/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים במיאמי (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון במיאמי?

איפה כדאי לישון במיאמי ביץ'? אילו מלונות שם זכו בהמלצות ובציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת? אילו מלונות אהבו התיירים הישראלים ומהם המחירים הממוצעים במלונות אלו ב-2024? אתר "תיירות נבונה" נוחת הפעם בארצות הברית כדי לעזור לכם למצוא את המלון הטוב ביותר במיאמי ביץ'.


מלונות מומלצים במיאמי (מעודכן ל-2023) - איפה מומלץ לישון במיאמי?
אחד היעדים הפופולריים והנפוצים ביותר בארצות הברית הוא מיאמי ביץ' (Miami Beach) - עיר של חופים, שעשועים, מסיבות, מועדונים והרבה מאוד כיף המושכת אליה מדי שנה תיירים רבים מישראל.

מיאמי ביץ', פעם חווה חקלאית נטושה והיום אחד המקומות התיירותיים המבוקשים ביותר בעולם כולו, היא רצועת חופים ארוכה שכוללת כמה איזורים ומושתתת בעיקר סביב ענף התיירות, המועדונים והמסיבות. תיירים רבים (וגם ישראלים כמובן) מגיעים אליה כחלק מביקור כולל ורחב יותר של האיזור הדרום מזרחי של ארצות הברית וכוללים בהרבה מאוד מקרים את מיאמי רק ליום אחד או שניים בחלק מטיול ארוך יותר שכולל את קי ווסט, דיסנילנד אורלנדו ויעדים נוספים.

היום, בכתבה הבאה, נציג לכם את המלונות הטובים ביותר במיאמי שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ממטיילים ישראלים ומטיילים מכל העולם ברשת, נבדוק באילו איזורים כדאי ללון במיאמי ביץ' ונבדוק גם מהם המחירים הממוצעים שלהם לעונת התיירות הקרובה.

5 המלונות המומלצים ביותר במיאמי ביץ' לפי אתר טריפ אדוויזר


ראשית, להלן חמשת המלונות שדורגו הטובים ביותר במיאמי ביץ' לפי אתר דירוג המלונות "Trip Advisor":
  1. מלון מטרופוליטן מיאמי ביץ' (Metropolitan by COMO, Miami Beach‬)
  2. מלון סאות' ביץ 1 (1 Hotel South Beach)
  3. מלון תומפסון מאימי ביץ' (Thompson Miami Beach)
  4. מלון W סאות' ביץ' (W South Beach‬)
  5. מלון רדבורי סאות' ביץ' (The Redbury South Beach‬)

חפשו מלון ליד חוף הים והאושן דרייב - איפה כדאי לישון במיאמי ביץ'?


ובכן, מיאמי ביץ' נחלקת לכמה איזורים עיקריים כאשר האיזור המכונה סאות' ביץ' הוא האיזור התיירותי והמוכר ביותר ושם גם נמצאים כמעט רוב המלונות. במרכז סאות' ביץ' נמצא הרובע ארט דקו המפורסם והמוכר שבו מרוכזים הרבה מאוד מהמלונות של מיאמי ביץ'.

האטרקציות המרכזיות של מיאמי ביץ' הם שדרת אושן דרייב, מרכז הקונגרסים, קניון הלינקולן רואד וכמובן החופים עצמם. לכן, באיזורים אלו הכי כדאי ומומלץ לחפש מלון.
 

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס למיאמי?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לארה"ב, התקופה הטובה ביותר להגיע למיאמי בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, היא חודשי החורף (נובמבר, דצמבר, ינואר, פברואר ומרץ) ועונת פסח (אפריל).

החל מ-750 ש"ח לזוג ללילה - זה המחיר הממוצע למלונות הטובים של מיאמי ביץ' ב-2024


מבדיקה שערכנו באתר דירוג המלונות המוביל בעולם "טריפ אדווייזר" עבור תאריכים שונים בקיץ, תקופות בחגים כמו ראש השנה או סוכות וגם בתקופת החורף וחופשת פסח, המחירים עבור המלונות שקיבלו את מירב ההמלצות יעלו לכם בין 750 ל-1500 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.

כמובן שישנם גם מלונות זולים יותר ואנו כמנהגנו בקודש נציג לכם גם אותם. אך אם אתם מחפשים ללכת על בטוח ולהזמין את המלונות המומלצים ביותר במיאמי, זה פחות או יותר המחיר שאתם צריכים לצפות.

מלונות מומלצים במיאמי ב-2024


להלן רשימה של מלונות במיאמי שקיבלו את הביקורות וההמלצות הטובות ביותר ברשת מאתרי תיירות מובילים כמו טריפ אדווייזר, בוקינג.קום, Yelp או מאתרים ישראליים כמו למטייל:


מלון סאות' ביץ' 1 הוא אולי המלון הטוב ביותר במיאמי ביץ' כך עולה לפחות מהציונים שהוא מקבל ברשת. מלון מפואר זה המדורג 5 כוכבים וממוקם על חוף הים כולל 4 בריכות שחייה מפוארות שנראות כמו בסרטים, מועדון בריאות וספא, מועדון עם פעילויות לילדים ומסעדות משובחות.

המלון ממוקם כ-5 דקות נסיעה ממרכז העיר בה תמצאו את כל המועדונים והמסעדות השוות של מיאמי ביץ'. גולשי אתר טריפ אדווייזר דירגו את המלון במקום השני מבין כל מלונות מיאמי ביץ' (205 מלונות סה"כ) ובאתר בוקינג.קום המלון קיבל את הציון 9.1. המחיר הממוצע ללילה לזוג במלון הוא כ-1500 ש"ח (פחות ממחיר מלון מפואר באילת!).

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר   




מלון זה הוא אחד המלונות המומלצים ביותר במיאמי ביץ' אם אתם מחפשים מלון בטווח מחירים זול עד בינוני. המלון שמיועד לזוגות בלבד, ממוקם מספר דקות הליכה מהחוף ומציע חדרים גדולים ומרווחים הכוללים מטבחון מאובזר, טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי בחינם. המלון ממוקם כחצי ק"מ מפארק סאות' פוינטה (South Pointe).

חדרי המלון מעוצבים בסגנון צבעוני ומודרני. גולשי אתר בוקינג נתנו למלון את הציון המעולה 8.9 והמחיר הממוצע לזוג ללילה במלון הוא כ-500 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון שקיבל ציון 9 ונחשב לאחד המומלצים בעיר וגם הוא בטווח מחירים זול עד בינוני הוא מלון איתקה שנמצא ממש סמוך לרוב ארט דקו המפורסם (כ-800 מטר בלבד). הקניון המפורסם ביותר של מיאמי ביץ' - "הלינקולן רודא" (Lincoln Road Mall) נמצא רק ק"מ וחצי מהמלון.

המלון מציע 11 חדרים וסוויטות בלבד והמחיר הממוצע לחדר ללילה לזוג הוא כ-470 ש"ח בלבד גם בתקופות העמוסות כמו יולי אוגוסט או ספטמבר.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון מפואר ומומלץ ביותר במיאמי ביץ', כדאי לכם לבדוק את מלון דה קונפידנטה מיאמי ביץ'. מלון זה זכה לביקורות מעולות באתר בוקינג עם ציון של 8.5 וקיבל ביקורות מעולות באתרים נוספים ברשת גם ממטיילים ישראלים רבים.

המלון הוא מלון גדול במיוחד ומציע 2 בריכות שחייה ו-633 חדרים בדרגות שונות כולל גם חדרים משפחתיים למשפחות עם ילדים. קניון לינקולן רואד נמצא כ-9 דקות נסיעה מהמלון. המחיר הממוצע לחדר במלון הוא כ-700 עד 800 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון מפואר במיאמי ביץ' בסגנון המלונות הגדולים של אילת או הקלאבים של אנטליה או רודוס, כדאי לכם לברר על מלון 5 הכוכבים ריץ קרלטון הפוואר. המלון המפואר שוכן ברובע האמנים המפורסם ארט דקו. המלון מציע שירות ברמה גבוהה מאוד עם חדרים מעוצבים בקפידה ומרווחים.

במלון ישנה בריכת שחייה מעוצבת המשקיפה על חוף הים ומסעדה המגישה ארוחות ים תיכוניות כך שתוכלו להרגיש בבית. המחיר הממוצע במלון ללילה לזוג עומד על כ-1600 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




לפי דירוג הגולשים באתר בוקינג.קום מלון קריליון הוא המלון החמישי הטוב ביותר מבין כל מאות המלונות במיאמי ביץ' עם ציון גולשים ממוצע מעולה של 9.1 המבוסס על כ-500 ביקורות מאומתות. המלון זכה לציונים מעולים בעיקר על רמת המתקנים, הניקיון ועל המיקום המצוין שלו.

מדובר במלון גדול ומפואר הממוקם על חוף ים פרטי לאורחי המלון. המלון מחזיק בדירוג של 5 כוכבים ומציע 4 בריכות שחייה, מרכז ספא יוקרתי, טיפולי יופי מגוונים, מסעדה ברמה גבוהה ועוד.

המלון מרוחק מעט ממרכז מימאי ביץ' אך כאמור, זכה לשבחים רבים למרות זאת. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון מתחיל ב-1800 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות מומלצים במיאמי ביץ'


והנה עוד כמה מלונות שזכו להמלצות טובות מאוד ברשת וכדאי לברר גם עליהם:
  • מלון ריביירה סוויטס מיאמי ביץ' (Riviera Suites) - ממוקם 5 דקות מחוף הים. זכה לציון 8.2 באתר בוקינג ולתגובות ישראליות מצויינות ברשת. נחשב לאחד הטובים בתמורה לעומת המחיר שעומד בממוצע על כ-800 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון ווייטלאו מיאמי ביץ' (Whitelaw Hotel) - מלון 3 כוכבים במיאמי ביץ' שקיבל ביקורות מאוד טובות על מיקומו ועל המחיר לעומת התמורה. כדאי לשים לב שהמלון לא מציע ארוחת בוקר. המחיר הממוצע לזוג ללילה נע בין 400 ל-600 ש"ח.
  • מלון סאן הרבור בוטיק מיאמי ביץ' (Sun Harbour Boutique Hotel) - המלון הטוב ביותר במיאמי ביץ' לפי דירוג גולשי אתר בוקינג עם ציון 9.3. כולל בריכה יפה ומעוצבת וסוויטות מאובזרות קומפלט. ממוקם ליד חוף באל הארבור ומרכז קניות גדול. המחיר: כ-800 ש"ח לזוג ללילה. 
  • מלון דה שפלי מיאמי ביץ' (The Shepley Hotel) - מלון 3 כוכבים שזכה לביקורות מעולות ברשת גם ממטיילים ישראלים רבים שהספיקו ללון במלון. ממוקם באיזור מצוין ליד הלינקולן רואד ובמרחק 4 דקות הליכה. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-700 ש"ח.
  • מלון מרלין מיאמי ביץ' (The Marlin Hotel) - עוד מלון מומלץ מאוד הממוקם על סאות' ביץ' ולא רחוק מהלינקולן רואד. קיבל ציון מעולה בבוקינג של 9.1 ודורג בו במקום השלישי מבין כל המלונות המופיעים באתר. דורג גם שביעי בטריפ אדווייזר. המחיר הממוצע: כ-600 ש"ח לזוג ללילה. 

והנה כל המלונות המומלצים במיאמי ביץ' על גבי מפה + מחירים


Booking.com
 
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים במיאמי (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון במיאמי?
מלונות מומלצים במיאמי (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון במיאמי?
איפה כדאי לישון במיאמי ביץ'? אילו מלונות שם זכו בהמלצות ובציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת? אילו מלונות אהבו התיירים הישראלים ומהם המחירים הממוצעים במל
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi-n-dirWjuvvKYLTqS0Oz8aLWmgI-TVFSwegUTr-YoZOLn2zpNHCTqN08CR910GCVKCLO9u8yZsZtc69maSW_7DrAb_x5HX1uMHtBfIYZBokpSqVTq9E3hd2e9Nv94oXXQ2hAmF72ZTLE/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%259E%25D7%2599%25D7%2590%25D7%259E%25D7%2599+%25D7%2591%25D7%2599%25D7%25A5%2527.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi-n-dirWjuvvKYLTqS0Oz8aLWmgI-TVFSwegUTr-YoZOLn2zpNHCTqN08CR910GCVKCLO9u8yZsZtc69maSW_7DrAb_x5HX1uMHtBfIYZBokpSqVTq9E3hd2e9Nv94oXXQ2hAmF72ZTLE/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%259E%25D7%2599%25D7%2590%25D7%259E%25D7%2599+%25D7%2591%25D7%2599%25D7%25A5%2527.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2015/07/blog-post_29.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2015/07/blog-post_29.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content