/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בסידני 2024 - המלונות שהגולשים הכי אהבו

איפה כדאי לישון בסידני? אילו מלונות בסידני זכו לביקורות וההמלצות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות שם קיבלו את הביקורות הישראליות הטובות ביותר? ומהם המחירים הממוצעים בעונת התיירות הקרובה של 2024? אתר "תיירות נבונה" עם כל הפרטים.


מלונות מומלצים בסידני 2023 - המלונות שהגולשים הכי אהבו
סידני (Sydney) היא העיר הגדולה ביותר באוסטרליה ומהווה לרוב את שער הכניסה לכל היבשת. מעניין לציין למרות שסידני היא העיר הגדולה ואולי אף המוכרת ביותר באוסטרליה, היא דווקא לא בירת אוסטרליה כאשר העיר קנברה היא בירה המדינה.

בכל אופן, סידני מציעה את כל מה שתייר רוצה לראות ולחוות. החל מאטרקציות ומונומנטים רבים כאשר המוכר ביותר מהם הוא כמובן המבנה המרהיב של בית האופרה שנחשב למופת אדריכלי בקנה מידה עולמי ועד חופים שווים וכיפיים במיוחד כאשר החוף המפורסם ביותר הוא חוף בונדי. בנוסף, תוכלו למצוא בעיר מוזיאונים מעניינים, פארקים גדולים ושלווים, מסעדות איכותיות ואווירה תיירותית מהנה במיוחד.

היום באתר "תיירות נבונה" נבדוק אילו מלונות בסידני קיבלו את המלצות הגולשים הטובות ביותר ברשת? באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים? מהם המחירים הממוצעים במלונות האלו לעונת התיירות הקרובה והמלצות וטיפים נוספים. אז בואו נתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר בסידני לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים ביותר בסידני כפי שנקבע מדירוג של אלפי גולשי אתר הביקורות הידוע "טריפ אדווייזר":
  1. מלון אדג' סידני (Adge Apartment Hotel)
  2. מלון פארק הייאט סידני (Park Hyatt Sydney)
  3. מלון מריטון - וורלד טאוור סידני (Meriton Serviced Apartments World Tower)
  4. מלון אובולו וולומולו סידני (Ovolo Woolloomooloo)
  5. מלון פרימוס סידני (Primus Hotel Sydney)

היום באתר "תיירות נבונה" אנו עושים לכם סדר ועוזרים לכם לדעת באיזה איזור כדאי להזמין מלון בסידני, אילו מלונות סידני זכו ברשת למירב ההמלצות וחוות הדעת החיוביות ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות בשנה הקרובה.

איזור הרוקס וחוף בונדי - איפה כדאי לישון בסידני?


סידני היא עיר ענקית ומכילה בתוכה איזורים רבים ומגוונים. מבחינה תיירותית ישנם כמה איזורים פופולריים אליהם רוב התיירים מגיעים כדי לישון שם. איזורים אלו הם בעיקר במרכז העיר שם נמצאים כל האטרקציות המפורסמות של סידני ובמיוחד באיזור הרוקס (The Rocks) שנמצא סמוך לגשר הנמל המפורסם (Sydney Harbour Bridge).

עוד איזור פופולרי שמומלץ להזמין בו מלון בסידני הוא חוף בונדי שנחשב לחוף המפורסם והטוב ביותר של סידני ואולי אף באוסטרליה כולה. גם שם נמצאים הרבה מאוד מלונות טובים ומומלץ לחפש שם מלון.

שם נוסף שעולה מדי פעם כאיזור מומלץ לשינה בסידני הוא איזור הקינגס קרוס ואכן תמצאו בו הרבה מאוד אכסניות והוסטלים זולים אך כדאי לקחת בחשבון שזהו איזור לא הכי ידידותי במיוחד בלילות. לכן, אם אתם מחפשים איזור טוב וידידותי לתיירים, כדאי להימנע מאיזור זה.

בין 600 ל-1700 ש"ח לזוג  - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בסידני ב-2024?


מבדיקה שערכנו במספר אתרי הזמנת מלונות בינלאומיים כמו בוקינג, הוטלס קומביינד ועוד לתקופות שונות כגון חודשי הקיץ יולי ואוגוסט, תקופת החגים כמו ראש השנה, סוכות או פסח וגם בתקופת החורף שגם בה אוסטרליה פופולרית מאוד, מצאנו מחירי המלונות שזכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת מתחיל באיזור ה-600 ש"ח ומגיע ברוב המקרים ל-1700 ומעלה.

חשוב להדגיש שמחירים אלו מתייחסים למלונות המומלצים ביותר ברשת - כאלו שזכו לציונים גבוהים בבוקינג או טריפ אדווייזר וניתן כמובן למצוא גם מלונות רבים במחירים זולים יותר.

טווח מחירי המלונות בסידני משתנה בעיקר בהתאם לדרגות האירוח של המלונות כאשר המחיר הממוצע למלונות 3 כוכבים טובים ומומלצים בעיר עומד על כ-400-500 ש"ח לזוג ללילה ואילו מחיר המלונות המפוארים המומלצים של סידני עומד בממוצע על כ-1300 ש"ח ללילה לזוג.

המלונות המומלצים ביותר בסידני - 2024


להלן רשימה של המלונות בסידני שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון 5 כוכבים מפואר בסידני ואחד המומלצים ביותר ברשת. המלון מדורג כאחר מעשרת המלונות הטובים ביותר בבוקינג על סמך ביקורות של עשרות אלפי גולשים באתר כולל גולשים ישראלים. גם באתר טריפ אדווייזר המלון מדורג במקום ה-20 מבין 179 מלונות שונים בעיר.

המלון זכה לאלפי ביקורות מעולות ברשת בעיקר הודות לשירות של הצוות ולמיקומו המצוין הממוקם ממש מול בית האופרה וה"הארבור ברידג'". גם דה רוקס, הסירקולר קי והגנים המלכותיים של סידני ממוקמים במרחק הליכה מהמלון.

המלון מציע 509 חדרים מרווחים הכוללים טלוויזיה ומיני בר ומשקיפים לנמל או לעיר. המחיר הממוצע ךלחדר במלון עומד ברוב ימות השנה על כ-1050 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר


מלון 3 כוכבים זה ששמו כבר מרמז על מיקומו על חוף בונדי, זכה להמלצות מעולות ברשת כולל ממטיילים ישראלים רבים. אם אתם מחפשים מלון זול וטוב הממוקם על חוף בונדי, זה המלון בשבילכם. המלון קיבל את הציון 8.4 בבוקינג על סמך כ-1000 חוות דעת מאומתות בבוקינג וישראלים רבים בחרו ללון במלון זה בסידני.

במרחק הליכה מהמלון תוכלו למצוא גם בית כנסת וחנויות כשרות והבונדי ג'אנקשן נמצא במרחק 7 דקות נסיעה. המלון מציע 37 חדרים בלבד שעברו שיפוץ לאחרונה וכוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה ומקרר וגם אינטרנט אלחוטי בחינם. 

מחיר המלון עומד בממוצע על כ-600 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר


עוד מלון מומלץ מאוד בסידני שזכה לקבל ביקורות טובות מאוד ממטיילים ישראלים וממטיילים מרחבי העולם הוא מלון ביי וויו בולברד המדורג 4 כוכבים וממוקם במרכז העסקים של סידני. המלון זכה לשבחים רבים על ניקיון החדרים ועל מיקומו המצוין.

המלון ממוקם במתחם מלונות ממול גשר סידני ובמרחק הליכה מתחנת הרכבת קינגס קרוס. ישנו גם סופר מרקט מתחת המלון. 270 חדרי המלון הם מרווחים וכוללים אינטרנט אלחוטי חופשי, טלוויזיה עם כבלים וסרטים ומיני בר. המלון מציע גם מסעדה, חדר כושר וסאונה.

המחיר הממוצע במלון עומד על כ-650 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר

מלון אובולו 1888 דארלינג הרבור (Ovolo 1888 Darling Harbour)

עוד אחד המלונות המומלצים ביותר בסידני ברשת הוא המלון אובלו 1888 סידני שדורג לא פחות מהמקום השביעי באתר הנחשב "טריפ אדווייזר" מבין 172 מלונות סידני שבאתר. מדובר במלון 5 כוכבים מפואר המציע חדרים גדולים ומעוצבים המאובזרים בריהוט איכותי ויוקרתי או סוויטות מפוארות.

המלון ממוקם סמוך לנמל דארלינג ובמרחק הליכה ממוזיאון פאוארהאוס וממרכז הכנסים של סידני. 20 דקות נסיעה משם תוכלו להגיע לדה רוקס. המלון גם קיבל גם ביקורות מעולות באתר בוקינג וזכה לציון 9.2 על סמך כ-1300 חוות דעת מאומתות.

במלון תוכלו למצוא גם חדר כושר ומסעדה אוסטרלית מודרנית. המחיר הממוצע במלון נע בין 650 ל-1000 ש"ח בהתאם לעונות התיירות בשנה.
 
להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר

 
אם אתם מחפשים מלון מפואר במיקום מעולה בסידני ושזכה להמלצות טובות ברשת, כדאי לבדוק את מלון דה גרייס סידני שעונה בדיוק על ציפיות אלו. המלון המפואר הזה בבניין מרהיב ביותר ממוקם סמוך לבית האופרה ולגשר סידני ונמצא במרחק הליכה מאטרקציות רבות בעיר כגון האקווריום של סידני, קניון פיט סטריט, מגדל העין של סידני, דה רוקס ועוד אטרקציות רבות.

המלון דורג במקום ה-23 על סמך אלפי ביקורות באתר בטריפ אדווייזר וקיבל את הציון 8.8 באתר בוקינג. המלון מציע 382 חדרים ברמות שונות הכוללים כולם טלוויזיה עם מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חופשי ומקרר. גם חדר כושר ובריכת שחייה מקורה במלון תמצאו על גג המלון.

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-850 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר

מלונות מומלצים נוספים בסידני


להלן עוד כמה מלונות בסידני שזכו להמלצות וביקורות מעולות ברשת וכדאי לבדוק גם אותם:

  • מלון סידני הרבור מריוט (Sydney Harbour Marriott)  - מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם סמוך לבית האופרה וזכה לביקורות מעולות ברשת על המיקום והשירות. כ-1200 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון דה טנק סטרים סידני (The Tank Stream)  - מלון יוקרה בסידני הממוקם בלב מרכז העסקים של סידני. קיבל ציונים וחוות דעת מעולות ברשת. כ-1000 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון צפון סידני הארבורוויו ( North Sydney Harbourview Hotel)   - מלון מצוין ומומלץ מאוד ברשת המציע חדרים עם נוף לגשר סידני. ציון 8.8 בבוקניג. המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-820 ש"ח.
  • מלון 57 סידני (57Hotel) - מלון 4 כוכבים מומלץ ופופולרי מאוד בסידני המציע מחירים יחסית זולים של כ-520 ש"ח לזוג ללילה. ממוקם 5 דקות הליכה מהתחנה המרכזית של סידני.
  • מלון פרימוס סידני (Primus Hotel Sydney) - מלון זה דורג במקום הראשון לפי עשרות אלפי חוות דעת מאומתות באתר בוקינג ובמקום החמישי בטריפ אדווייזר. ממקום במרכז קרוב לכל האטרקציות. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-810 ש"ח.

כל המלונות בסידני על גבי מפה + מחירים

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בסידני 2024 - המלונות שהגולשים הכי אהבו
מלונות מומלצים בסידני 2024 - המלונות שהגולשים הכי אהבו
איפה כדאי לישון בסידני? אילו מלונות בסידני זכו לביקורות וההמלצות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות שם קיבלו את הביקורות הישראליות הטובות ביותר? ומהם המחי
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiERy6EDVpwypGMAaaeMnSjVdkzwQr6NVJm8t7oP-Jx98KZTjACIX9ui_VXeCiPeem-lRKQbZ2SXsH0CSxEYR0aUvHQB5g1MqEvGwx6eo7Y0nG-t-bPPz4is9siwuDQO_7ON897gZB9Aus/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%2593%25D7%25A0%25D7%2599.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiERy6EDVpwypGMAaaeMnSjVdkzwQr6NVJm8t7oP-Jx98KZTjACIX9ui_VXeCiPeem-lRKQbZ2SXsH0CSxEYR0aUvHQB5g1MqEvGwx6eo7Y0nG-t-bPPz4is9siwuDQO_7ON897gZB9Aus/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%2593%25D7%25A0%25D7%2599.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/06/Best-Sydney-Hotel.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/06/Best-Sydney-Hotel.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content