/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בבנגקוק ב-2024 - איפה מומלץ לישון בבנגקוק?

אילו מלונות בבנגקוק קיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? באיזה איזור בבנגקוק כדאי לישון? אילו מלונות הם הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים? ומהם המחירים הממוצעים במלונות בבנגקוק ב-2024? אתר "תיירות נבונה" עם מדריך מושלם ללינה בבנגקוק.


מלונות מומלצים בבנגקוק ב-2023 - איפה מומלץ לישון בבנגקוק?
     תמונה: Nicolas Vollmer פליקר CC
בנגקוק (Bangkok) היא העיר הגדולה ביותר בתאילנד ואחת הערים המתויירות ביותר באסיה ובעולם בכלל. מטיילים ישראלים על כל סוגיהם מגיעים לבנגקוק מדי שנה ונהנים מאווירה תיירותית עוצמתית וסואנת ביותר שמציעה העיר המהווה גם עבור מטיילים רבים את נקודת הפתיחה לטיול במזרח הרחוק בכלל.

בנגקוק היא עיר ענקית ומציעה הרבה מאוד איזורים מעניינים ואטרקציות מפורסמות. אחד האיזורים הידועים ביותר בעיר הוא רחוב קוואסן הראשי שמציע בו מגוון גסטהאוזים, מסעדות, שווקים וכד'. בנוסף, מרכזי הקניות הענקיים של העיר שמציעים בדרך כלל חיקויים זולים של מיטב המותגים המובילים מושכים לשם הרבה מאוד תיירים ישראלים מכל הסוגים.

בניגוד לדעה הרווחת בקרב רבים, בנגקוק היא לא רק יעד לתרמילאים צעירים בגסטהאוזים בקוואסן. גם משפחות רבות עם ילדים, זוגות צעירים ומבוגרים מגיעים לבנגקוק ומטיילים במקדשים המפורסמים של העיר, בארמונות המרהיבים, במסעדות האיכותיות וגם במלונות המפוארים והמפנקים שהעיר מציעה.

בנגקוק מציעה למעלה מ-2000 מקומות אירוח שונים. החל מגסטהאוזים זולים ועד למלונות 5 כוכבים מפוארים. בכתבה הבאה ננסה לעשות לכם סדר בכל הקשור ללינה בעיר ונעזור לכם ללמוד איפה הכי כדאי לישון בבנגקוק, מהם המלונות שזכו לביקורות ולהמלצות הטובות ביותר ברשת? נגלה אילו מלונות קיבלו את ההמלצות הטובות ביותר בקרב המטיילים הישראלים ונבדוק מהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות הקרובה.

5 המלונות הטובים ביותר בבנגקוק לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בבנגקוק לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון סיאם בנגקוק (The Siam)
  2. מלון מנדרין אוריינטל בנגקוק (Mandarin Oriental Bangkok)
  3. מלון וילה אריאסום בנגקוק (Ariyasom Villa)
  4. מלון אדלפי פורטי-ניין (Adelphi Forty-Nine)
  5. מלון Phranakorn-Nornlen

קאוסאן לצעירים, סיאם וסוקומוויט למשפחות - איפה כדאי לישון בבנגקוק?


בנגקוק היא עיר ענקית המחולקת לאיזורים רבים ומגוונים. המקום המרכזי והתיירותי ביותר בעיר הוא כמובן איזור הרחוב הראשי קאוסאן והעיר העתיקה בה נמצאים רבים מן האטרקציות המפורסמות ביותר של בנגקוק. ברחוב זה נמצאים רבים מן הגסטהאוזים הזולים, בית חב"ד נמצא באיזור ומסעדות וחנויות רבות וזהו האיזור שבו בדרך כלל תרמילאים ישראלים צעירים בוחרים ללון.

לעומת זאת, זוגות צעירים ומבוגרים, קבוצות גדולות או משפחות עם ילדים, מעדיפים ברוב המקרים לבחור באיזורים מרוחקים יותר מהמרכז הסואן ובוחרים ללון במלונות גדולים יותר ומודרניים יותר. מלונות כאלו אפשר למצוא באיזורים כמו איזור סיאם שבו ממוקמים רוב מרכזי הקניות הגדולים והמפורסמים של בנגקוק או איזור רחוב סוקומוויט הנחשב לאחד האיזורים השלווים, היוקרתיים והמומלצים ביותר למשפחות עם ילדים בבנגקוק.

         מדריכי לינה מעולים נוספים בתאילנד:

בין 200 ל-600 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בבנגקוק ב-2024?


ובכן, סוגי התיירים המגיעים לבנגקוק הם שונים ומגוונים וניתן לחלק את התיירים לצעירים תרמילאים המבקשים לחסוך עד כמה שניתן בתקציב הטיול ויעדיפו למצוא מלון זול או גסטאהוזים לבין זוגות או משפחות שמוכנות להשקיע יותר עבור החופשה ויעדיפו מלון 4 או 5 כוכבים.


כך או כך, לאחר בדיקה מעמיקה שערכנו באתרי הזמנות בינלאומיים ואתרי השוואות מחירים מובילים, מצאנו כי טווח מחירי המלונות בבנגקוק הוא עדיין זול מאוד וכפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה, מחירי המלונות המומלצים ביותר בבנגקוק - אלו שזכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת, עומדים על כ-200 ש"ח לזוג ללילה במלונות הזולים אך המומלצים ביותר לבין מלונות 4 ו-5 כוכבים מפוארים ומפנקים שיעלו לזוג ללילה כ-400 עד 600 ש"ח בממוצע.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לבנגקוק?


בנגקוק היא מסוג הערים שניתן לבלות וליהנות בכל עונה בשנה. אך מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לתאילנד התקופה הטובה ביותר להגיע לבנגקוק בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, הם  תקופת החגים סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר), תקופת האביב (מרץ אפריל) וחודשי הקיץ (יולי אוגוסט).

מלונות מומלצים בבנגקוק ב-2024


להלן רשימה של המלונות בבנגקוק שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון איסטין גראד הוא ללא ספק אחד מהמלונות הטובים והמומלצים ביותר בבנגקוק. המלון דורג במקום מצוין באתר טריפ אדווייזר ובמקום ה-14 באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.3 על סמך כ-6000 חוות דעת מאומתות! המלון גם זכה להמון חוות דעת מעולות ממטיילים ישראלים באתר בוקינג שציינו לטובה את המיקום המעולה של המלון, רמת התחזוקה והניקיון, ארוחת בוקר מעולה וציונים מעולים בכל פרמטר אפשרי.

מדובר במלון 5 כוכבים מפואר אך במחירים זולים מאוד (ביחס למלונות 5 ככובים באירופה למשל), הממוקם באיזור סאטורן היוקרתי ומחובר בגשר פרטי אל תחנת רכבת הסקיי ליין שנמצאת מרחק כמה תחנות מה-MBK ומהאטרקציות המרכזיות של בנגקוק.

המלון מציע בריכה בקומה ה-19 של המלון, 4 מסעדות שונות וחדר כושר. ישנם 390 חדרים במלון הכוללים טלוויזיה בלווין וכבלים, מיני בר מאובזר ואינטרנט אלחוטי בחינם. אין ספק שזהו אחד המלונות הטובים שתמצאו בבנגקוק כאשר המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה במלון עומד על כ-480 ש"ח בלבד!

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון מעולה בבנגקוק שנחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים וזכה לביקורות מעולות ברשת הוא מלון 3 הכוכבים טארה פלייס. המלון זכה לשבחים רבים מהמטיילים הישראלים באתר בוקינג שציינו לטובה בעיקר את הקירבה לבית חב"ד (כ-10 דקות הליכה) ולרחובות קאוסאן ורמבוטרי ואת השירות המעולה של צוות המלון.

המלון קיבל ציון 8.9 באתר בוקינג (על סמך כ-4300 חוות דעת מאומתות!) ודורג במקום ה-54 באתר טריפ אדווייזר (מתוך 843 מלונות). המלון ממוקם באיזור מרכזי מאוד בבנגקוק ובמרחק הליכה לארמון המלך, מקדש הבודהה מאמרלד וכאמור לרחוב הראשי המפורסם קאוסאן. ישנם במלון 68 חדרים החולקים לחדרים זוגיים וחדרי משפחה המתאימים ל-4 נפשות בחדר. כל החדרים הכוללים טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי בחינם.

המלון מציע מחירים זולים ביותר ונחשב גם לאחד הטובים בקטגורית "תמורה טובה למחיר" כאשר המחיר הממוצע עומד על כ-150 ש"ח לזוג ללילה וכ-350 ש"ח למשפחה ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מנסים לדעת מהו המלון המומלץ ביותר למשפחות עם ילדים בבנגקוק, מלון סומרסט לייק פוינט הוא כנראה התשובה עבורכם. משפחות ישראליות רבות בחרו בלי צל ספק במלון זה עבור השהות שלהם בבנגקוק ודיווחו ברשת על על חדרים גדולים, נקיים ומרווחים היכולים להכיל עד 6 נפשות בחדר, על שירות נעים ואדיב של הצוות, על השקט והריחוק מהרעש הסואן של העיר, מתקני השעשועים לילדים ומהמטבח והאיבזור בחדרים.

מדובר במלון דירות גדול ומפואר (4 כוכבים) הממוקם במרכז בנגקוק על רחוב סוקומוויט וממוקם מרחק הליכה מתחנת הרכבת העילית של בנגקוק (BTS) ומציע 429 חדרים ודירות עם חדר שינה אחד או שניים הכוללות מטבח מאובזר ולעיתים גם סלון. המלון מציע גם בריכת שחייה חיצונית, מרכז כושר ואמבט ספא ואף שירות הסעות חינם לאיזור הראשית.

המלון זכה לציון 8.5 באתר בוקינג על סמך כ-3000 חוות דעת מאומתות והמחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-300 ש"ח לזוג או כ-550 ש"ח למשפחה ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



   
אם אתם מחפשים מלון מפואר בבנגקוק עם הרבה מאוד המלצות טובות ברשת, מלון סיאם קמפינסקי המפואר הוא מועמד מצוין בקטגוריה זו. המלון זכה לציון מעולה באתר בוקינג של 9.2 מתוך 10 על סמך למעלה מ-1000 ביקורות מאומתות וקיבל גם ציונים מעולים ממטיילים ישראלים רבים שהספיקו ללון במלון. גם באתר טריפ אדווייזר זכה המלון לביקורות טובות ודורג בו במקום ה-25 מתוך למעלה מ-800 מלונות בבנגקוק.

המלון ממוקם בצמוד לקניון סיאם הגדול ולתחנת הרכבת BTS וקרוב במרחק הליכה לאטרקציות רבות בבנגקוק כמו ה-Sea LIfe, מוזיאון מאדאם טוסו בנגקוק ועוד. המלון עצמו שוכן במבנה גדול ומרשים ומציע 401 חדרים שונים כולל גם סוויטות ל-4 מבוגרים ושני ילדים. המלון הוא מפואר ביותר ומציע כמה בריכות שחייה, מועדון ספא יוקרתי, 3 מסעדות איכותיות וכל מה שמלון לוקשרי ברמה גבוהה צריך להציע.

אין ספק שאם אתם מחפשים חופשת לוקשרי בבנגקוק, מלון זה הוא מועמד רציני ביותר להגשים לכם חוויה זו. המחיר הממוצע לחדר במלון זה עומד על כ-1000 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון מעולה בבנגקוק שחייב להיכנס לרשימה שלנו הוא מלון שנגרי לה שמוכר מאוד לתיירים הישראלים ומתאים במיוחד לשומרי מסורת ודתיים כאשר לפי אתר חב"ד, ישנו במלון גם בית כנסת הנקרא "אבן חן". התיירים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון ציינו לשבח במיוחד את הארוחות המעולות והתפריט המגוון ואת השירות האדיב של הצוות.

המלון זכה לציון מעולה באתר בוקינג (9 מתוך 10) שנקבע על פי כ-1600 חוות דעת מהם גם חוות דעת רבות של ישראלים ובאתר טריפ אדווייזר, דורג המלון במקום ה-19 המכובד. המלון מחזיק בדירוג של 5 כוכבים והוא שוכן על הנהר צ'או פראיה ליד תחנת הרכבת ולא רחוק ממרכז העיר.

המלון מפואר ביותר ומציע מסעדות רבות עם תפריטים מגוונים ומועדון ספא יוקרתי וגדול במיוחד. מדובר במלון גדול במיוחד המציע סה"כ 809 חדרים שונים. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על ממוצע של כ-750 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות מומלצים בבנגקוק


להלן עוד כמה מלונות בבנגקוק שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון נובו סיטי בנגקוק (Nouvo City Hotel) - אחד המלונות המומלצים והפופולריים ביותר בקרב הישראלים בבנגקוק. קיבל 89 חוות דעת ישראליות בבוקינג וזכה לציון 8.2. ממוקם במרחק הליכה מבית חב"ד ומרחוב קאוסאן. כ-280 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון תנאבומי בנגקוק (Thanabhumi) - מלון דירות (גסטהאוז) זול ומומלץ בבנגקוק שזכה לציונים טובים מאוד ברשת. דורג במקום הראשון באתר בוקינג בקטיגוריית דירות הנופש עם ציון מעולה של 9.5. ממוקם בלב המרכז ליד קאוסאן. מציע מחירים ממוצעים של כ- 150 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון וילה אריאסום בנגקוק (Ariyasom Villa) - מלון בוטיק מומלץ בבנגקוק המומלץ מאוד לזוגות המבקשים חופשה רומנטית בבנגקוק. דורג במקום 3 באתר טריפ אדווייזר וקיבל ציון 9.2 בבוקינג. המחיר: כ-700 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון מת'אבאלאי רזידנס בנגקוק (Methavalai Residence) - אחד המלונות הזולים והמומלצים בבנגקוק הממוקם בלב העיר העתיקה. ממוקם במרחק הליכה ממקדש הזהב ומרחוב קאוסאן. כ-170 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אנקל לוי'ס בוטיק האוס (Uncle Loy's Boutique House) - גסטהאוז מומלץ מאוד בבנגקוק שקיבל ציונים מעולים ברשת וחוות דעת מעולות מהגולשים. ממוקם ליד ארמון המלך וליד מקדש בודהה האזמרגד. המחיר הממוצע לזוג ללילה: בין 200 ל-450 ש"ח.

מלונות בבנגקוק ליד בית חב"ד


ואם חשוב לכם מלון בבנגקוק בקירבת בית חב"ד, להלן רשימה של כמה מלונות שלפי אתר חב"ד באינטרנט, ממוקמים במרחק הליכה מבית חב"ד שבנגקוק:


3 המלונות המומלצים ביותר באיזור סוקומוויט בבנגקוק


איזור סוקומטוויט הוא איזור פופולרי מאוד ללינה בבנגקוק והוא נחשב לאיזור מעולה למשפחות עם ילדים בעיר. להלן 3 המלונות באיזור רחוב סוקומוויט שזכו בציוני הגולשים הטובים ביותר באתר בוקינג.קום:

  1. מלון טוולב בנגקוק (The Twelve Hotel)
  2. מלון וולווה בנגקוק (Volve Hotel Bangkok)
  3. מלון אדלפי פורטי-ניין (Adelphi Forty-Nine)

3 המלונות המומלצים ביותר באיזור סיאם בבנגקוק


איזור סיאם נחשב גם הוא לאיזור פופולרי ביותר ללינה בבנגקוק. באיזור זה נמצאים רוב הקניונים ומרכזי הקניות המפורסמים של בנגקוק. להלן 3 המלונות באיזור סיאם שזכו בציוני הגולשים הטובים ביותר באתר בוקינג.קום:

  1. מלון 168 הוסטל (168 Hostel)
  2. מלון קיוביק בנגקוק (Cubic Bangkok)
  3. מלון ניין דיזיין פלייס (Nine Design Place)

כל המלונות בבנגקוק על גבי מפה + מחירים

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בבנגקוק ב-2024 - איפה מומלץ לישון בבנגקוק?
מלונות מומלצים בבנגקוק ב-2024 - איפה מומלץ לישון בבנגקוק?
אילו מלונות בבנגקוק קיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? באיזה איזור בבנגקוק כדאי לישון? אילו מלונות הם הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים? ומהם ה
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjuRIPA-eUvjZYsgkkFVu2td_HmfsKVk94zZRdGmOmTzLUGocSUnr_bkmYnehS-Yp39d8ikAYakRsCQFH7aqn4hiMgi3FwwPlMbDiPUjFyfoy4oJGP3fmkTGcn8N2T7LahKIEy3lWr-YwM/w640-h360/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%25A0%25D7%2592%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A7.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjuRIPA-eUvjZYsgkkFVu2td_HmfsKVk94zZRdGmOmTzLUGocSUnr_bkmYnehS-Yp39d8ikAYakRsCQFH7aqn4hiMgi3FwwPlMbDiPUjFyfoy4oJGP3fmkTGcn8N2T7LahKIEy3lWr-YwM/s72-w640-c-h360/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%25A0%25D7%2592%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A7.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2013/12/4.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2013/12/4.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content