/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בזנזיבר ב-2024 - המדריך הטוב ביותר ברשת!

כמה תעלה לכם חופשה בזנזיבר? מה המלונות השווים ביותר ומה המחירים הממוצעים? איזה מלון מציע הכל כלול? ואיזה מלון בזנזיבר זכה להמלצות הטובות ביותר ברשת? כל מה שרציתם לדעת על לינה בזנזיבר, בכתבה הבאה.


מלונות מומלצים בזנזיבר ב-2023 - המדריך הטוב ביותר ברשת!
לא מזמן כתבנו כאן על היעד האקזוטי קוסטה נברינו שביוון. גם היום אנחנו רוצים להישאר בתיירות האקזוטית ולהציג לכם רעיון נוסף לאחד מהמקומות הנפלאים ביותר על פני כדור הארץ שלנו - זנזיבר (Zanzibar).

זנזיבר למי שלא מכיר, היא אי באוקיינוס ההודי הממוקם ביבשת אפריקה ממול מדינת טנזניה. עבור אלו שתוהים כיצד נראה גן עדן, כנראה שטנזניה היא אחד הדוגמאות הטובות ביותר לכך. חופים מופלאים עם מים שקופים וצלולים כמו שלא ראיתם באף מקום, עצי דקל גבוהים, נוף אקזוטי ובקיצור נוף שנראה כאליו נערך בעזרת תוכנת פוטושופ.

מלונות מומלצים בזנזיבר ב-2023 - המדריך הטוב ביותר ברשת!
התיירות בזנזיבר מתרכזת בשני איזורים עיקריים. האיזור הפופולרי ביותר שם גם נמצאים רוב בתי המלון הוא רצועת החופים של האי ובמיוחד חוף ג'מביאני (Jambiani) שאורכו כ-5 ק"מ. איזור נוסף שבו רוב התיירים מגיעים לביקרו הוא העיר העתיקה סטון טאון שנמצא במרכז בירת זנביבר - "זנזניבר סיטי".

היום באתר "תיירות נבונה" נבדוק עבורכם מהם המלונות הטובים ביותר בזנזיבר שזכו בהמלצות הגולשים הטובות ביותר, אילו מלונות אהבו התיירים הישראלים, מהם המחירים הממוצעים של מלונות אלו לעונת התיירות הקרובה ועוד טיפים רבים.
 

5 המלונות הטובים ביותר בזנזיבר לפי טריפ אדוויזר


ראשית, להלן 5 המלונות בזנזיבר שקיבלו את הדירוג הגבוה ביותר לפי מיליוני גולשי טריפ אדוויזר:
  1. מלון דה פלמס זנזיבר (The Palms‬) .
  2. מלון זנזי ריסורט זנזיבר (Zanzi Resort)
  3. מלון Chumbe Island Coral Park זנזיבר
  4. מלון נקסט פרדייז בוטיק זנזיבר
  5. מלון ברזרה זנזיבר

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לזנזיבר?


מבדיקה שערכנו באתרי מומחי תיירות ברשת לזנזיבר, התקופה הטובה ביותר להגיע לזנזיבר בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, הם חודשי הקיץ יולי אוגוסט וחודשי החגים ראש השנה וסוכות (ספטמבר ואוקטובר).

כ-800 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה עולים המלונות הטובים ביותר בזנזיבר ב-2024?


ובכן, בבדיקה שערכנו במספר אתרי מלונות עבור מלונות בזנזיבר בתקופות שונות, החל מחודשי החורף וחג חנוכה דרך חופשת פסח ועוד לחודשי הקיץ יולי ואוגוסט, מצאנו כי המחירים הממוצעים למלונות הטובים ביותר (אלו שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת) נעים בין 600 ל-1000 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.

מחירי המלונות המפוארים יותר והמפנקים כבר יתחילו באיזור ה-1000 ש"ח אך כאמור, ניתן למצוא מלונות שזכו בהמלצות מעולות ברשת במחיר ממוצע של כ-800 ואפילו פחות.

מלונות מומלצים בזנזיבר ב-2024


להלן רשימה של המלונות שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת במגוון אתרי ביקורות מלונות בינלאומיים כגון טריפ אדוויזר, בוקינג, הוטלס קומביינד ועוד.


מלון זנזי ריסורט הוא ללא ספק אחד המלונות הטובים ביותר והמומלצים ביותר ברשת. המלון אשר מדורג 5 כוכבים הוא אחד המפוארים ביותר באי. כל חדר כולל מרפסת גדולה ובריכה פרטית אישית. מכל חדר ישנו שביל אישי המוליך ישירות לחוף הים כך שאם אתם מחפשים אווירה רומנטית במיוחד או טיול לירח דבש למשל, במלון זה תוכלו למצוא רגעים רומנטיים כאלו והרבה.

המלון דורג במקום השני בטריפ אדוויזר ובמקום החמישי בבוקינג עם ציון נדיר של 9.5 מתוך 10. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון הוא כ-1200 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 



עוד מלון הנחשב לאחד המלונות שזכו במירב ההמלצות בקרב המטיילים הישראלים ברשת שציינו לטובה והעניקו ציונים מעולים על שירות הצוות, המיקום והאווירה הוא המלון זי זנזיבר. המלון ממוקם על צד חוף נונגווי וכ-2 ק"מ ממרכז העיר. בסביבת המלון ובמרחק הליכה תוכלו למצוא את כל המסעדות הטובות ביותר של זנזיבר כולל 2 מסעדות שבמלון שזכו גם הן להרבה מאוד המלצות.

במלון ישנה בריכת אין סוף יפה ואיזור ספא. המלון הוא אחד הפופולריים ביותר באתר בוקינג וישראלים רבים בחרו בו כמלון הטוב ביותר באי. המחיר הממוצע במלון זה הוא סביר ויעלה לזוג ללילה כ-700 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 



אם אתם מחפשים מלון זול בזנזיבר ושזכה להמלצות רבות ברשת, מלון וילה קיבה הוא אחד מהם. המלון שמציע חדר לזוג ללילה ב-500 ש"ח בלבד בממוצע, ממקום על חוף פרטי וכולל גם בריכה וגינות גדולות מסביב. מעל 100 גולשי אתר בוקינג העניקו למלון ציון מצוין של 9 מתוך 10 וציינו לטובה בעיקר את המיקום, השקט והצוות של המלון.

המלון הוא בוטיק ומציע 11 חדרים בלבד הכוללים מרפסת עץ, מקלחת ואינטרנט אלחוטי בחינם. המלון מרחוק כ-45 ק"מ מסטון טאון.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 



סי קליף הוא ריזורט מפואר ואחד המומלצים ביותר בזנזיבר. המלון ממוקם ממש על החוף ומציע גם בריכת שחייה אין סוף הפונה אל הים. כיאה למלון 5 כוכבים, המלון מעוצב בקפידה רבה ומטופח מאוד וכולל 4 ברים, 3 מסעדות ומרכז ספא עם מתקנים רבים.

ביקורות רבות ברשת שיבחו את מתקני המלון וציינו לטובה את האוכל המצוין ואת השירות של צוות המלון. המלון ממוקם כ-18 ק"מ מסטון טאון ו-25 ק"מ משדה התעופה. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-1000 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון 5 כוכבים פופולרי מאוד בזנזיבר הוא מלון דאבלטרי של רשת הילטון היוקרתית. המלון אשר מדורג 4 כוכבים מעוצב היטב בעיצוב מודרני ומציע חדרים גדולים ומפוארים המשקיפים לים. המלון מציע בריכת שחייה ו-2 מסעדות המגישות אוכל עם תפריט בינלאומי ומקומי. המלון גם מציע שיעורי יוגה בבקרים על החוף.

המחיר הממוצע במלון הוא כ-650 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




קשה לדבר על מלונות בזנזיבר מבלי להזכיר את מלון רויאל ביץ' שנחשב לאחד הפופולריים ביותר והטובים ביותר בזנזיבר. המלון מציע אירוח על בסיס הכל כלול הכולל את כל הארוחות ומשקאות חופשי. המלון מפואר ביותר ומציע 4 בריכות שחייה, מתקני מים, גנים טרופיים מרהיבים ועוד.

מטיילים ישראלים רבים העניקו למלון ציונים מעולים וביקורות מעולות ברשת בעיקר על השירות המפנק ועל צוות המלון. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון הוא כ-2000 ש"ח לבסיס אירוח הכל כלול.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



מלונות מומלצים נוספים בזנזיבר


והנה עוד רשימה של כמה מהמלונות הטובים ביותר בזנזיבר כפי שהביקורות ברשת מציגות:

  • מלון מיזינגני סיפרונט זנזיבר (Mizingani Seafront Hotel) - מלון 4 כוכבים בזנזיבר שזכה להמלצות טובות מאוד ברשת. המלון דורג במקום ה-8 באתר בוקינג עם ציון גולשים של 8.5 וקיבל גם ביקורות ישראליות מעולות. ממוקם דקה מהחוף וקרוב לכל האטרקציות. המחיר: כ-500 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון מליה זנזיבר (Melia Zanzibar) - מלון מפואר המציע אירוח הכל כלול. זכה להמלצות רבות ברשת ממטיילים ישראלים שכבר הספיקו ללון במלון וציינו לטובה את רמת המתקנים הגבוהה במלון ואת הארוחות המעולות במסגרת הכל כלול. מציע חדרים במחיר ממוצע של כ-1200 ש"ח לזוג ללילה. 
  • מלון זאן וויו זנזיבר (Zan View Hotel) - אחד המלונות הטובים ביותר בזנזיבר בקטגוריית "עלות לעומת תמורה". קיבל ציונים מעולים ברשת מתיירים ישראלים ותיירים ברחבי העולם. זכה לציון גולשים 8.8 באתר בוקינג. מציע מחירים זולים שנעים בין 300 ל-500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון טמבו האוס זנזיבר (Tembo House Hotel) - מדורג במקום ה-19 במדד ציוני הגולשים באתר בוקינג.קום עם ציון 8.1. ממוקם במרחק דקות הליכה מאולד פורט ומהאוס אף וונדרס. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-500 ש"ח.

כל המלונות בזנזיבר על גבי מפה + מחירים

Booking.com

תמונה: Jason Bagley מאתר flickr לפי רישיון (CC BY-SA 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

תגובות: 1
  1. תודה על הכתבה. אנחנו מעוניינים לטוס ב7.4.15 אבל אנחנו לא בטוחים לגבי מזג האויר. האם באפריל אפשר להכנס למים ולהיות בבגד ים.. זה הדבר העיקרי שבא לנו :) אשמח לתשובה

    השבמחק

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בזנזיבר ב-2024 - המדריך הטוב ביותר ברשת!
מלונות מומלצים בזנזיבר ב-2024 - המדריך הטוב ביותר ברשת!
כמה תעלה לכם חופשה בזנזיבר? מה המלונות השווים ביותר ומה המחירים הממוצעים? איזה מלון מציע הכל כלול? ואיזה מלון בזנזיבר זכה להמלצות הטובות ביותר ברשת? כל מה שרציתם לדעת על לינה בזנזיבר, בכתבה הבאה.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi628ibEhHCHl4DLItvNaLQshMDOYh5dzxwhDfm4Rf12HscnixH4vrdKMp3HZXFPzeHSyzRd2Ren1yX-boDZ3WyY-uN2Aa6pArXCLEGFPch6dPktpI4G8wQoP6H3VTnEsCpM9H_6GRdN8Y/w640-h404/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2591%25D7%2596%25D7%25A0%25D7%2596%25D7%2599%25D7%2591%25D7%25A8.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi628ibEhHCHl4DLItvNaLQshMDOYh5dzxwhDfm4Rf12HscnixH4vrdKMp3HZXFPzeHSyzRd2Ren1yX-boDZ3WyY-uN2Aa6pArXCLEGFPch6dPktpI4G8wQoP6H3VTnEsCpM9H_6GRdN8Y/s72-w640-c-h404/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2591%25D7%2596%25D7%25A0%25D7%2596%25D7%2599%25D7%2591%25D7%25A8.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2013/12/Zanzibar.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2013/12/Zanzibar.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content