/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בהונג קונג (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון בהונג קונג?

איפה כדאי לישון בהונג קונג? אילו מלונות זכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת? באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים שם? וכמה הם יעלו לכם בעונת התיירות הקרובה של 2024? אתר "תיירות נבונה" עם כל התשובות.


מלונות מומלצים בהונג קונג (מעודכן ל-2023) - איפה מומלץ לישון בהונג קונג?
הונג קונג (Hong-Kong) היא ללא ספק אחד המקומות השווים והמרתקים ביותר באסיה בפרט ובעולם בכלל. העיר מציעה שילוב נדיר של תרבות המזרח הישן עם תרבות העולם המערבי המודרני בצורה יוצאת מן הכלל וכל סוג של תייר יוכל למצוא בה את הפינה שהוא אוהב ומחפש.

הונג קונג האי יחד עם האיים הסמוכים אליו מקאו ולנטאו, מציעים אטרקציות רבות לתיירים החל מפסלים מפורסמים של בודהה ובתי קזינו מושקעים ועד לשווקים המיוחדים בסגנון המזרח הרחוק. בשנים האחרונות, מגיעות להונג קונג גם משפחות עם ילדים רבות כשאחת האטרקציות הידועות עבורן הוא דיסנילנד הונג קונג.

בניגוד לדעה הרווחת, המלונות בהונג קונג כבר לא כל כך יקרים כמו שהיו בעשור הקודם ובשנים האחרונות העיר התמלאה במלונות ברמה טובה ובמחירים סבירים שמושכים אליה יותר ויותר תיירים מדי שנה.

היום באתר "תיירות נבונה" נציג לכם מדריך לינה מעולה ומפורט בכל הקשור ללינה בהונג קונג ונציג לכם את המלונות שזכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת, נבדוק אילו מלונות קיבלו את הציונים הטובים ביותר מהמטיילים הישראלים ונראה מהם המחירים הממוצעים במלונות אלו בעונת התיירות הקרובה.

5 המלונות הטובים ביותר בהונג קונג לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות בהונג קונג הטובים ביותר לפי דירוג הגולשים באתר הביקורות הידוע והגדול ביותר בעולם "טריפ אדווייזר": 
  1. מלון דה אפר האוס הונג קונג (The Upper House)
  2. מלון ריץ-קרלטון הונג קונג (The Ritz-Carlton Hong Kong)
  3. מלון אייקון הונג קונג (Hotel ICON) ‬
  4. מלון פור סיסונס הונג קונג (Four Seasons Hotel Hong Kong)
  5. מלון מנדרין אוריינטל הונג קונג (Mandarin Oriental Hong Kong)

היום באתר "תיירות נבונה" תוכלו ללמוד באיזה איזור בהונג קונג כדאי להזמין מלון? אילו מלונות זכו להמלצות וחוות הדעת הטובות ביותר ברשת ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות הקרובה.

קואלון ומרכז האי הונג קונג - איפה כדאי לישון בהונג קונג?


האיזור הונג קונג למעשה מורכב מהאי הונג קונג ומהאי קואלון (Kowloon) והטריטוריות החדשות שממוקמות באיזור הצפוני שלו. מבחינה תיירותית, האיזור המומלץ והפופולרי ביותר לישון בהונג קונג הם האי קואלון ומרכז האי הונג קונג.

כמובן שניתן למצוא מלונות בכל רחבי האיזור אך ניתן לומר באופן די ברור שהיעד המועדף והפופולרי ביותר עבור המטיילים (כולל מטיילים ישראלים) בהונג קונג הוא האי קואלון בו תוכלו למצוא מבחר עצום של בתי מלון בכל דרגות האירוח ובכל רמות מחיר כאשר מלונות רבים מאיזור זה מופיעים ברשימת המלונות המומלצים ביותר באיזור ברשת.

גם המלונות במרכז האי הונג קונג ובמיוחד אלו סביב איזור מרכז הכנסים והתערוכות, הם מצויינים ומומלצים בהחלט אך יקרים יותר ולא בטוח שמתאימים לכל סוגי התיירים.

אז בקיצור, איפה לחפש מלון בהונג קונג? בשורה התחתונה, אם אתם מחפשים את האיזור המומלץ ביותר להזמין מלון בהונג קונג, חפשו מלון באי קואלון באיזורים כמו יאו צים מונג (Yau Tsim Mong), צים שא צוי (Tsim Sha Tsui) ואיזורים נוספים שבדרום קואלון.

איזורים נוספים בהם אפשר לחפש בו מלון בהונג קונג הם האיים הסמוכים מקאו ולנטאו שבכל אך על אלו נסקר ביום אחר.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס להונג קונג?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לסין, התקופה הטובה ביותר להגיע להונג קונג בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, היא בעיקר חודשי החורף נובמבר, דצמבר, ינואר ופברואר.

החל מ-800 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בהונג קונג ב-2024?


במשך שנים הונג קונג הייתה ידועה כמקום יקר ביותר ללון בו ומחירי המלונות בה היו מן הגבוהים ביותר בעולם. בשנים האחרונות השתנתה המגמה ונפתחו מלונות רבים ברמת מחירים סבירה המתאימה גם לתיירים בעלי תקציב בינוני וזול.

ובכן, מבדיקה שערכנו במספר אתרי הזמנות בינלאומיים ואתרי השוואת מחירים של מלונות לתקופות שונות במהלך השנה כמו חודשי יולי אוגוסט וחופשת הקיץ, חופשות החגים כמו ראש השנה, סוכות, פסח, שבועות וכו' וגם בחודשי החורף, מצאנו כי המחירים במלונות בהונג קונג שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת מתחילים באיזור ה-800 ש"ח לזוג ללילה ועולים לכיוון ה-1800 ש"ח כאשר הממוצע עומד על כ-1400 ש"ח.

יש לציין כי מדובר במלונות המומלצים ביותר בהונג קונג שמדורגים ראשונים באתרי הביקורות העולמיים וקיבלו את מירב ההמלצות ברשת אך ניתן למצוא כמובן גם מלונות זולים יותר במחירים של 400 או 500 ש"ח לזוג ללילה.

טיפ: בתקופת הקיץ והאביב מחירי המלונות בכל הונג קונג יורדים מכיוון שתקופה זאת נחשבת לעונה פחות מבוקשת באיזור.

מלונות מומלצים בהונג קונג ב-2024


להלן רשימה של המלונות הטובים ביותר בהונג קונג שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:



מלון רויאל פלאזה נחשב לאחד המלונות המומלצים ביותר שחייבים לבדוק לפני שמזמינים מלון בהונג קונג. מדובר במלון 5 כוכבים מפואר במחירים נמוכים של כ-650 ש"ח לזוג ללילה בממוצע שזכה להמלצות רבות ברשת כולל ממטיילים ישראלים רבים ששיבחו את השירות והמיקום של המלון ואין ספק שהוא ראוי להצטרף לרשימת המלונות המומלצים ביותר בהונג קונג.

בביקורת על המלון ברשת, כמעט ולא תמצאו ביקורות שליליות וכל הביקורות ברשת כולל חוות דעת של מטיילים ישראלים רבים שיבחו את המלון והעניקו לו ציונים מעולים על מיקום, שירות, ארוחות טובות, חדרים מרווחים ומעוצבים וכו'.

המלון שזכה לציון 8.6 באתר בוקינג, ממוקם בממוקם באיזור הפופולרי מונגקוק מעל תחנת MTR עם גישה ישירה לקניון מסחרי גדול וקרוב לאטרקציות רבות כמו השווקים המפורסמים של הונג קונג כגון שוק הפרחים, שוק הגברות או שוק דגי הזהב ועוד. בנוסף, המלון מציע הסעות חינם לתחנת קואלון ולצים שה צוי.

המלון מציע בריכת שחייה חיצונית ומעוצבת בסגנון רומי ו-699 חדרים שונים כאשר המחיר הממוצע עבור חדר לזוג עם ילד ללילה נע בין 600 ל-1000 ש"ח בלבד. אין ספק שזהו אחד המלונות המשתלמים והמומלצים ביותר בהונג קונג.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אנו מסתמכים על ביקורות והמלצות הגולשים ברשת, אפשר לקבוע באופן די מוחלט שמלון זה הוא כנראה המלון הטוב ביותר בהונג קונג כאשר המלון מדורג לו היישר במקום הראשון גם בטריפ אדווייזר על סמך כ-1700 חוות דעת וגם במקום הראשון באתר בוקינג.

המלון ממוקם בלב מרכזה של האי הונג קונג סמוך למרכז קניות המפורסם של העיר ומשקיף לנמל ויקטוריה. הרחוב המרכזי של הונג רחוב סטאר ומרכז הכנסים והתערוכות ממוקמים במרחק הליכה מהמלון.

המלון מעוצב בקפידה רבה ומציע אווירה יוקרתית ומודרנית עם חדרים מעוצבים המאובזרים באיבזור המתקדם והחדיש ביותר. כאמור, הגולשים העניקו למלון ציונים מעולים בעיקר הודות למיקומו המעולה אך גם על השירות האדיב והאישי של הצוות.

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-2200 ש"ח ומעלה בהתאם לתקופה בשנה. 

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם לקבוע לפי ביקורות הישראלים ברשת, כנראה שזהו המלון הטוב בהונג קונג. כמעט ולא תמצאו ביקורת שלילית והגולשים כולל מטיילים ישראלים רבים משבחים ומפארים את המלון שזכה לציון 9.2 באתר בוקינג וזכה להתברג במקום ה-3 באתר התיירות טריפ אדווייזר מבין כ-700 מלונות הרשומים באתר.

לא סתם מלון זה קיבל את הדירוגים המובילים ביותר. המלון עוצב ברמה גבוהה במיוחד ע"י אדריכלים מפורסמים והדבר ניכר בכל ס"מ במלון ומזכיר את מלונות הפאר שרואים רק בסרטים.

המלון נמצא באיזור קואלון המפורסם בשכונת צים שא צוי המצויינת והמומלצת ובמרחק 5 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית. במלון השוכן באחד מגורדי השחקים של הונג קונג, תוכלו למצוא בריכת שחייה על הגג, מועדון ספא עם חדר כושר שפתוח 24 שעות ביממה, מסעדה ובית קפה.

סה"כ במלון ישנם 262 חדרים מעוצבים ברמות אירוח שונות הכוללים אינטרנט אלחוטי חופשי. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-1200 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



עוד מלון שנחשב לאחד הטובים ביותר בהונג קונג הוא מלון קאלון שנגרי לה כאשר קרוב ל-1500 חוות דעת מאומתות של גולשים באתר בוקינג העניקו למלון את הציון 8.9 והוא מדורג באתר זה במקום ה-2 מבין כל המלונות שבאתר. גם בטריפ אדווייזר המלון מדורג במקום ה-13 המכובד.

המלון שנחשב גם לאחד המומלצים ביותר בהונג קונג למשפחות עם ילדים, ממוקם באיזור מצוין במרכז קואלון בשכונת צים שה צוי וקרוב במרחק נסיעה קצר לדיסנילנד הונג קונג, רובע מונגקוק או שוק ליידיס. ישנן 7 מסעדות שונות במלון, בריכה מקורה ומועדון ספא.

החדרים המעוצבים של במלון כוללים טלוויזיה, שולחן עבודה גדול וחלונות מהרצפה עד התקרה. האינטרנט האלחוטי במלון הוא חופשי. מחירי החדרים במלון נעים בין 700 ל-1000 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



אם אתם מחפשים גם מלון ברמה גבוהה בהונג קונג אך במחיר סביר, גם מלון במיקום טוב וגם מלון שזכה להמלצות הטובות ביותר ברשת, מלון YMCA עונה על כל הדרישות הנ"ל. המלון שמדורג בתוך 30 המלונות הטובים ביותר בהונג קונג באתר בוקינג ומדורג היטב גם בטריפ אדווייזר, ממוקם בקואלון בשכונת צים שה צוי במיקום מעולה שזכה לשבחים רבים בחוות הדעת ברשת.

המלון נמצא במרחק הליכה מתחנת הרכבת ה-MTR ובמרחק הליכה מאטרקציות מוכרות של הונג קונג כגון מגדל השעון, טיילת החוף, נת'ן רוד ועוד. המלון מציע בריכת שחייה מקורה, 2 מסעדות ואינטרנט אלחוטי חינם.

ישנם 372 חדרים במלון המחולקים לדרגות שונות כאשר המחיר הממוצע לחדר מתחיל בכ-650 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



עוד מלון מומלץ מאוד בהונג קונג וברמת מחירים זולים הוא מלון גייטווי הוטל המדורג 4 כוכבים וזכה לביקורות מעולות ברשת עם ציון של 8.7 בבוקינג לפי לא פחות מכ-1500 חוות דעת מאומתות. גם בטריפ אדווייזר זכה המלון להתברג במקום ה-22 מבין כל מלונות הונג קונג.

גם מלון זה ממוקם באיזור מעולה בקואלון בתוך מתחם קניות גדול הנקרא הארבור סיטי ונמצא ליד כל המקומות שתרצו לבקר בהם בעיר כמו מרכז הקניות ה-איי סקוור או מגדל השעון. מלון זה קיבל ביקורות מעולות ברשת על המיקום וזכה בשבחים רבים על השירות האדיב.

מחיר המלון כאמור הוא זול ביחס למלונות אחרים ויעלה בממוצע לזוג כ-700 ש"ח ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

מלונות מומלצים נוספים בהונג קונג


להלן רשימה נוספת של עוד כמה מלונות בהונג קונג עם המלצות וציונים מעולים מגולשים ברשת שכדאי מאוד לברר גם עליהם לפני שמחליטים על מלון.

  • מלון אינדיגו הונג קונג איילנד (Hotel Indigo Hong Kong Island) - מלון 4 כוכבים הממוקם באיזור העסקים של הונג קונג וקיבל ביקורות מצויינות ברשת עם ציון של 8.9 בבוקינג. כ-900 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון דה לנגהאם הונג קונג (The Langham Hong Kong) - מלון 5 כוכבים מפואר בהונג קונג המציע מסעדה עם שלושה כוכבי מישלן ובריכה על הגג. ממוקם קרוב לרחוב טמפל המפורסם ושדירת הכוכבים. כ-1000 ש"ח לזוג לילה.
  • מלון W הונג קונג (W Hong Kong)  - עוד מלון 5 כוכבים מופאר ביותר עם דגש רב על עיצוב עוצמתי ובולט. המלון ממוקם בקואלון ועולה כ-1600 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון קונראד הונג קונג (Conrad Hong Kong) - מלון 5 כוכבים בהונג קונג עם ציונים מעולים ברשת. ממוקם באיזור העסקים של הונג קונג. חדר לזוג ללילה במלון עומד בממוצע על כ-1400 ש"ח.
  • מלון אל.בי.פי הונד קונג (Hotel LBP) - מלון זול וטוב בהונג קונג שזכה להמלצות טובות מאוד ברשת גם ממטיילים ישראלים רבים ועולה בממוצע כ-500 ש"ח לזוג ללילה.

כל המלונות בהונג קונג על גבי מפה + מחירים

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בהונג קונג (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון בהונג קונג?
מלונות מומלצים בהונג קונג (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון בהונג קונג?
איפה כדאי לישון בהונג קונג? אילו מלונות זכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת? באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים שם? וכמה הם יעלו לכם בעונת התיי
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj15o_bBypKxwqfyFkqL_hmakdSYyEbOJKR9iNccJJohK_rTVOJzDNUvhkbY1QA0kBDh5hVTFAqP3yaFhq4wam861aK5V6sRnxB4mWQc0Gyg63MDbH5tmw4aH-uY-L1KiPp1wJ8BsGLh6k/w640-h428/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2594%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2592+%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2592.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj15o_bBypKxwqfyFkqL_hmakdSYyEbOJKR9iNccJJohK_rTVOJzDNUvhkbY1QA0kBDh5hVTFAqP3yaFhq4wam861aK5V6sRnxB4mWQc0Gyg63MDbH5tmw4aH-uY-L1KiPp1wJ8BsGLh6k/s72-w640-c-h428/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2594%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2592+%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2592.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/07/Hong-Kong-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/07/Hong-Kong-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content