/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בברן שוויץ (עדכני ל-2024) - המדריך הטוב ביותר ברשת!

כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בברן בעונת התיירות הקרובה? איזה מלון בברן זכה לביקורות הטובות ברשת ובאיזה מלון בברן ישנה מלכת אנגליה? אתר "תיירות נבונה" עוזר לכם לבחור את המלון הטוב ביותר בבירת שוויץ.


מלונות מומלצים בברן שוויץ (עדכני ל-2023) - המדריך הטוב ביותר ברשת!
העובדה שברן (Bern) היא בירת שוויץ, תמיד מצליחה להפתיע את רוב האנשים שבטוחים שדווקא באזל או ציריך הן בירת שוויץ. אבל ברן, היא הבירה של שוויץ והיא עיר בירה מקסימה הנמצאת למרגלות הרי האלפים המקסימים ומהנה מאוד לטיולים לכל סוגי התיירים ואם אתם מתכננים טיול באיזור שוויץ, יהיה חבל מאוד לפספס את העיר ומומלץ להעביר בה לפחות יומיים של חופשה מהנה ומגוונת.

מומלץ לקרוא גם על:
ברן היא עיר מודרנית ותוססת ומלאה בתיירים בכל עונות השנה. עיקר הפעילות התיירותית של ברן מתרכזת בעיר העתיקה שם נמצא בניין הפרלמנט המפורסם, הקתדרלה, בניין השעון, מוזיאונים יפים וכמובן פארק הדובים המפורסם שעל שמם, כך לפחות על פי האגדה, קרויה ברן.

היום באתר "תיירות נבונה" החלטנו לבדוק אילו מלונות בברן זכו להמלצות ולחוות הדעת הטובות ביותר הן בקרב המטיילים הישראלים הרבים שכבר הספיקו לבקר שם והן בקרב גולשים מכל רחבי העולם. אז באילו מלונות מדובר וכמה הם יעלו לכם? בכתבה שלפניכם.

5 המלונות הטובים ביותר בברן לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים ביותר בברן כפי שנקבע על פי אלפים מגולשי אתר "טריפ אדווייזר":
  1. מלון שווייצרהוף ברן (Hotel Schweizerhof Bern & THE SPA)
  2. מלון בלוויו פאלאס ברן (Hotel Bellevue Palace Bern)
  3. מלון אלפנבליק ברן (Hotel Alpenblick)
  4. מלון אלגרו ברן (Hotel Allegro Bern)
  5. מלון נובוטל ברן אקספו (Novotel Bern Expo‬)

 

חפשו מלון הקרוב לעיר העתיקה - איפה כדאי לישון בברן?


החלק התיירותי העיקרי של ברן היא כמובן העיר העתיקה היפה בה נמצאים האטרקציות המפורסמות ביותר של העיר כמו בנין הפרלמנט, הקתדרלה ועוד, הנמצאות במרחק הליכה אחת מהשנייה.

ולכן, רוב המלונות המומלצים ביותר של ברן ממוקמים צמוד לעיר העתיקה או במרחק של כמה ק"מ בודדים משם וגם לכם כמובן מומלץ לחפש ולהעדיף את המלונות הקרובים ביותר לעיר העתיקה של ברן.


החל מ-700 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר ב-2024?


לאחר בדיקה ארוכה בה בדקנו את מחירי המלונות המומלצים ביותר בברן בתאריכים שונים כמו חודשי החגים ראש השנה, סוכות, חנוכה או פסח, עונת החורף ואת חודשי הקיץ יולי ואוגוסט, מצאנו כי המחירים במלונות ברן הם יחסית יקרים ועומדים בממוצע על כ-700 ש"ח לזוג ללילה.

יש אמנם גם מלונות זולים יותר שגם הם יחסית יקרים ויעלו לכם כ-400 ש"ח לזוג ללילה ומצד שני, מלונות היוקרה של ברן יעלו לכם באיזור ה-1600 ש"ח ומעלה לזוג ללילה. אך אם אתם מחפשים את המלונות שזכו לציונים ולתגובות הטובות ביותר ברשת (וכדאי מאוד להקשיב להן), המחיר הממוצע שאתם צריכים להתכונן הוא כ-700 ש"ח ומעלה לזוג ללילה.

מלונות מומלצים בברן 2024


להלן רשימה של המלונות בברן שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


כאשר מדברים על לינה ומלונות בברן, חייבים להתחיל במלון המפורסם ביותר וכנראה גם המפואר ביותר של העיר הלא הוא מלון בלוויו פאלאס הידוע שנוהג לארח באופן קבוע את המפורסמים הגדולים ביותר בעולם וכוכבים כמו ברוס ספרינגסטין, סופיה לורן ואפילו מלכת אנגליה הספיקו להתארח במלון זה. אפילו באחד הסרטים ההוליוודים האחרונים שיצאו בשם "בוגד משלנו", תוכלו לראות את המלון מככב לו בגאווה בסרט.

מדובר במלון 5 כוכבים מפואר ביותר הממוקם במיקום סופר מרכזי בלב מרכז ברן ליד הפרלמנט וליד העיר העתיקה. המלון זכה לביקורות טובות מאוד ברשת עם ציון של 9.4 בבוקינג ודורג במקום ה-2 מבין כל מלונות ברן באתר ביקורות הגולשים "טריפ אדווייזר".

צריך לזכור שמדובר במלון יוקרתי במיוחד ולכן המחירים הממוצעים בו לזוג ללילה מתחילים באיזור ה-1800 ש"ח אך ישנם לא מעט ישראלים "אמיצים" שהחליטו להשקיע עוד קצת ולשהות באחד המלונות הטובים ביותר בברן.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר




מלון שוויצרהוף הוא ככל הנראה המלון הטוב ביותר בברן. כך לפחות לפי ביקורות הגולשים באתר טריפ אדווייזר ובוקינג שם הוא דורג במקום הראשון לפני כל שאר המלונות. מלון 5 כוכבים זה, עבר שיפוץ כללי לפני כמה שנים בלבד ומציע פאר רב החל מרמת החדרים ועד לרמת המתקנים בעיצוב מודרני וחדשני.

המלון מציע מועדון בריאות מפואר וגדול במיוחד הכולל בריכה, חמאם וחדר כושר, מסעדה ובר קוקטיילים וסה"כ -99 חדרים ברמות אירוח שונות הכוללים איבזור מודרני ויוקרתי. המלון עצמו ממוקם באיזור מצוין וקרוב מרחק הליכה לאיזורים התיירותיים של העיר.

המחיר הממוצע במלון זה עומד על כ-1600 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון בתקציב נמוך ובמחירים זולים אך עדיין מלון שזכה לביקורות מצויינות ברשת, מלון מקס אביאיישן הוא אחד מאלו ושווה לברר לגביו. מדובר במלון דירות המציע דירות נופש כאשר חלקן עם חדר רחצה משותף וחלקן עם חדר רחצה פרטי. ההבדל במחיר ביניהן אינו גבוה ושווה להוסיף כמה עשרות שקלים ללילה כדי לקבל חדר רחצה פרטי.

המלון דורג במקום מאוד גבוה באתר בוקינג בין עשרת המלונות הטובים ביותר בברן באתר וזכה לציון מעולה של 9 מתוך 10 על סמך למעלה מ-600 חוות דעת מאומתות של מטיילים כולל של מטיילים מישראל.

המקום ממוקם באיזור יחסית קרוב למרכז במרחק של כ-15 שעה נסיעה בתחבורה הציבורית למרכז העיר. המחיר כאמור הוא זול וחדר לזוג ללילה הכולל חדר רחצה פרטי עומד על 500 ש"ח (חדר ללא חדר רחצה פרטי יעלה בממוצע כ-420 ש"ח) בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר




הרי האלפים על רקע העיר. תמונה: Martin Abegglen פליקר (CC BY-SA 2.0)


מלון יוניק אינרה אנגה הוא מלון 4 כוכבים בברן שזכה לציונים וחוות דעת טובות מאוד בבוקינג (ציון 8.6 לפי כ-600 חוות דעת מאומתות). המלון שוכן בתוך פארק פרטי בברן ומרחוק כק"צ מהתחנה המרכזית של העיר.

המלון מציע מסעדה שנחשבת לאחת הטובות באיזור וכן מועדון ג'אז נחשב ביותר המציע מופעים קבועים פעמיים בשבוע בחודשים ספטמבר ועד מאי. 26 החדרים במלון כוללים מכונת קפה, טלוויזיה, מיני בר ואינטרנט אלחוטי בחינם. המלון שם דגש על מוסיקה וחלק מהחדרים מעוצבים בהשראת מוסיקאים גדולים ומפורסמים.

המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-800 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר




מלון אלגרו ברן הוא ללא ספק אחד המלונות הטובים והמומלצים ביותר בברן כאשר המלון מדורג בצמרת הרשימה גם באתר טריפ אדווייזר וגם באתר בוקינג.קום. המלון ממוקם במיקום טוב במרכז העיר ומשקיף אל העיר העתיקה והרי האלפים היפים שברקע.

בתוך המלון תוכלו למצוא 3 מסעדות שונות (ביניהן אחת עטורת פרסים כולל כוכב מישלן אחד), בר, מרכז כושר גדול ואפילו קזינו. חדרי המלון מרווחים ומעוצבים בקפידה רבה ורבים מהם מציעים נוף מקסים שזכה לשבחים רבים ברשת.

מדובר במלון במבנה גדול הכולל בתוכו 171 חדרים בדרגות אירוח שונות החל מחדרים זוגיים שיעלו בממוצע החל מ-700 ש"ח לזוג ללילה ועד לסוויטות מפוארות שיעלו בממוצע כ-2000 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר



מלונות מומלצים נוספים בברן


להלן עוד כמה מלונות מצויינים בברן שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת באתרים המובילים והנחשבים:
  • מלון איביס סטייל ברן (ibis Styles Bern City)  - מלון 3 כוכבים המציע מחירים זולים וזוכה לפופולריות רבה בקרב התיירים הישראלים. ממוקם כ-20 דקות הליכה מהעיר העתיקה של ברן. כ-550 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אלפנבליק ברן (Hotel Alpenblick) - מלון עם הרבה מאוד המלצות טובות ברשת שדורג במקום ה-3 מבין כל מלונות ברן באתר טריפ אדווייזר. נמצא באיזור מגורים שקט וכ-20 דקות נסיעה בתחבורה הציבורית למרכז העיר. כ-800 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון הולידיי אין ברן ווסטסייד (Holiday Inn Bern Westside) - ממוקם בתוך מרכז קניות גדול שווה בברן וכ-10 דקות נסיעה בתחבורה הציבורית מהמרכז. מדורג במקום ה-6 באתר טריפ אדווייזר וקיבל ציון טוב גם בבוקינג של 8.3. המחיר: כ-750 ש"ח לזוג ללילה.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בברן שוויץ (עדכני ל-2024) - המדריך הטוב ביותר ברשת!
מלונות מומלצים בברן שוויץ (עדכני ל-2024) - המדריך הטוב ביותר ברשת!
כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בברן בעונת התיירות הקרובה? איזה מלון בברן זכה לביקורות הטובות ברשת ובאיזה מלון בברן ישנה מלכת אנגליה? אתר "תיירות נבונה" עוזר לכם לבחור את המלון הטוב ביותר בבירת שוויץ.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhYnWY16rTQvrYWhqqzaTVBc_UeegT6-widIsJk64XBrlurp29Jw537IxgtxgwA0ta8_4y1thMzWSUtf-boaldWMEsOS_AXhahQjAgEGpwTxP-xgRiRXen2BKmly-yyPg7WRCAyobhI8Tk/w640-h424/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%259F.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhYnWY16rTQvrYWhqqzaTVBc_UeegT6-widIsJk64XBrlurp29Jw537IxgtxgwA0ta8_4y1thMzWSUtf-boaldWMEsOS_AXhahQjAgEGpwTxP-xgRiRXen2BKmly-yyPg7WRCAyobhI8Tk/s72-w640-c-h424/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%259F.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/09/Bern-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/09/Bern-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content