/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בקוסמוי 2024 - המדריך המושלם לחופשה בתאילנד!

מהם המחירים של המלונות הטובים ביותר בקוסמוי? איזה מלון בקוסמוי קיבל את הביקורות וההמלצות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות קיבלו את הביקורות הישראליות הטובות ביותר? ואיפה בכלל כדאי לישון בקוסמוי? חוף צ'אוונג? חוף למאי? אתר "תיירות נבונה" ממשיך לעשות לכם סדר במלונות תאילנד לעונת התיירות של 2024.


מלונות מומלצים בקוסמוי 2023 - המדריך המושלם לחופשה בתאילנד!
האי קו סמוי (Koh Samui) הוא אחד המקומות היפים ביותר על הגלובוס ואחד הפופולריים ביותר בתיירות למזרח הרחוק. קו סמוי הוא האי השני בגודלו בתאילנד (אחרי פוקט) ומציע בעיקר חופים ונוף שנראה כאילו נלקח מתוך סרט מרהיב.

אלפי תיירים ישראלים מגיעים לחופי קו סמוי מדי שנה כאשר אוכלוסיית התיירים היא מגוונת ביותר - החל מתרמילאים שעוצרים באי כחלק מטיול ארוך במזרח דרך זוגות בירח דבש ועד למשפחות עם ילדים שמגיעים לנפוש במלונות המפנקים הפרוסים על חופי הים של האי.

לאחר שבפעם האחרונה, סקרנו עבורכם את המלונות הטובים ביותר בפוקט, גם הפעם אנחנו נשארים בתאילנד וגם הפעם נציג לכם את המלונות הכי שווים בקוסמוי ואת אלו שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת ממיטב אתרי המלונות הישראלים והבינלאומיים. נבדוק גם מהם המחירים הממוצעים ואיפה כדאי לישון בקו סמוי. כל זה ועוד, בכתבה שלפניכם.

5 המלונות הכי טובים בקוסמוי לפי אתר טריפ אדוויזר


ראשית, להלן 5 המלונות שמדורגים במקומות הגבוהים ביותר בקוסמוי לפי דירוג של אלפי גולשי אתר הביקורות "טריפ אדוויזר":
  1. מלון פופיז סאמוי (Poppies Samui)
  2. מלון לאנה קוסמוי (Lanna)
  3. מלון קוד קוסמוי (Code)
  4. מלון סנדלווד לאקז'רי וילה קוסמוי (Sandalwood Luxury Villa Resort)
  5. מלון פור סיזנס רזורט קוסמוי (Four Seasons Resort Koh Samui)

חוף צ'אוונג, חוף למאי או בופוט? - איפה כדאי לישון בקוסמוי?


ישנם שלושה איזורים עיקריים אליהם הרוב המוחלט של התיירים בקוסמוי מגיעים - אלו הם חוף צ'אוונג (Chaweng Beach), חוף למאי (Lamai Beach) ובופוט (לחצו כאן לכתבה מורחבת על לינה בבופוט). בשלושת איזורים אלו תוכלו למצוא מגוון עצום של מלונות מכל הסוגים ובכל רמות האירוח. אם אתם מחפשים חופשה רגועה ושקטה המבוססת בעיקר על רביצה מול החוף והבריכה, מומלץ לכם לחפש מלון בחוף למאי בו משפחות רבות מגיעות אליו למלונות הגדולים והמפנקים שהוא מציע.

מלונות מומלצים בקוסמוי 2017/2018 - איפה כדאי וכמה זה יעלה?
חוף צ'אוונג לעומת זאת, שגם נחשב לפופולרי יותר מבין השניים, מציע הרבה יותר אקשן ומקומות בילוי מחוץ למלון ותוכלו למצוא בו מגוון גדול של מסעדות, מועדונים, מופעים, קניות וכד'. לכן, רוב הצעירים שמגיעים לקוסמוי בוחרים בדרך כלל במלון בצ'אוונג ולא בלמאי. למרות זאת, גם משפחות עם ילדים מגיעים לצ'וואנג והוא האיזור הפופולרי ביותר ללינה בקוסמוי. כך או כך, שני איזורים אלו נחשבים לטובים ולפופולריים ביותר באי.

         מדריכי לינה מעולים נוספים בתאילנד:

    כ-550 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בקוסמוי ב-2024?


    כפי שציינו בקודם, האיזורים המועדפים על רוב התיירים הישראלים ומהעולם בקוסמוי הם החופים צ'אוונג ולמאי ולכן אלו הם האיזורים בהם בדקנו את מחירי המלונות הטובים ביותר.

    ובכן, מבדיקה מעמיקה שערכנו במספר רב של אתרי ביקורות מלונות עבור מלונות בקוסמוי בצ'אוונג ובחוף למאי בתקופות שונות, החל מחודשי החורף וחג חנוכה דרך חופשת פסח ועוד לחודשי הקיץ יולי ואוגוסט, מצאנו כי המחירים במלונות המומלצים ביותר יעלו בממוצע כ-550 ש"ח לזוג ללילה כאשר ניתן למצוא מלונות ב-100 ש"ח ללילה או כאלו ב-900 ש"ח.

    כמה יעלה לכם לטוס לקוסמוי ב-2024?


    כדי לגלות מהם המחירים הממוצעים לטיסות לקוסמוי בעונת התיירות הקרובה של 2024, נעזרנו באתר הטיסות הבינלאומי Kiwi המציע דרך חדשה ואפילו מהפכנית לחיפוש טיסות. כך למשל, ניתן לחפש טיסות (כולל טיסות לואו קוסט) לפי טווחי תאריכים ארוכים ולא רק לפי תאריכים מדוייקים, לחבר בין טיסות לואו קוסט שונות בהלוך ובחזור, לחפש לפי רדיוס על המפה ועוד הרבה מאוד פיצ'רים רבים שלא מוצאים בכלל באתרי טיסות אחרים (כולל הגדולים והמוכרים). האתר מציע גם אחריות בתנאים מסויימים מפני ביטולים, עיכובים או שינויים בטיסות הכוללת טיסה חלופית, החזר כספי, לינת לילה במקרה של עיכוב ועוד.

    ובכן, לפי החיפוש שערכנו באתר הנ"ל, מחיר הטיסות הממוצע לקוסמוי בעונת התיירות של 2024, נע בין כ-2500 ש"ח לאדם לטיסות הזולות ביותר ומגיע לאיזור ה-5000 ש"ח לטיסות היקרות יותר. לפי תוצאות החיפוש שערכנו, חברות התעופה הפעילות ביותר והזולות ביותר ליעד זה, הן החברות בנגקוק איירוויז וטורקיש איירליינס המציעות טיסות עם עצירות ביניים לקוסמוי במחירים הזולים ביותר אך ניתן למצוא גם טיוסת ישירות של אלעל במחירים דומים בתאריכים מסויימים. לחצו כאן כדי לחפש בעצמכם טיסה לקוסמוי באמצעות אתר Kiwi.

    מלונות מומלצים בקוסמוי בחוף צ'וואנג ביץ' ב-2024


    להלן המלונות שזכו להמלצות הטובות ולדירוגים הטובים ביותר ברשת בצ'וואנג ביץ' באתרים המובילים בישראל ועולם כמו בוקינג, הוטלס קומביינד, למטייל, טריפ אדוויזר ועוד:



    מלון בורי ראסה הוא ללא ספק אחד המלונות הטובים והמומלצים ביותר בקוסמוי. המלון אשר ממוקם על חוף צ'אוונג קיבל המלצות ושבחים רבים ממאות גולשים ברשת וביניהם גם גולשים ישראלים רבים אשר ממקמים את המלון כאחד הטובים באי. המלון מדורג במקום ה-2 באתר טריפ אדוויזר ובאתר בוקינג עם ציון של 9.2 מתוך 152 חוות דעת מאומתות.

    המלון שממוקם על החוף, מציע 32 חדרים גדולים ומרווחים עם מרפסת בכל אחד מהם המעוצבים בסגנון התאילנדי המסורתי בשילוב מתקנים מודרניים. במלון תמצאו בריכת ספא מדליקה ביותר ומסעדה מקומית שבה תוכלו לאכול ממש על הים. המחיר הממוצע לחדר במלון הוא נע בין 450 ל-1300 ש"ח לזוג ללילה בהתאם לעונה.

    לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




    עוד מלון שנחשב לאחד המומלצים ביותר באי הוא הריזורט (אתר נופש) בננה פן סי שלפי הביקורות עליו ברשת, נחשב למקום פשוט מושלם. המלון ממוקם בחלק הדרומי של חוף צ'אוונג ונמצא במרחק הליכה מאיזור הבידור של החוף שסביר להניח שתשרצו שם לא מעט. במלון זה ישנם 73 חדרים הכוללים טלוויזיה, מיני בר, מתקן להכנת קפה ואינטרנט אלחוטי בחינם.

    בננה פן סי מדורג במקום הרביעי באתר טריפ אדוויזר מבין 102 המלונות שבחוף ובאתר בוקינג זכה לציון המעולה של 8.9. המחיר במלון אינו יקר בכלל ועומד בממוצע על כ-750 ש"ח לזוג ללילה.

    לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
      



    אם אתם מחפשים מלון 5 כוכבים מפואר ויוקרתי שגם קיבל את הביקורות הטובות ביותר ברשת, כדאי לכם לבדוק את הריזורט לייבררי שממוקם על צ'אוונג ביץ עם גישה ישירה אל החוף. כפי ששם המלון מרמז, המלון מציע ספרייה גדולה הכוללת מבחר גדול של ספרים ודיסקים לצד עמדות מחשבי איימק של אפל לרווחת האורחים. המלון מעוצב בקפידה רבה בעיצוב מודרני ומינימליסטי. 26 החדרים שבמלון הכוללים כולם מחשב איימק וגישה לאינטרנט אלחוטי בחינם.

    הגולשים ברשת העניקו למלון שבחים רבים על היחס המצויין של צוות המלון, העיצוב המוקפד והמיקום המצוין שלו. באתר בוקינג המלון ממוקם במקום ה-3 ובטריפ אדוויזר במקום ה-9. כאמור, זהו מלון יוקרתי ולכן המחיר הממוצע לחדר בו, עומד על כ-1350 ש"ח לזוג ללילה.

    לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




    מלון אוזו הוא מלון חדש לחלוטין שנפתח רק לפני כשנתיים וכבר הספיק להתברג במקומות הגבוהים ביותר באתרי ביקורות המלונות ברחבי העולם. המלון ממוקם על חוף הים עם גישה נוחה לחוף ומציע גם בריכה חיצונית. המיקום של המלון הוא ממש טוב ונמצא במרחק הליכה מכל איזור הקניות והבידור של צ'אוונג ושאר האטרקציות.

    למרות שהמלון מדורג 3 כוכבים, הוא מעוצב בקפידה ונקי במיוחד וזכה לשבחים רבים על כך. באתר טריפ אדוויזר המלון דורג מקום 6 מבין כל המלונות בצ'אוונג ובאתר בוקינג דורג במקום ה-7. מלון זה נחשב לאחד הטובים בקטגוריה של מלונות נותני תמורה מעולה למחיר שעומד בממוצע על כ-550 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

    לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




    עוד מלון שזכה להמון המלצות ממטיילים ישראלים ובכלל, הוא מלון קאסה דה מאר שנמצא ממש על שפת חוף צ'אוונג ומציע 61 חדרים המחולקים לחדרים פשוטים ועד וילה פרטית עם בריכה פרטית בחדר ונוף לים. גם ארוחת הבוקר של המלון זכתה לשבחים רבים בקרב מטיילים וכך גם צוות המלון. למעלה מ-800 חוות דעת מאומתות באתר בוקינג, דירגו את המלון במקום ה-4 מתוך 118 מלונות בצ'אוונג.

    המלון מציע גם איסוף ללא תשלום משדה התעופה. מיקומו של המלון הוא בדרום החוף אשר מרוחק כ-2 ק"מ מהמרכז ולכן אם אתם מחפשים מלון באיזור שקט אך עדיין קרוב במרחק נסיעה קצרה למרכז, מלון זה בשבילכם. המחיר הממוצע לחדר בקאסה דה מאר עומד על כ-450 ש"ח לזוג ללילה.

    לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



    מלונות מומלצים בקוסמוי בחוף למאי ב-2024


    והנה רשימה של מלונות הכי מומלצים באיזור חוף למאי שבקוסמוי:


    מלון בוטיק זה הממוקם בחוף למאי, מרוחק 5 דקות נסיעה מהחוף ומציע שירותי הסעות לחוף בחינם. במלון זה תוכלו למצוא 2 בריכות שחייה, שירותי השכרת אופני הרים וקיאקים בחינם. ישנם במלון 50 חדרים ביניהם גם סוויטות ווילות פרטיות. המלון מדורג במקום ה-2 באתר טריפ אדוויזר מבין כל המלונות בלמאי.

    המלון מומלץ מאוד למשפחות עם ילדים ומשפחות ישראליות רבות המליצו על המלון והעניקו לו ציונים מעולים. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-800 ש"ח לחדר זוגי וכ-1100 ש"ח לסוויטה לזוג ללילה.

    להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




    אם אתם מחפשים מלון מומלץ בלמאי ובמחיר סביר, כדאי לכם מאוד לברר על מלון בלוגה בוטיק. צוות המלון כנראה באמת עושה עבודה מצויינת מכיוון שהרשת מלאה בשבחים של מטיילים מישראל ומרחבי העולם על שירות נפלא של צוות המלון. גם ארוחת הבוקר של מלון בלוגה זכתה לשבחים רבים. 225 גולשי אתר בוקינג מאומתים דירגו את המלון במקום הרביעי עם ציון מעולה של 9.3.

    המלון עצמו ממוקם מול הים עם גישה קלה לחוף וכ-3 דקות הליכה מהין טא הין יאי (Hin Ta Hin Yai). ישנה בריכת שחייה במלון, מסעדה עם תפריט תאילנדי/אירופאי ועוד. המחיר הממוצע לזוג ללילה הוא כ-650 ש"ח לזוג ללילה.

    מלון סאלאמי הוא אחד המלונות הזולים המומלצים ביותר בקוסמוי באיזור חוף למאי. המלון שמציע חדר לזוג ללילה במחיר ממוצע של כ-200 ש"ח, ממוקם למרגלות גבעת למאי וכ-400 מטרים בלבד מחוף הים. במלון תולכו למצוא בריכת שחייה, אינטרנט אלחוטי חופשי והרבה מאוד עצים ירוקים שמקיפים את המלון ויוצרים אווירה שקטה ורגועה.

    המלון דורג באתר טריפ אדוויזר במקום ה-3 וזכה להמלצות רבות ממטיילים מרחבי העולם כולל גולשים ישראלים.

    להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




    ועוד כמה מלונות מומלצים בקוסמוי


    והנה עוד כמה מלונות מומלצים בקוסמוי שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת:

    • מלון סאמוי פרדייז צ'אוונג ביץ' (Samui Paradise Chaweng Beach Resort & Spa) - מלון 4 כוכבים בחוף צ'אוונג שזכה לביקורות מצוינות ברשת. כ-500 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
    • מלון ווייט פרל קוסמוי (White Pearl Village) - מלון 3 כוכבים זול ומומלץ בצ'אוונג. כ-10 דקות נסיעה מהחוף. מחיר ממוצע לזוג ללילה עומד כל כ-300 ש"ח בלבד.
    • מלון מואנג סאמוי ספא ריסורט (Muang Samui Spa Resort) - ריזורט מפואר בצ'אוונג ביץ' בעל 5 כוכבים ונחשב לאחד הטובים בחוף ואחד הזולים ביחס למה שהמלון מציע. כ-600 ש"ח לזוג ללילה בלבד.
    • מלון פאנופונג אפארטמנט קוסמוי (Panupong Apartment) - מלון זול במיוחד שקיבל לא מעט המלצות בתחום המחירים האלו. מחיר לילה במלון הוא כ-100 ש"ח בלבד לזוג. ציון של 8.5 בבוקינג.
    • מלון באן האד נגאם קוסמוי (Baan Haad Ngam Boutique Resort) - מלון 4 כוכבים מעולה בצ'אוונג שזכה ללא מעט ביקורות טובות ברשת. מיקום מרכזי אך שקט. כ-550 ש"ח לזוג ללילה.
    • מלון למאי פלאזה קוסמוי (Lamai Plaza Residence) - מלון 2 כוכבים במרחק 5 דקות הליכה מחוף למאי שקיבל הרבה המלצות ברשת. כ-150 ש"ח לזוג ללילה.
    • מלון פביליון פול סאמוי (Pavilion Pool Residence Samui) - מלון מפואר ויקר בטירוף אך נחשב לאחד הטובים והמפוארים ביותר בלמאי. המלון מציע וילות למשפחה עם בריכה פרטית ופינוקים נוספים.
    • וילה ביי סילאוואדי פול ספא (The Villa by Silavadee Pool Spa Resort) - אתר נופש מפואר וענקי בחוף למאי. מדורג בהמלצות בעשירייה הראשונה באתר בוקינג במלונות בחוף למאי.
    • מלון מנאתאי קו סמוי (Manathai Koh Samui) - מלון מעוצב ומומלץ מאוד על יד גולשים רבים ברשת. ממוקם על שפת חוף למאי ומציע בריכה פרטית יפה וגדולה. כ-620 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

    אם אתם מחפשים מלונות באיזור בופוט, מומלץ לקרוא את הכתבה המורחבת הבאה.

    כל המלונות בקוסמוי על גבי מפה + מחירים

    Booking.com

    רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

    שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
     

    תגובות

    שם

    אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
    rtl
    item
    תיירות נבונה: מלונות מומלצים בקוסמוי 2024 - המדריך המושלם לחופשה בתאילנד!
    מלונות מומלצים בקוסמוי 2024 - המדריך המושלם לחופשה בתאילנד!
    מהם המחירים של המלונות הטובים ביותר בקוסמוי? איזה מלון בקוסמוי קיבל את הביקורות וההמלצות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות קיבלו את הביקורות הישראליות הט
    https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh5dviZT2VwExYWFKVWLRL9HaIH-04ElsoS7FR8XMvUK9x2Z9jTs2IvJd_of6YEXHfqsp54IVeCov8wkyNmXl-BB0Kh0Ar9kYVoc0mePVLeWke-1X74yByxsR1-pRUvo5-evTqmUgK_wcE/w640-h412/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A1%25D7%259E%25D7%2595%25D7%2599.jpg
    https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh5dviZT2VwExYWFKVWLRL9HaIH-04ElsoS7FR8XMvUK9x2Z9jTs2IvJd_of6YEXHfqsp54IVeCov8wkyNmXl-BB0Kh0Ar9kYVoc0mePVLeWke-1X74yByxsR1-pRUvo5-evTqmUgK_wcE/s72-w640-c-h412/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A1%25D7%259E%25D7%2595%25D7%2599.jpg
    תיירות נבונה
    https://wize-travel.blogspot.com/2015/11/blog-post.html
    https://wize-travel.blogspot.com/
    https://wize-travel.blogspot.com/
    https://wize-travel.blogspot.com/2015/11/blog-post.html
    true
    4416864862586462832
    UTF-8
    כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content