/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בבריסל ב-2024 - איפה כדאי לישון בבריסל?

אילו מלונות בבריסל קיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? היכן הם ממוקמים? מה הם כוללים? באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים? וכמה הם יעלו לכם בעונת התיירות הקרובה של 2024? אתר "תיירות נבונה" עם כל התשובות.


מלונות מומלצים בבריסל ב-2023 - איפה כדאי לישון בבריסל?
בריסל (Brussels) בירת בלגיה, היא עיר בירה גדולה ומודרנית המציעה כמו רוב ערי הבירה במערב אירופה, מגוון של אפשרויות ומוקדי עניין לכל סוגי התיירים. בריסל ידועה במיוחד במוזיאונים המפורסמים שבה כמו מוזיאון כלי הנגינה, מוזיאון עולם הרכבות, מוזיאון הקומיקס ועוד, וגם אטרקציות ידועות נוספות כמו בניין העירייה, האטומיום ועוד.

כאמור, בבריסל אתרים מעניינים רבים ואטרקציות תיירותיות מגוונות. אחד מהם הוא כמובן פסל הילד המשתין (מאנקן פיס) המפורסם שנמצא בכיכר העיר המרכזית והמפורסמת ביותר של בריסל - כיכר גראן פלאס (Grand Place) שאוצרת בתוכה היסטוריה רבת שנים.

מעבר למונומנטים של העיר, בריסל מציעה גם חיי לילה פעילים, מסעדות ובתי קפה רבים ולמעשה כל מה שמציעה בירה אירופאית ראויה. גם משפחות עם ילדים שמגיעות לבריסל יכולות למצוא כמוקד עניין נוסף את פארק מיני אירופה המוכר.

אז באיזה מלון כדאי לבחור בבריסל? מהם המלונות שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות המליצו המטיילים הישראלים ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות הקרובה? כל זה ועוד, במדריך שלפניכם.

5 המלונות הטובים ביותר בבריסל לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בבריסל לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון מייד אין לואיז בריסל (Hotel Made In Louise)
  2. מלון MAS רזידנס בריסל (Apartments MAS Residence)
  3. מלון ‬מלון רוקו פורטה אמיגו בריסל (Rocco Forte Hotel Amigo)
  4. מלון סופיטל בריסל יורופ (Sofitel Brussels Europe)
  5. מלון NH קולקשן ברילס סנטר (NH Collection Brussels Centre)

חפשו מלון ליד כיכר גראן פאלס - איפה כדאי לישון בבריסל?


כאמור, רוב התיירות בבריסל מתרכזת במרכז העיר כאשר נקודת עוגן מצויינת והפופולרית ביותר בקרב התיירים המגיעים לעיר, היא כיכר גראן פאלס שבה ממוקם בין היתר גם פסל הילד המשתין ואתרים חשובים נוספים.

אם אתם מתעניינים איפה כדאי להזמין מלון בבריסל, מומלץ לחפש מלון הקרוב ביותר לאיזור כיכר גראן פאלס כדי שתוכלו להגיע לכל האיזורים התיירותיים בהליכה רגלית וקצרה. ברשימת המלונות המומלצים ביותר בבריסל שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה, תוכלו לגלות כי אכן רוב המלונות המומלצים של העיר ממוקמים במרחק קצר מהכיכר.


כ-550 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בבריסל ב-2024?


מבדיקה שערכנו במספר אתרי מלונות מובילים כמו טריפ אדווייזר, בוקינג, הוטלס קומביינד ועוד, מצאנו כי המחירים הממוצעים במלונות המומלצים ביותר בבריסל נעים בין 400 ל-700 ש"ח לזוג ללילה בהתאם לעונות התיירות (חודשי יולי אוגוסט, חגים כמו ראש השנה, סוכות, חנוכה או פסח) ועונת החורף.

המלונות בעלי 4 כוכבים ומעלה יציעו ברוב המקרים מחירים של כ-600 ומעלה ואילו מלונות 3 כוכבים ניתן למצוא גם ב-400 ולעיתים רבות ניתן להיתקל במבצע בבוקינג ולמצוא אותם גם ב-250 או 300 ש"ח. יש לזכור, כי מחיר ממוצע זה משקף את המחירים עבור המלונות שזכו במספר ההמלצות הגבוה ביותר ברשת.

מלונות מומלצים בבריסל ל-2024


להלן רשימה של המלונות בבריסל שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


אם ביקורות גולשים חשובה לכם (וטוב מאוד שכך), מלון מייד אין לואיז הוא כנראה המלון הטוב ביותר בבריסל. כך לפחות אם בודקים את דירוגי ביקורות הגולשים באתר בוקינג.קום ואתר טריפ אדווייזר שבהם המלון מדורג פשוט במקום ראשון על סמך ביקורות של מאות אלפי גולשים מרחבי העולם.

אמנם מדובר במלון 3 כוכבים בלבד אך המלון עקף את כל שאר המלונות בדירוגי הביקורות וזכה למעט מאוד הערות שליליות ובעיקר לשבחים על ארוחות הבוקר, מיקום, שירות ויחס הצוות, רמת האיבזור והתחזוקה של החדרים ולתמורה מעולה ביחס למחיר.

המלון ממוקם ליד שדרות לואיז ומציע חדרים עם אינטרנט אלחוטי בחינם, חדרי רחצה גדולים ומוצרי טיפוח ללא תשלום. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-650 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר
 


אם בודקים את ביקורות המלונות בבריסל של הגולשים הישראלים, אפשר לומר ללא ספק כי מלון הוטל בריסל הוא אחד המלונות שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות טובות ממטיילים ישראלים באתר בוקינג.קום ובאתרים נוספים ברשת והוא מדורג גם במקומות הגבוהים ביותר בקרב הדירוגים הכלליים של הגולשים מכל רחבי העולם (מקום 10 בבוקינג ומקום 13 באתר טריפ אדווייזר).

המלון שוכן במבנה גבוה ומרשים במיוחד בלב מרכז העיר ומרוחק כרבע שעה הליכה בלבד מכיכר גראן פלאס המרכזית ובמרחק הליכה לשדרות לואיז שבה תוכלו למצוא את כל החנויות והבוטיקים השווים ביותר בעיר.

המלון שמדורג 4 כוכבים, הוא גדול מאוד ומציע 420 חדרים בדרגות אירוח שונות הכוללים אינטרנט אלחוטי חינם, מיני בר חינם עם מילוי יומי, טלוויזיה, כספת ומכונת קפה של נספרסו. כמו כן, מציע המלון מסעדה ומרכז בריאות וספא הממוקם בקומות העליונות של המלון המציע נוף פנורמי לעיר. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון נע בין 500 ל-700 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג 



עוד אחד מהמלונות המומלצים ביותר בבריסל הוא מלון EU ת'ון שזכה להתברג בצמרת דירוגי המלונות באתרי התיירות המובילים בעולם. המלון מדורג במקום 12 באתר טריפ אדווייזר ובמקום ה-14 באתר בוקינג עם ציון של 8.9 שנקבע על סמך למעלה כ-2500 חוות דעת מאומתות של גולשים מישראל וברחבי העולם.

המלון אמנם לא ממוקם במרחק הליכה קצרה מכיכר גראן פלאס (כ-2 ק"מ מהכיכר) אך הוא נמצא סמוך לתחנת המטרו ממנה ניתן להגיע לכיכר בכמה תחנות עצירה בלבד. הארמון המלכותי של בריסל לעומת זאת, נמצא במרחק של 700 מטרים בלבד מהמלון.

מלון זה מוגדר גם הוא כמלון 4 כוכבים זכה לשבחים רבים ממטיילים ישראלים על שירות מצוין, ארוחות בוקר מעולות, סביבה שקטה ושלווה רמת ניקיון גבוהה. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-500 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים את אחד המלונות המומלצים והקרובים ביותר לכיכר גראן פלאס בבריסל, כדאי לבדוק את מלון לה דיקספטיים הממוקם באחד המיקומים המעולים ביותר בעיר במרחק של כדקה הליכה בלבד מהכיכר.

המלון זכה לציונים טובים מאוד בבוקינג (ציון 8.8 בבוקינג) כולל ציונים מעולים ממטיילים ישראלים שכבר הספיקו ללון במלון. מלבד המיקום המעולה של המלון, המלון זכה לציונים טובים מאוד על נוחות, ניקיון, שירות ויחס של צוות המלון ותמורה מעולה למחיר.

המלון עצמו שמדורג 4 כוכבים מעוצב בסגנון מלכותי ומפואר ומציע חדרים מרווחים וגדולים הכוללים גם מיני בר, טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי חופשי. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-550 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר



אם אתם מחפשים מלון 5 כוכבים מפואר בבריסל, כדאי מאוד לבדוק גם את מלון וורוויק שנחשב לאחד המומלצים בעיר ומציע מחירים יחסית זולים למלון 5 כוכבים. המלון שממוקם כמה דקות הליכה בלבד מכיכר גראן פלאס, זכה בהמלצות מעולות מגולשים ישראלים ונחשב לאחד הפופולריים ביותר עבור התיירים הישראלים.

המלון זכה לתגובות מעולות במיוחד עבור המיקום המעולה שלו שעל יד הכיכר, התחנה המרכזית, מרכז הקונגרסים ותחנת המטרו. המלון מציע 267 חדרים מעוצבים בסגנון מודרני ומחולקים לדרגות אירוח שונות. החדרים כוללים חדר רחצה משיש, טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי בחינם.

מוזיאונים רבים כמו מוזיאון כלי הנגינה, מוזיאון השוקולד ועוד נמצאים במרחק הליכה מהמלון. גם המחיר כאמור, יחסית זול למלון 5 כוכבים כאשר המחיר הממוצע עומד על כ-600 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בבריסל


להלן עוד כמה מלונות בבריסל שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון ג'אם בריסל (Jam Hotel) - מלון 3 כוכבים חדש ומגניב בבריסל עם בריכה חיצונית על גג המלון. ממוקם קרוב יחסית לשדה התעופה. זכה לציון 8.6 באתר בוקינג. מחיר: החל מ-250 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון זום בריסל (Zoom Hotel) - מלון מומלץ מאוד ברשת וזול יחסית עם מחירים ממוצעים של כ-400 ש"ח לזוג ללילה. ממוקם בשדרות לואיז וקרוב לתחנת מטרו. זכה לציון של 8.6 בבוקינג.
  • מלון רדיסון בלו רויאל בריסל (Radisson Blu Royal Hotel Brussels) - מלון 4 כוכבים אך מפואר מאוד במיקום מעולה במרכז העיר במרחק הליכה מכיכר גראן פלאס. זכה לציונים מעולים במטיילים ישראלים. כ-500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מוטל הוטל וואן בריסל (Hotel Motel One Brussels) - אחד המלונות הזולים המומלצים ביותר ברשת שדורג במקום ה-17 באתר בוקינג ובמקום 19 באתר טריפ אדווייזר. מרחק הליכה מגראן פלאס ומציע מחירים ממוצעים של כ-400 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון הבוטיק סנט-גרי בריסל (Boutique Hotel Saint-Géry) - עוד מלון זול ומומלץ מאוד בבריסל וחביב ביותר על המטיילים מישראל שדירגו אותו בציונים מעולים.  גם מלון זה ממוקם צמוד לכיכר גראן פלאס ומציע חדרים במחיר ממוצע של כ-300 עד 400 ש"ח לזוג ללילה.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בבריסל ב-2024 - איפה כדאי לישון בבריסל?
מלונות מומלצים בבריסל ב-2024 - איפה כדאי לישון בבריסל?
אילו מלונות בבריסל קיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? היכן הם ממוקמים? מה הם כוללים? באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים? וכמה הם יעלו לכם בעונת
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhwCSFTALrRoVTBVJSjprxz7O2JgE6SYQXYyudXUVrQqYuPm4KxKr3VyfhzftCWbrgDoqXKCrZ3aqpG2xLC9xfFHaRCliQYf2uzBKYe-tkL4u6vDInxFYKdftwmTDZTys00n_tDlx2niPI/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%259C.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhwCSFTALrRoVTBVJSjprxz7O2JgE6SYQXYyudXUVrQqYuPm4KxKr3VyfhzftCWbrgDoqXKCrZ3aqpG2xLC9xfFHaRCliQYf2uzBKYe-tkL4u6vDInxFYKdftwmTDZTys00n_tDlx2niPI/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%259C.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/10/Brussels-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/10/Brussels-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content