/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בטוקיו ב-2024 - איפה כדאי לישון בטוקיו?

איפה כדאי לישון בטוקיו? אילו מלונות שם זכו בהמלצות הגולשים הטובות ביותר? באילו מלונות בטוקיו בחרו ללון המטיילים הישראלים וכמה הם יעלו לכם ב-2024? אתר "תיירות נבונה" מציג את המדריך הטוב ביותר ללינה בטוקיו.


מלונות מומלצים בטוקיו ב-2023 - איפה כדאי לישון בטוקיו?
טוקיו (Tokyo) היא אחת מהערים הגדולות והמודרניות ביותר בעולם. העיר מציעה גורדי שחקים מרהיבים וטכנולוגיה מתקדמת לצד תרבות יפנית עשירה ובעלת היסטוריה עצומה. טוקיו היא עיר צעירה מאוד עם קצב חיים מסחרר ומעניין.

בטוקיו תוכלו למצוא איזורי בילוי רבים עם פאבים, מועדונים, מסעדות ובתי קפה ומרכזי קניות עצומים בהם תוכלו לקנות כל דבר שרק חלמתם עליו. במקביל, תוכלו לבקר באתרי מורשת התרבות היפנית ולחוות בהיסטוריה העשירה של העיר.

מומלץ לקרוא גם על:
היום, באתר "תיירות נבונה" תוכלו לדעת באיזה איזור כדאי להזמין מלון בטוקיו, אילו מלונות בטוקיו זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת ומה המחירים הממוצעים של מלונות אלו ב-2024. מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בטוקיו לפי טריפ אדוויזר


ראשית, להלן 5 המלונות שדורגו במקומות הגבוהים ביותר לפי אלפי ביקורות גולשים באתר הביקורות הבינלאומי "טריפ אדווייזר":
  1. מלון Ryokan Sawanoya‬
  2. מלון פמילי אין סאייקו (Family Inn Saiko)
  3. מלון מנדרין אוריינטל טוקיו (Mandarin Oriental Tokyo)
  4. מלון פארק היאט טוקיו (Park Hyatt Tokyo)
  5. מלון קונראד טוקיו (Conrad Tokyo)

הרובעים שינג'וקו, מינאטו וגינזה - איפה כדאי לישון בטוקיו?


טוקיו היא עיר ענקית המחולקת ל-23 רובעים שונים. אם אתם מחפשים איפה כדאי לישון ולהזמין מלון בטוקיו, התשובה היא די פשוטה עבורכם. האיזור הפופולרי והתיירותי ביותר הוא רובע שינג'וקו (או שינגוקו) ובו נמצאים גורדי השחקים, מרכזי הקניות והעסקים ומקומות הבילוי ומונומנטים חשובים ומפורסמים בטוקיו.

מלונות מומלצים בטוקיו
לכן, אם אתם רוצים ללכת על בטוח ולפעול כפי שרוב התיירים המגיעים לטוקיו נוהגים, ההמלצה בקרב הרוב היא לחפש מלון באיזור שינג'וקו (רצוי קרוב לתחנת שינג'קו שנחשבת לחתנה המרכזית הגדולה ביותר בעולם), באיזור גינזה עם חנויות הכלבו היוקרתיות ביותר בעולם, או ברובע מינאטו בו תמצאו גורדי שחקים מטורפים ואת מגדל טוקיו המפורסם.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לטוקיו?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת ליפן, התקופה הטובה ביותר להגיע לטוקיו בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, היא חודשי החורף (נובמבר, דצמבר, ינואר, פברואר).

כ-1250 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בטוקיו ב-2024?


טוקיו היא אחת הערים היקרות ביותר בעולם בכל הקשור בלינה במלונות ואלא אם כן אתם לא מתכוונים לישון במלון קפסולות (מלון עם תאי שינה בלבד), המלונות בטוקיו הם יקרים ואפילו המלונות הזולים שם נחשבים ליקרים ביחס להרבה ערים אחרות.


מבדיקה שערכנו באתר טריפ אדווייזר המפורסם בתאריכים שונים כמו יולי אוגוסט, ראש השנה וסוכות או פסח, מצאנו כי מחירי רוב המלונות המומלצים ביותר בטוקיו מתחילים באיזור ה-1250 ש"ח לזוג ללילה.

למרות זאת, ניתן למצוא גם מלונות בראש טבלאות הדירוג שמחיר חדר בהם עומד על כ-500 עד 700 ש"ח לזוג ללילה ובהמשך הכתבה נציג לכם גם רשימה של המלונות הזולים המומלצים ביותר בטוקיו.

מלונות מומלצים בטוקיו 2024


להלן רשימה של מלונות בטוקיו שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת ע"י מטיילים בכל עולם כולל מטיילים ישראלים רבים באתרי תיירות מובילים כמו הוטלס קומביינד, בוקינג, טריפ אדוויזר, למטייל ועוד.


אם אתם מחפשים מלון 5 כוכבים בטוקיו יוקרתי באמת, שגם זכה לשבחים רבים ברשת, כדאי לבדוק את מלון קונראד טוקיו שמדורג במקום החמישי מבין כל מלונות טוקיו ומקום ראשון מבין כל המלונות ברובע מינאטו בטריפ אדווייזר.

המלון ממוקם ברובע מינאטו הפופולרי בלב גורדי השחקים ומשקיף על גני האמאריקיו ומפרץ טוקיו. המלון יוקרתי ביותר וכולל 241 חדרים גדולים ומרווחים המעוצבים בעיצוב מודרני אופנתי. במלון תוכלו למצוא מסעדה עם כוכבי מישלן וספא שממוקם בקומה ה-29 של המלון.

המחיר הממוצע במלון כראוי למלון 5 כוכבים יוקרתי הוא כ-2900 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון במיקום מעולה בטוקיו שזכה לביקורות מעולות ברשת גם ממטיילים ישראלים ובמחיר סביר, מלון מילניום מיטסאוי הוא ללא ספק אחד מהם. המלון זכה לציון מעולה של 9 מתוך 10 לפי כ-2500 חוות דעת מאומתות של גולשים באתר בוקינג וקיבל ביקורות מעולות גם באתרים נוספים ברשת.

המלון המדורג 4 כוכבים, ממוקם באיזור גינזה היוקרתי במרחק של דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית ועשר דקות הליכה משוק הדגים צ'וקיג'י. מטיילים רבים ברשת המליצו על השירות הטוב של המלון וכן על ארוחת בוקר טובה ומיקום מעולה.

המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה במלון עומד מתחיל בממוצע ב-850 ש"ח.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




ואם אתם מעוניינים במלון באיזור שינג'וקו, מלון JR הוא אחד המומלצים ביותר באיזור זה וממוקם ממש קרוב לתחנת שינג'וקו (כ-3 דקות הליכה). המלון הוא מלון חדש שנפתח בקיץ 2014 ומציע 240 חדרים ברמות שונות הכוללים טלוויזיה שטוחה, מקרר ומוצרי טיפוח ללא תשלום בחדר הרחצה. כמו כן, ישנו אינטרנט אלחוטי בחינם בכל רחבי המלון.

מיקומו של המלון זכה לתגובות מצויינות ממטיילים ישראלים ברשת ומתחנת הרכבת תוכלו להגיע במרחק של כ-20 דקות נסיעה לרובעים פופולריים נוספים בטוקיו כמו רובע שיבויה, רובע הרג'וקואו או רובע אקיהברה. המלון שכה לציון 8.9 באתר בוקינג על סמך מעל 1800 חוות דעת מאומתות.

חדר במלון זה עולה בממוצע כ-740 ש"ח לזוג ללילה.
 
להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



 

עוד מלון הנחשב לאחד המומלצים ביותר בטוקיו הוא מלון סופר הוטל שדורג במקום ה-14 בטבלת דירוג הגולשים באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.1 המבוסס על מעל 2000 חוות דעת מאומתות וזכה גם לביקורות ישראליות ממש מעולות ברשת.

מדובר במלון 3 כוכבים חדש יחסית שנפתח לפני כשנתיים בלבד. המלון ממוקם באיזור מרכזי ותיירותי במינאטו ליד תחנות מטרו במרחק הליכה. המטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון דיווחו על שירות אדיב וטוב ועל מיקום נוח שמציע קירבה לאיזורים התיירותיים בצד אחד אך באיזור שקט מצד שני.

המלון מציע חדרים מאובזרים בטלוויזיה, חדר רחצה פרטי ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע לזוג  ללילה הוא כ-500 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם אוהבים להסתמך על המלצות הגולשים הישראלים, מלון שיבה פארק הוא אחד הטובים ביותר בטוקיו לפי הישראלים ברשת והוא ממוקם ברובע מינאטו במרחק הליכה מאטרקציות רבות כמו מגדל טוקיו, מקדש אטאגט ומקדש זוגו-ג'י.

המלון קיבל את הציון 8.4 בבוקינג ומדורג מקום 16 מבין כל המלונות ברובע מינאטו. גם המחיר במלון הוא אטרקטיבי וחדר לזוג ללילה עולה בממוצע כ-750 ש"ח בלבד.

המלון כולל 199 חדרים הכוללים חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי בחינם וכן 2 מסעדות ובר.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




ועוד כמה מלונות מומלצים בטוקיו 


והנה לסיום, עוד כמה מלונות פופולריים בטוקיו שזכו להמלצות וביקורות טובות מאוד ברשת:
 
  • מלון אודקיו סנצ'רי סאת'רן טאואר (Odakyu Hotel Century Southern Tower) - מלון  4 כוכבים בשינג'וקו הממוקם במרחק הליכה מהגן הלאומי וממקדש מייג'י ג'ינגו. זכה לציון 8.9 בבוקינג. מחיר ממוצע לזוג ללילה: כ-1000 ש"ח.
  • מלון דה טוקיו סטיישן (The Tokyo Station Hotel) - מדורג במקום ה-7 בטריפ אדווייזר. מלון 5 כוכבים ששופץ לא מזמן ומעוצב בעיצוב אירופאי קלאסי. ממוקם ברובע צ'יודה. ציון של 9.4 בבוקינג. המחיר: כ-1500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אימפריאל טוקיו (Imperial Hotel Tokyo) - מלון 5 כוכבים מפואר ויוקרתי הכולל בריכה, חדר כושר ועוד. ממוקם במרחק הליכה מארמון הקיסר ואיזור גינזה. כ-1700 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון סופר הוטל טוקיו (Super Hotel Lohas Akasaka) - מלון 3 כוכבים פשוט וזול שזכה להמלצות מעולות ברשת ומדורג במקום ה-9 מבין 570 מלונות באתר בוקינג. המחיר המוצע לזוג ללילה: כ-500 ש"ח.
  • מלון ד'ה גייט אסאקוסה קאמינארימון (The Gate Hotel Asakusa Kaminarimon by Hulic) - מלון 4 כוכבים גדול וחדש יחסית שזכה לביקורות מצויינות ברשץ וממוקם באיזור טוב במרחק הליכה מפארק השעשועים האנאיאשיקי. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-900 ש"ח.

כל המלונות בטוקיו על גבי מפה + מחירים

Booking.com

בתמונה: מגדל טוקיו המפורסם. צילום: M M מאתר פליקר (CC BY-SA 2.0)
    רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

    שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

    תגובות

    שם

    אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
    rtl
    item
    תיירות נבונה: מלונות מומלצים בטוקיו ב-2024 - איפה כדאי לישון בטוקיו?
    מלונות מומלצים בטוקיו ב-2024 - איפה כדאי לישון בטוקיו?
    איפה כדאי לישון בטוקיו? אילו מלונות שם זכו בהמלצות הגולשים הטובות ביותר? באילו מלונות בטוקיו בחרו ללון המטיילים הישראלים וכמה הם יעלו לכם ב-2023? אתר
    https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgUOJCF90UCtKcZ8XPnqINOkJxDVqsurALZpPebYpYH8Grc5t__6hEMUvGTIHRE4oaABcsocoD4i68sGsxDtMSKUE1h6_LwFLBGE8U6bZSMBrUahe33omD4fIXlzW9yZofqbIrL17Nwsc8/w640-h422/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2598%25D7%2595%25D7%25A7%25D7%2599%25D7%2595.jpg
    https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgUOJCF90UCtKcZ8XPnqINOkJxDVqsurALZpPebYpYH8Grc5t__6hEMUvGTIHRE4oaABcsocoD4i68sGsxDtMSKUE1h6_LwFLBGE8U6bZSMBrUahe33omD4fIXlzW9yZofqbIrL17Nwsc8/s72-w640-c-h422/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2598%25D7%2595%25D7%25A7%25D7%2599%25D7%2595.jpg
    תיירות נבונה
    https://wize-travel.blogspot.com/2016/04/BestTokyoHotel.html
    https://wize-travel.blogspot.com/
    https://wize-travel.blogspot.com/
    https://wize-travel.blogspot.com/2016/04/BestTokyoHotel.html
    true
    4416864862586462832
    UTF-8
    כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content