/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בכרתים 2024 - איזה מלון זכה להכי הרבה המלצות?

איפה כדאי לישון בכרתים? איפה תוכלו למצוא את הריזורטים המפוארים ביותר באי? אילו מלונות בכרתים זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת מגולשים ישראלים ומרחבי העולם וכמה הם יעלו לכם ב-2024? ואיזה מלון מפואר דורש לא פחות מ-2700 ש"ח ללילה? אתר "תיירות נבונה" מגיש לכם את המדריך הטוב ביותר ללינה בכרתים.


מלונות מומלצים בכרתים 2022 - איזה מלון זכה להכי הרבה המלצות?
האי כרתים (Crete) הוא ללא ספק אחד המקומות האהובים והפופולריים ביותר עבור התיירים הישראלים. החל ממלונות מפנקים ומפוארים המציעים אירוח הכל כלול, דרך חופים רגועים ולבנים, ועד לחיי הלילה המיוחדים של איי יוון.

מומלץ לקרוא גם על:
היום באתר "תיירות נבונה", החלטנו לבדוק לקראת עונת התיירות של 2024, באיזה איזור כדאי לחפש מלון בכרתים, אילו מלונות זכו במספר הגבוה ביותר של הגולשים הישראלים וגולשים מרחבי העולם באתרי המלונות המובילים בעולם כמו טריפ אדווייזר, בוקינג.קום ואתרים נוספים, וכמה הם יעלו לכם?

5 המלונות הטובים ביותר בכרתים לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות בכרתים שדורגו במקומות הגבוהים ביותר מתוך 1590 מלונות שונים לפי דירוג של עשרות אלפי גולשים (כולל גולשים ישראלים) באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":

  1. מלון פיילוטס וילאס לאקז'רי סוויטס (Pilot's Villas Luxury Suites)
  2. מלון אלאונאס כרתים (Eleonas)
  3. מלון לה מייסון עותומן כרתים (La Maison Ottomane)
  4. מלון אלונדה גרדן כרתים (Elounda Garden Suites)
  5. מלון קאזה מואזו כרתים (Casa Moazzo Suites and Apartments)

חרסוניסוס לצעירים, חאניה ואיוס ניקולוס למשפחות וזוגות ואלונדה למפונקים - אז באיזה איזור כדאי לישון בכרתים?


ובכן, מבחינה תיירותית, נהוג לחלק את כרתים לחמישה איזורים מרכזיים - איוס ניקולוס, חאניה, הרקליון, רתימנו וחרסוניסוס. בכל אחד מן האיזורים האלו תוכלו למצוא כמובן מגוון רחב של מלונות מכל הסוגים ולכל סוגי התיירים.

בגדול, חרסוניסוס נחשב לאיזור הפעיל והרועש והצפוף ביותר והוא האיזור המומלץ ביותר עבור שמחפשים קצת יותר אקשן בחופשה שלהם עם חיי לילה עשירים, מועדונים וכו'. האיזורים חאניה ואיוס ניקולוס לעומת זאת, הם האיזורים המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים ולאלו המחפשים חופשה רגועה יותר ופחות צפופה.

איזור נוסף שמומלץ מאוד למשפחות ולזוגות רומנטיים שקצת פחות מוכר ופופולרי הוא רתימינו שגם בו תוכלו למצוא מלונות מקסימים ושקטים. ישנם כמובן גם עוד מלונות רבים וטובים למשפחות גם באיזורים קטנים ומבודדים יותר ופחות מוכרים (כמו מאליה, אלונדה, אגיה פלגיה ועוד) אך כאמור חאניה ואיוס ניקולוס (ורתימינו) הם האיזורים הפופולריים ביותר עבור משפחות עם ילדים.

המלצה: אם אתם מחפשים את הריזורטים המפוארים ביותר בכרתים - אלו שמציעים את בריכות הענק, פארקים עם מגלשות לילדים, אירוח הכל כלול וכו', איזור אלונדה בכרתים מציע הרבה מאוד ריזורטים כאלו והוא האיזור שתרצו לבדוק בו מלונות מסוג זה.

כ-550 ש"ח בממוצע לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר של כרתים ב-2024?


בבדיקה מעמיקה שערכנו במספר אתרי הזמנת מלונות בינלאומיים עבור תאריכים אקראיים בפסח, בחודשי הקיץ (יולי אוגוסט וגם יוני וספטמבר) ובחגי תשרי ראש השנה וסוכות, מצאנו כי טווח המחירים הממוצע עבור המלונות שזכו לביקורות הטובות ביותר וממוקמים בראש רשימת המלונות המומלצים נע בין כ-300 ל-800 ש"ח לזוג ללילה בתקופות אלו.

ישנם כמובן גם מלונות יוקרה סופר מפוארים בכרתים שיעלו לכם גם 2000 ש"ח לזוג ללילה (ועליהם נפרסם כתבה בנפרד בימים הקרובים), אך אם בודקים מחירים לפי דירוג ההמלצות, זהו המחיר הממוצע שתמצאו).

מלונות מומלצים בכרתים ל-2024


אז הנה רשימה של כמה מן המלונות המומלצים ביותר בכרתים לפי ביקורות של מטיילים ישראלים ומרחבי העולם במספר אתרי מלונות בינלאומיים:


אם אתם מחפשים מלון מומלץ למשפחות עם ילדים בכרתים באיזור איוס ניקלוס, כדאי לבדוק את המלון הבא שמופיע בצמרת המלונות המומלצים של בוקינג. מדובר במלון 5 כוכבים הממוקם על שפת חוף הים עם גישה ישירה לחוף.

מחפשי חבילות הכל כלול, יאהבו גם הם את המלון שמציע מגוון מסעדות ומזנונים כולל מזנון לילדים. במלון ישנן 2 בריכות שחייה גדולות, 2 מסעדות וספא עם סאונה, חמאם טורקי וכל מה שצריך. ישנם 202 חדרים במלון שמהם נשקף נוף אל הים.

המחיר הממוצע לזוג ללילה באירוח הכל כלול עומד על כ-1000 ש"ח ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון שנחשב לאחד הפופולריים והמומלצים ביותר הוא מלון 3 הכוכבים רויאל סאן שממקום בחאניה וזכה לחוות דעת מעולות בבוקינג (9.2 מתוך מעל 2000 חוות דעת מאומתות!). בטריפ אדווייזר למשל, ממוקם המלון במקום ה-11 מבין כל המלונות בחאניה.

המלון ממוקם באיזור גבוה ממנו נשקף נוף מרהיב על חוף הים ועל ההרים מסביב. אורחי המלון (כולל הישראלים) שיבחו מאוד את יחס הצוות ואת האוכל במסעדה. המלון כולל גם בריכה גדולה ומרפסת שמש. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון הוא אטרקטיבי ועומד על כ-350 ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג     להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון מומלץ בכרתים באיזור הרקליון, כדאי ושווה לבדוק את המלון GDM היוקרתי והמפואר. למרות שמלון מדורג 5 כוכבים, מחירו הוא יחסית זול וחדר ללילה יעלה בסביבות ה-600 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

המלון ממוקם ממוקם בהרקליון ומשקיף על הנמל הישן של העיר. תוכלו למצוא במלון בר, בית קפה ומסעדה איכותית שזכתה לשבחים רבים וכן בריכה על גג המלון. מטיילים ישראלים רבים העניקו למלון ביקורות חיוביות ביותר באתרים שונים ברשת ולא רק הם. המלון זכה לביקורות מעולות מכל התיירים מרחבי העולם. באתר טריפ אדווייזר למשל, המלון מדורג במקום הראשון מבין כל המלונות בהרקליון ובאתר בוקינג, זכה המלון לציון המעולה של 9.4 מתוך למעלה מ-800 חוות דעת מאומתות.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אולי המלון הפופולרי ביותר בכרתים בקרב הישראלים. אם אתם משפחה עם ילדים ומחפשים את הגירסה של כרתים לקלאבים הגדולים של אנטליה, מלון סטאר ביץ' הוא אולי אחד מהם. מדובר במלון 4 כוכבים הממוקם בחרסוניסוס וממוקם סמוך לחוף הים. באתר בוקינג, תוכלו לקרוא עשרות חוות דעת של מטיילים ישראלים שלנו במלון, אמנם לא כל חוות הדעת חיוביות, אך מספר ההמלצות עולה ללא ספק על מספר הביקורות השליליות.

המלון המציע אירוח הכל כלול, בריכה עם מגלשות מים לילדים וגם מתקנים למבוגרים ומספר מסעדות בסגנונות שונים. במלון ישנם 188 חדרים שונים המתאימים לזוגות, או למשפחות עם ילדים. המחיר הממוצע ללילה לזוג עומד על כ-1000 ש"ח ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר 
   



מלון סילבר ביץ' הוא ללא ספק אחד המלונות הכי מומלצים בכרתים. בכל אתר שתחפשו עליו ביקורות, כמעט ולא תוכלו למצוא ביקורות שליליות. גם מטיילים ישראלים, אהבו מאוד את המלון, בעיקר בזכות האווירה והשירות המאוד חם ולבבי של צוות המלון. בבוקינג למשל, קיבל המלון ציון של 9.2.

המלון עצמו ממוקם על חוף ג'ראני באיזור גרני צ'ניון, לא רחוק מחאניה ומפלאטאניאס. המלון מעוצב ברמה מאוד גבוהה ומציע גם בריכת שחייה מעוצבת ויפה עם בר. 50 חדרי המלון משקיפים על הבריכה או על הים. המחיר הממוצע במלון זה לזוג ללילה עומד על כ-750 ש"ח.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון וילות מפואר ביותר המדורג 5 כוכבים ונחשב לאחד המלונות המומלצים ביותר בכרתים. המלון שממוקם ליד רתימנון, זכה לציון של 9.4 באתר בוקינג וקיבל חוות דעת מצויינות גם בקרב מטיילים ישראלים רבים ומומלץ מאוד גם למשפחות עם ילדים.

המלון מציע 12 חדרים משפחתיים בלבד הכוללים 2 קומות עם סלון, מטבח מאובזר, טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי בחינם. במלון ישנה גם בריכה ומגרש משחקים. המחיר הממוצע למשפחה בת 5 נפשות ל-3 לילות הוא כ-3000 ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בכרתים 2024


והנה עוד רשימה של כמה מלונות מלונות נוספים שזכו להרבה מאוד המלצות וחוות דעות חיוביות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון דספינה סטודיוס כרתים (Despina Studios) - ממוקם על חוף אגיה מרינה. זכה לציון נדיר של 9.8 באתר בוקינג. מחיר ממוצע לזוג ללילה: 253 ש"ח בלבד.
  • מלון אמבסדורס רזידנס כרתים (Ambassadors Residence) - מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בלב חאניה וזכה לביקורות מעולות בקרב מטיילים ישראלים רבים. המחיר: כ-750 ש"ח ללילה.
  • מלון מרקאס ביץ' כרתים (Marakas Beach Apartments) - מלון דירות קטן ומומלץ הממוקם על חוף קאטו סטלוס. אחד המומלצים ביותר בבוקינג (ציון של 9.7). המחיר הממוצע עומד על כ-400 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון דאיוס קוב כרתים (Daios Cove Luxury Resort & Villas) - אחד הריזורטים היוקרתיים ביותר בכרתים עם מחיר ממוצע של 2700 ש"ח לזוג ללילה. ממוקם באיוס ניקלוס ומציע חדרים עם בריכה פרטית, ספא עצום וכד'. 
  • מלון בלו פאלאס כרתים (Blue Palace, Resort & Spa) - מלון 5 כוכבים מפואר ביותר בכרתים הממוקם ליד אלונדה. המלון מציע סוויטות ובונגלוס מפנקים עם בריכות מעוצבות ועוד. זכה לביקורות נלהבות ביותר בקרב ישראלים. מחיר ממוצע: כ-1500 לזוג ללילה.
  • מלון כרתה מאריס ביץ׳ כרתים (Creta Maris Beach Resort) - אחד ממלונות הכל כלול הפופולריים ביותר בכרתים ואחד המומלצים ביותר ברשת. מחיר ממוצע: כ-1200 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון רויאל מרמין ביי כרתים (Royal Marmin Bay Boutique & Art Hotel) - מלון מפואר ביותר עם ציונים גבוהים מאוד ברשת. ממוקם באלונדה.

כל המלונות בכרתים על גבי מפה

 
  Booking.com  
 
תמונה: Dan Taylor-Watt פליקר (CC BY 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בכרתים 2024 - איזה מלון זכה להכי הרבה המלצות?
מלונות מומלצים בכרתים 2024 - איזה מלון זכה להכי הרבה המלצות?
איפה כדאי לישון בכרתים? איפה תוכלו למצוא את הריזורטים המפוארים ביותר באי? אילו מלונות בכרתים זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת מגולשים ישראלים ומרחבי העול
https://1.bp.blogspot.com/-opDOUMy4zTM/Vr2EtzEaIqI/AAAAAAAAH5M/hnrckp4vO5c/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%259B%25D7%25A8%25D7%25AA%25D7%2599%25D7%259D%2B-%2B%25D7%25A7%25D7%2599%25D7%25A5%2B2016.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-opDOUMy4zTM/Vr2EtzEaIqI/AAAAAAAAH5M/hnrckp4vO5c/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%259B%25D7%25A8%25D7%25AA%25D7%2599%25D7%259D%2B-%2B%25D7%25A7%25D7%2599%25D7%25A5%2B2016.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/02/Crete-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/02/Crete-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content