל וממסלולי מזחלות.
  • אייגנברג אפרטמנטס (Aigenberg Appartements) - ארבע דירות מאובזרות לחלוטין בבניין ציורי ופסטורלי.

תמונה: Roberto Ferrari מאתר flickr לפי רישיון (CC BY-SA 2.0)


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בזלצבורג ב-2024 - המדריך השלם למטייל באוסטריה!
מלונות מומלצים בזלצבורג ב-2024 - המדריך השלם למטייל באוסטריה!
איפה כדאי לישון בטיול כוכב בזלצבורגלנד? איזה מלון הכי מומלץ בזלצבורג וכמה הוא יעלה לכם? ואילו מלונות הכי מומלצים בפלאכאו? אתר "תיירות נבונה" עוזר לכם
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiAGF5TReW1zI1Jt71-oB6rQW20t9kIegS_qanYtDZDKRpmMuEg49d7nrMMJONqFAb6ZTOew4PiAvIsva9hI3nHaRGmLm0LvP3SkAFjuhZsT0CfsKspzyTKz08FIEpqCiYiUUgKVq4dKzU/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2591%25D7%2596%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2591%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2592.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiAGF5TReW1zI1Jt71-oB6rQW20t9kIegS_qanYtDZDKRpmMuEg49d7nrMMJONqFAb6ZTOew4PiAvIsva9hI3nHaRGmLm0LvP3SkAFjuhZsT0CfsKspzyTKz08FIEpqCiYiUUgKVq4dKzU/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2591%25D7%2596%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2591%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2592.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2015/09/Salzburg-Best-Hotel.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2015/09/Salzburg-Best-Hotel.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content