/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בבראשוב 2024 - הרשימה המלאה והמקיפה ברשת!

באיזה איזור כדאי לישון בבראשוב והיכן ממוקמים המלונות הטובים ביותר בעיר? איזה מלון בבראשוב זכה להמלצות הטובות ביותר ומהם המחירים הממוצעים? אתר "תיירות נבונה" עם כל מה שרציתם לדעת על לינה בבראשוב.


מלונות מומלצים בבראשוב 2023 - הרשימה המלאה והמקיפה ברשת!
   תמונה: Ștefan Jurcă מאתר פליקר (CC BY 2.0)

בראשוב (Brasov) היא אחת הערים היותר מדליקות שאפשר למצוא ברומניה בפרט ובמזרח אירופה בכלל. מדובר בעיר השלישית בגודלה ברומניה ונקודת עוגן מרכזית מאוד בכל טיול מקיף ברומניה רבים מהמטיילים הישראלים המגיעים לטיול רציני ברומניה, עוברים דרך בראשוב ולנים בה לפחות יומיים אם לא יותר.

בבראשוב אפשר למצוא הרבה מאוד אטרקציות מעניינות והרבה מאוד אווירה היסטורית קסומה שנמצאת בעיקר בעיר העתיקה של בראשוב כמו שווקים מקומיים, סמטאות קסומות והרבה מאוד אוכל טוב. האטרקציה האולי מוכרת ביותר של העיר (למרות שהיא ממוקמת במרחק של כ-20 דקות נסיעה מהעיר) היא כמובן טירת דרקולה (טירת בראן) שמושכת אליה עשרות אלפי תיירים מדי שנה. אטרקציות מוכרות נוספות שנמצאות בתוך בראשוב הן הכנסייה השחורה, מצודת בראשוב ועוד.

מומלץ לקרוא גם על:
גם אתר הסקי הסמוך "פויאנה בראשוב" הממוקם כ-25 דקות נסיעה מהעיר ונמצא על הרי הקרפטים, הוא אתר סקי פופולרי מאוד ורבים מגיעים גם לשם במהלך חודשי החורף בעונת הסקי.

5 המלונות הטובים ביותר בבראשוב לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות בבראשוב הטובים ביותר לפי הדירוג של גולשי אתר התיירות המפורסם והפופולרי ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון קרונוול בראשוב (Kronwell Brasov Hotel)
  2. מלון בלה מוזיקה בראשוב (Hotel Bella Muzica)
  3. מלון קאזה ואגנר ברשוב (Casa Wagner) ‬
  4. מלון ארו פאלאס בראשוב (Aro Palace Hotel)
  5. מלון קולפינג בראשוב (Hotel Kolping)

היום באתר "תיירות נבונה" יצאנו לרשת כדי לבדוק מהם המלונות הכי שווים בבראשוב? באיזה איזור הם ממוקמים וכמה הם יעלו לכם בעונת התיירות הקרובה.

חפשו מלון באיזור העיר העתיקה ליד כיכר המועצה - איפה כדאי לישון בבראשוב?


ובכן, האיזור התיירותי הפופולרי ביותר בבראשוב היא העיר העתיקה ושם אתם תרצו להיות ולבלות בעיר. אחד המקומות המרכזיים בעיר העתיקה של בראשוב היא כיכר המועצה (הכיכר המרכזית) ואיזור זה לפי מומחי התיירות של רומניה ולפי קריאת חוות דעת וביקורות רבות ברשת, הוא האיזור הטוב ביותר לחפש בו מלון בבראשוב.

לכן, אם אתם מתכוונים ללון בבראשוב, חפשו מלון באיזור העיר העתיקה כמה שיותר קרוב לכיכר המועצה.

כיכר המועצה של בראשוב: האיזור הטוב ביותר למלון בעיר. 
תמונה: Andrew Colin פליקר (CC BY 2.0)

בין 250 ל-700 ש"ח בלבד לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בבראשוב ב-2024?


כדי לגלות מהם המחירים הממוצעים במלונות בראשוב, בדקנו באתרי המלונות המובילים בעולם כמו בוקינג והוטלס קומביינד וערכנו חיפושים לתאריכים שונים כגון חודשי הקיץ יולי ואוגוסט, חודשי החורף וגם בעונות החגים כמו פסח, סוכות או ראש השנה.

ובכן, מהבדיקה המעמיקה שערכנו, גילינו כי מחירם הממוצע של המלונות הכי טובים ומומלצים בבראשוב הוא כ-370 ש"ח בממוצע בלבד. מחיר מאוד זול בהשוואה לערים רבות באירופה. לכן, אם אתם מגיעים עם תקציב נמוך, אין צורך לחפש אכסניות ואפשר למצוא הרבה מאוד מלונות טובים ומומלצים ב-200 או 400 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

מלונות מומלצים בבראשוב 2024


להלן רשימה של המלונות בבראשוב הטובים ביותר שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים מאוד:

     
עם ציון מדהים של 9.7 באתר בוקינג ומקום ראשון באתר לפי חוות הדעת של הגולשים קשה להתווכח. מדובר בוילת נופש בדירוג 4 כוכבים המציעה 3 חדרים בלבד המחולקים לחדר זוגי, חדר סופיריור וסוויטה.

המקום ממוקם במרכז העיר העתיקה כ-300 מטרים בלבד מכיכר המועצה וסמוך לבית הכנסת של בראשוב. החדרים כוללים טלוויזיה בכבלים ואינטרנט אלחוטי בחינם.

הגולשים באתר בוקינג העניקו ציונים מעולים על שירות יוצא מן הכלל, מיקום מעולה ואוכל טוב. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-500 ש"ח לזוג ללילה. 

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר


אמנם מלון קרונוול קצת מרוחק מהמרכז (כ-4 ק"מ), אבל למרות זאת, מדובר במלון המומלץ ביותר בבראשוב גם באתר בוקינג וגם בטריפ אדווייזר בהם הוא מדורג במקומות הראשונים עם ציונים מדהימים ושבחים מכאן ועד הודעה חדשה על רמת השירות, האוכל, החדרים והעיצוב.

למרות שמדובר במלון 4 כוכבים, המלון נראה הרבה יותר דומה למלון 5 כוכבים דה לוקס והוא מפואר ומוקפד מאוד גם בחדרים וגם בשאר האיזורים. המלון מציע סה"כ 81 חדרים מעוצבים ברמה גבוהה הכוללים גם רצפה מחוממת, פינת ישיבה וטלוויזיה עם מסך שטוח.

המלון מציע בריכת שחייה מקורה עם איזור ספא מפואר ביותר הכולל גם איזורי טיפולי יופי וחדר כושר. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-460 ש"ח בלבד!

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר

מלון ארמאטי בראשוב (Hotel Armatti)
  
אם אתם מחפשים מלון פשוט וטוב במיקום מצוין בבראשוב ומציע תמורה מצויינת למחיר, כדאי לשקול את מלון ארמאטי שנחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים המבקרים בבראשוב. המלון דורג במקום ה-6 באתר בוקינג ובמקום ה-7 באתר טריפ אדווייזר על סמך מאות רבות של חוות דעת מאומתות של גולשים ברשת.

מדובר במלון חדש לגמרי עם חדרים מעוצבים ברמה טובה מאוד, הממוקם במיקום מעולה בלב מרכז העיר העתיקה של בראשוב כאשר אטרקציות כמו כיכר המועצה, הכנסייה השחורה או בית העירייה הישנה נמצאים במרחק הליכה מהמלון. כדאי מאוד לקרוא את ההמלצות הישראליות באתר בוקינג ולראות כי כמעט ואין הערות שליליות על המלון.

המחיר הממוצע למלון זה הוא כ-330 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר

מלון קלאסיק אין בראשוב (Hotel Classic Inn)
   
עוד מלון פופולרי מאוד בבראשוב עם המלצות מעולות ברשת גם מגולשים ישראלים רבים הוא מלון קלאסיק אין שדורג במקום ה-11 בטריפ אדווייזר ובמקום ה-8 בבוקינג עם ציון 9.2 מתוך כ-500 חוות דעת מאומתות.

גם מלון זה נמצא במיקום מעולה בעיר העתיקה של בראשוב במרחק הליכה קצר מכל האטרקציות המוכרות של בראשוב. המלון מציע מסעדה עם מנות מקומיות ובינלאומיות, חדר משחקים עם שולחנות ביליארד, משחקי חיצים ועוד.

ישנן במלון 34 חדרים בלבד בהם תמצאו גם אינטרנט אלחוטי בחינם ומחולקים לרמות שונות החל מחדרים זוגיים רגילים ועד לסוויטות המתאימות גם למשפחה עם ילדים. המחירים במלון אינם גבוהים במיוחד וחדר זוגי יעלה לזוג ללילה בממוצע כ-300 ש"ח ואילו סוויטה כ-450 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר

מלונות מומלצים נוספים בבראשוב


ולסיום, והנה עוד כמה מלונות בברשוב שקיבלו את הביקורות וההמלצות הטובות ביותר ברשת באתרי התיירות המובילים בעולם.

  • מלון קאזה מריוס בראשוב (Casa Marius)  - מלון זול מאוד בבראשוב ואחד המומלצים בדירוגי המלונות ברשת (ציון מעולה של 9.5 בבוקינג). ממוקם בעיר העתיקה. כ-100 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון בלה מוזיקה בראשוב (Hotel Bella Muzica) - מלון  3 כוכבים מומלץ וזול בבראשוב ופופולרי מאוד גם בקרב המטיילים הישראלים. ממוקם במרחק הליכה מהכנסייה השחורה ומהמגדל הלבן. זכה לציון 9.1 באתר בוקינג ודורג במקום השני מבין כל המלונות בטריפ אדווייזר. המחיר: כ-250 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון קאזה ואגנר בראשוב (Casa Wagner) - המלון השלישי הטוב ביותר בבראשוב לפי אתר טריפ אדווייזר. ממוקם בלב מרכז העיר העתיקה של בראשוב וזכה לשבחים רבים בעיקר על המיקום. כ-230 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון צ'יטרין בראשוב (Hotel Citrin) - מלון זול וטוב בבראשוב הממוקם ליד מרכז העיר. זכה להמלצות טובות מאוד ברשת. כ-200 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון גולדן טיים בראשוב (Golden Time Hotel) - מלון חדש ומודרני המומלץ מאוד למשפחות עם ילדים בבראשוב. ממוקם קצת רחוק מהמרכז (כ-2 ק"מ) אך מפואר מאוד ואחד המומלצים ביותר ברשת. כ-330 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

כל המלונות בבראשוב על גבי מפה + מחירים

Booking.com

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בבראשוב 2024 - הרשימה המלאה והמקיפה ברשת!
מלונות מומלצים בבראשוב 2024 - הרשימה המלאה והמקיפה ברשת!
באיזה איזור כדאי לישון בבראשוב והיכן ממוקמים המלונות הטובים ביותר בעיר? איזה מלון בבראשוב זכה להמלצות הטובות ביותר ומהם המחירים הממוצעים? אתר "תיירות נבונה" עם כל מה שרציתם לדעת על לינה בבראשוב.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjMPd00eut36m2PLsX0_sZZDj17wfmTDpgbkrTkwpaxn1QNDmtxnEld2kxsGcDgRg_0w-9VxkBiZ8f59BjbIbIFU8Qd5X2wiE5uI7uaLbiHfHgOVAh8SL5-77C-QDktcRL9tj7UQ5SPSDE/w640-h360/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2590%25D7%25A9%25D7%2595%25D7%2591+2.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjMPd00eut36m2PLsX0_sZZDj17wfmTDpgbkrTkwpaxn1QNDmtxnEld2kxsGcDgRg_0w-9VxkBiZ8f59BjbIbIFU8Qd5X2wiE5uI7uaLbiHfHgOVAh8SL5-77C-QDktcRL9tj7UQ5SPSDE/s72-w640-c-h360/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2590%25D7%25A9%25D7%2595%25D7%2591+2.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/07/Brasov-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/07/Brasov-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content