/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בסורנטו - כמה יעלה לכם ב-2024?

כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בסורנטו שבחבל קמפניה? אילו מלונות שם זכו בביקורות הטובות ביותר ברשת? ואילו מלונות בסורנטו קיבלו את הביקורות הטובות ביותר מהתיירים הישראלים? כל מה שרציתם לדעת על לינה בסורנטו, בכתבה הבאה.


מלונות מומלצים בסורנטו - כמה יעלה לכם ב-2023?
העיירה האיטלקית המקסימה סורנטו (Sorrento) נחשבת לנקודת העוגן הטובה ביותר לכל מי שמגיע לטייל בחבל קמפניה שבדרום איטליה. זאת העיירה שממנה תוכלו לצאת לטיולים לנאפולי, לרצועת החוף אמלפי, לטייל באי המקסים קאפרי, בעיר העתיקה פומפיי ועוד.

סורנטו היא עיר קטנה ותיירותית מאוד שיושבת על מפרץ נאפולי ומלאה ועמוסה בתיירים רבים מכל העולם במיוחד בתקופת הקיץ שכן היא מהווה כאמור את נקודת העוגן הראשית למטיילים הרבים המגיעים לחבל קמפניה וסורנטו היא המקום המושלם לצאת בטיולי כוכב לשאר האתרים והאטרקציות שבאיזור.

מומלץ לקרוא גם על:
סורנטו היא גם עיר יפה ואטרקציה בכוחות עצמה ומציעה סמטאות ציוריות מקסימות, מסעדות משובחות ואווירה איטלקית מהנה. כיכר פיאצה טאסו נחשבת לנקודה המרכזית והידועה ביותר בעיר. היום באתר "תיירות נבונה" בדקנו עבורכם מהם המלונות הטובים ביותר ללינה בסורנטו? אילו מהם זכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות הקרובה? כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

5 המלונות הטובים ביותר בסורנטו לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בסורנטו לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון מייסון לה מינרווטה סורנטו (Maison La Minervetta)
  2. מלון וילה אוריאנה רלה סורנטו (Villa Oriana Relais)
  3. מלון בלוויו סירנה סורנטו (Bellevue Syrene)‬
  4. מלון גראנד לה פבוריטה סורנטו (Grand Hotel La Favorita)
  5. מלון אנטיצ'ה מורה סורנטו (Hotel Antiche Mura)

ליד כיכר פיאצה טאסו וחוף הים - איפה כדאי לישון בסורנטו?


סורנטו היא עיר קטנה יחסית ועיקר התיירות בה מתרכזת במרכז העיר ובצוקים שמעל הים. המלונות המומלצים ביותר של סורנטו שזכו בדירוגים הגבוהים ביותר ברשת ממוקמים קרוב לחוף ולכיכר פיאצה טאסו שבמרכז העיר. לכן, כדאי לוודא שהמלון שאתם בוחרים, נמצא במרחק הליכה לחוף הים ולמרכז העיר.

מלונות בסורנטו
  
המלצה: החנייה בעיר יקרה ואם אתם מטיילים עם רכב, כדאי לחפש מלון המציע חנייה בחינם או חנייה בזול.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לסורנטו?


התקופה הטובה והפופולרית ביותר לחופשה בסורנטו בפרט וחבל קמפניה בכלל היא העיקר בחודשי הקיץ ובין החודשים אפריל עד סוף ספטמבר.

כ-1200 ש"ח בממוצע לזוג ללילה בקיץ - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בסורנטו ב-2024?


מבדיקה מעמיקה שערכנו באתרי השוואת מחירים רבין ובאתרי הזמנות מלונות בינלאומיים גדולים ברשת מצאנו כי מחירי המלונות המומלצים ביותר בסורנטו שזכו בביקורות הטובות ביותר ומדורגים במקומות הראשונים בטריפ אדווייזר ובוקינג מתחילים באיזור ה-400 ש"ח לזוג ללילה בחודשי החורף, ממשיכים לאיזור ה-800 ש"ח בתקופת חופשת פסח ומגיעים לאיזור ה-1200 ש"ח לזוג ללילה בחודשי יולי ואוגוסט.

כמובן שניתן למצוא גם מלונות בסורנטו ביולי ואוגוסט ב-400 או 500 ש"ח לזוג ללילה (תוכלו למצוא כאלו בסוף הכתבה) אך אם חשוב לכם להזמין מלון שזכה להמלצות הטובות ביותר ברשת, אלו הם המחירים שאתם צפויים לקבל.

מלונות מומלצים בסורנטו ב-2024


להלן רשימה של המלונות בסורנטו שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:



לפי עשרות אלפי ביקורות הגולשים באתר בוקינג.קום ואתר טריפ אדווייזר, מלון מייסון לה מינרווטה הוא המלון הטוב ביותר בסורנטו כאשר בשני האתרים הוא מדורג במקום הראשון. המלון קיבל סופרלטיבים מתיירים מכל רחבי העולם כולל מתיירים ישראלים רבים.

מלון זה ממוקם ממש קרוב לחוף ומציע נוף משגע של הים עם מרפסת ציבורית גדולה הכוללת גם ג'קוזי. אחד הדברים המדליקים ביותר במלון זה הוא החלונות הגדולים בחדרים מסויימים שמאפשרים חווית נוף מדהימה אפילו מבלי לקום מהמיטה.

המרחק ממרכז העיר הוא כ-12 דקות הליכה בלבד. הביקורות הישראליות על המלון ציינו לשבח בעיקר את המיקום, העיצוב המוקפד, והיחס האישי של צוות המלון. המחיר הממוצע לחדר במלון לזוג ללילה הוא כ-800 ש"ח בחודשי החורף וכ-1600 ש"ח בתקופת הקיץ.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


גם מלון בריסטול הוא בהחלט אחד המלונות המומלצים ביותר בסורנטו והוא זכה בדירוגים מעולים ברשת כאשר הוא מדורג במקום ה-12 באתר טריפ אדווייזר ובמקום ה-6 בבוקינג עם ציון מעולה של 9.4 על סמך כ-250 חוות דעת מאומתות. גם התיירים הישראלים ברשת אהבו מאוד את המלון וציינו לטובה את המיקום והנוף, רמת החדרים ואת החנייה החינמית.

המלון ממוקם על אחת הגבעות ומציע נוף מקסים על כל האיזור. מרכז העיר נמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד וישנה גם תחנת אוטובוס ליד המלון. המלון מציע 150 חדרים המחולקים בדרגות אירוח שונות וכוללים מיזוג אוויר וטלוויזיה. בסוויטות של המלון תוכלו למצוא גם ג'קוזי בתוך החדר ומרפסת עם נוף לים.

המלון מציע גם בריכת שחייה, מסעדה, חדר כושר, סאונה ומיני גולף. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-630 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 


אם אתם מחפשים להתפנק במלון 5 כוכבים מפואר, מלון גראנד לה פבוריטה יהיה אחת האופציות הטובות ביותר עבורכם. מלון זה מדורג מצוין ברשת עם ציון מעולה של 9.4 באתר בוקינג ודירוג במקום ה-4 באתר הביקורות טריפ אדווייזר.

המלון ממוקם באיזור מעולה במרכז סורנטו וכ-2 דקות מחוף הים ומציע בריכת שחייה מעוצבת, מסעדה ובר. נמל סורנטו ממנו ניתן להגיע לאי המקסים קאפרי נמצא במרחק ק"מ אחד בלבד. המלון מציע חדרים מפוארים הכוללים מרפסת, חדר רחצה גדול, מיטות גדולות, מיני בר וטלוויזיה.

המלון זכה גם לחוות דעת מעולות של תיירים ישראלים שהספיקו ללון במלון והרעיפו אודותיו שבחים רבים. המלון כאמור הוא 5 כוכבים והמחיר בהתאם שעומד בממוצע על כ-1550 ש"ח לזוג ללילה בתקופת הקיץ וכ-800 ש"ח בתקופות הפחות תיירותיות.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון גראנד הוטל דה לה וילה הוא אחד המלונות שזכו לביקורות הישראליות הטובות ביותר ברשת והוא ללא ספק אחד המומלצים ביותר בעיר. המלון זכה בציון 9.1 באתר בוקינג לפי חוות דעת מאומתות של קרוב ל-1000 גולשים שישנו במלון והוא מדורג גם במקום ה-15 באתר טריפ אדווייזר. מלון זה נחשב גם לאחד המומלצים ביותר עבור משפחות עם ילדים בסורנטו.

אם אתם מחפשים מלון בסורנטו הקרוב למרכז העיר, מלון זה מציע 5 דקות הליכה בלבד מהמרכז ו-7 דקות הליכה מכיכר פיאצה טאסו. גם חוף הים נמצא במרחק של כ-3 דקות הליכה בלבד. תוכלו למצוא במלון בריכת שחייה על הגג ומסעדה. האינטרנט האלחוטי במלון הוא חינם.

חדרי המלון מעוצבים ברמה גבוהה ומוקפדת וכוללים גם מרפסת. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-780 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון שזכה לביקורות מעולות ע"י תיירים ישראלים רבים ברשת הוא מלון פלאזה סורנטו שממוקם ממש במרכז העיר במרחק הליכה של כ-2 דקות מכיכר פיאצה טאסו שנחשבת לנקודה המרכזית של העיר.

המלון דורג במקום ה-15 באתר בוקינג (ציון 9.1) ובמקום ה-13 בטריפ אדווייזר. התיירים הישראלים הרבים שהספיקו לישון במלון דיווחו על יחס מעולה של הצוות, על מיקום מעולה, ניקיון ועל ארוחת בוקר מצויינת.

המלון נחשב גם לאחד הטובים בקטיגורית "תמורה ביחס למחיר" ומציע מחירים נוחים והוגנים שנעים בממוצע בין 300 ל-800 ש"ח לזוג ללילה בלבד בהתאם לעונות התיירות.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בסורנטו


להלן עוד כמה מלונות בסורנטו שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות מעולות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון גראנד אקסלסיור ויטוריה סורנטו (Grand Hotel Excelsior Vittoria) - מלון 5 כוכבים מפואר ויוקרתי לאוהבי מלונות הלוקשרי שזכה לביקורות מעולות ברשת ודורג במקומות גבוהים באתרי התיירות המובילים. ממוקם דקה הליכה בלבד מכיכר פיאצה טאסו. המחיר: החל מ-1200 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אנטיצ'ה מורה סורנטו (Hotel Antiche Mura) - מלון מעולה בסורנטו שמככב בצמרת הדירוגים בבוקינג וטריפ אדווייזר עם ציונים וחוות דעת מעולות. ממוקם במרכז ומציע חנייה במחיר של 10 יורו ליום (שנחשב למחיר זול בעיר). המחיר לזוג ללילה: בין 450 ל-1200 ש"ח בהתאם לעונת התיירות. 
  • מלון Mignon Meublè סורנטו - מלון 3 כוכבים שזכה להמלצות מצויינות ברשת ומציע מחירים זולים של כ-500 ש"ח בממוצע לזוג ללילה. ממוקם ליד קתדרלת סורנטו וחוף הים. זכה בציון 9.2 בבוקינג.
  • מלון גראנד הוטל פרזידנט סורנטו (Grand Hotel President) - מלון 4 כוכבים מפואר השוכן במבנה גדול ומרהיב ומציע 108 חדרים. מציע בריכת שחייה מדליקה עם נוף לים. זכה לביקורות מעולות מהתיירים הישראלים. כ-1000 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון בלייר סורנטו (Hotel Belair) - מלון שזכה לביקורות מעולות ברשת גם מזוגות וגם ממשפחות עם ילדים. זכה לציון 9 באתר בוקינג.קום ודורג במקום ה-19 בטריפ אדווייזר. מציע חנייה פרטית בחינם! המחיר: כ-600 ש"ח לזוג ללילה בחורף ומגיע עד ל-1540 ש"ח בחודשי יולי אוגוסט.

דירות נופש ומלונות מומלצים בסורנטו בפחות מ-600 ש"ח לזוג ללילה בקיץ 2024


ולסיום, הנה כמה מלונות ודירות נופש בסורנטו שתוכלו למצוא באיזור ה-600 ש"ח לזוג ללילה בתקופת הקיץ בחודשי יולי אוגוסט וזכו לביקורות טובות:

  • מרינה פיקולה 73 סורנטו (Marina Piccola 73) - מלון עם 9 חדרים בלבד שזכה לציון 9.3 בבוקינג ולביקורות ישראליות מעולות. המחיר: כ-640 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אל פארקו ורדה סורנטו (Al Parco Verde B&B) - מלון באד אנד ברקפאסט בסורנטו שזכה להמלצות מצויינות ברשת (ציון 9.7 בבוקינג) ומציע מחיר ממוצע של כ-600 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון וילה פרסטיג' סורנטו (Villa Prestige) - מלון קטן עם 5 חדרים בלבד שזכה לחוות דעת מעולות באתר בוקינג עם ציון 9.5. מציע מחיר ממוצע של כ-470 ש"ח לזוג ללילה בחודשי יולי אוגוסט.

כל המלונות בסורנטו על גבי מפה + מחירים

Booking.com

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בסורנטו - כמה יעלה לכם ב-2024?
מלונות מומלצים בסורנטו - כמה יעלה לכם ב-2024?
כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בסורנטו שבחבל קמפניה? אילו מלונות שם זכו בביקורות הטובות ביותר ברשת? ואילו מלונות בסורנטו קיבלו את הביקורות הטובות ביותר מהתיירים הישראלים? כל מה שרציתם לדעת על לינה בסורנטו, בכתבה הבאה.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhudIyQWtbn0rhsfiZIv33Ww3FAAsZQChAf441LIs0luvK51qFjtKEvGLtp15DVw_sPSyTcnwVFb-HXJn_vTnv-kTTM-EZuX8mUg1dOrjIqgGUZjUyHU3UgtR-BKlbO_7NX4twhYzXFbJE/w640-h414/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%25A0%25D7%2598%25D7%2595.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhudIyQWtbn0rhsfiZIv33Ww3FAAsZQChAf441LIs0luvK51qFjtKEvGLtp15DVw_sPSyTcnwVFb-HXJn_vTnv-kTTM-EZuX8mUg1dOrjIqgGUZjUyHU3UgtR-BKlbO_7NX4twhYzXFbJE/s72-w640-c-h414/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%25A0%25D7%2598%25D7%2595.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/11/Best-Sorrento-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/11/Best-Sorrento-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content